10.9 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

El nou projecte de Pablo Iglesias després d’abandonar la política

 

L’exlíder del partit polític d’Unidas Podemos, Pablo Iglesias, tornarà el mes vinent de setembre a la primera línia mediàtica després de la seua eixida de la política. Ara, l’exvicepresident del Govern serà un dels tertulians polítics del programa ‘El món’ de la Rac1, el matinal radiofònic de Jordi Basté, un dels més populars de la ràdio a Catalunya.

 

La incorporació d’Iglesias és una de les novetats principals que s’han explicat aquest divendres en el programa especial de la presentació de la nova temporada des del Festival Les Nits d’Acústica, en el Teatre El Jardí de Figueres. L’exlíder de Podemos ha declarat que està “molt relaxat i amb moltes ganes de fer coses, de dialogar i aprendre”.

 

Pablo Iglesias va dimitir com a ministre i vicepresident del govern espanyol per a ser candidat a la presidència de la comunitat de Madrid, però després del seu fracàs electoral en les eleccions autonòmiques, el 4 de maig, va anunciar que deixava la política.

 

Després de quasi quatre mesos allunyat del focus mediàtic, Iglesias ha explicat que, a part de col·laborar en altres mitjans, és professor i està en un grup d’investigació adscrit a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), la Internet Interdisciplinary Institute (IN3): “Ara torne a fer el que feia abans, treballar com a investigador en la UOC i dedicar-me al periodisme crític. M’agrada més i crec que se’m dona millor que la política”, ha explicat en RAC1.

 

D’aquesta manera, Pablo Iglesias arrancarà un nou curs ple de canvis en el personal i professional. L’exlíder de Podemos ha desmentit, no obstant això, que aquesta relació professional amb Barcelona vaja a suposar que vinga a viure a la capital catalana.

Últimes notícies

El Barcelona protegix el lideratge amb un 1-3 a Elx i agreuja la ratxa local

El Barcelona es va imposar 1-3 en el Martínez Valero després d'un partit dominat i amb moltes ocasions. L'Elx seguix sense guanyar en 2026 i s'acosta al descens.

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.