El Govern estudiarà aplicar el passaport Covid per a entrar en bars o discoteques

 

La ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, ha anunciat que el Govern debatrà amb les comunitats autònomes la necessitat d’aplicar el passaport Covid per a entrar en bars o discoteques, dins del marc del Consell Interterritorial. En algunes comunitats, com Canàries o Galícia, ja estan començant a demanar-ho per a accedir a uns certs establiments.

Maroto ha advertit que “el certificat ha de tindre unes garanties jurídiques per a donar-li ús en altres àmbits per als quals no ha sigut validat”. A Espanya ja s’han emès fins al dilluns més d’11 milions de certificats, “una dada que serà actualitzat després del Consell Interterritorial”.

 

Reyes Maroto ha destacat el ritme de vacunació que s’està desenvolupant a Espanya, ja que ahir es van superar els 26 milions de persones vacunades amb pauta completa i un 65% de la població té ja una dosi. Finalment, ha afirmat que “això permetrà abordar aquestes setmanes o mesos amb una certa confiança i és el que traslladem als mercats emissors, que no estan tenint una campanya de vacunació tan reeixida com Espanya”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.