8.6 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

El Govern estudiarà aplicar el passaport Covid per a entrar en bars o discoteques

 

La ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, ha anunciat que el Govern debatrà amb les comunitats autònomes la necessitat d’aplicar el passaport Covid per a entrar en bars o discoteques, dins del marc del Consell Interterritorial. En algunes comunitats, com Canàries o Galícia, ja estan començant a demanar-ho per a accedir a uns certs establiments.

Maroto ha advertit que “el certificat ha de tindre unes garanties jurídiques per a donar-li ús en altres àmbits per als quals no ha sigut validat”. A Espanya ja s’han emès fins al dilluns més d’11 milions de certificats, “una dada que serà actualitzat després del Consell Interterritorial”.

 

Reyes Maroto ha destacat el ritme de vacunació que s’està desenvolupant a Espanya, ja que ahir es van superar els 26 milions de persones vacunades amb pauta completa i un 65% de la població té ja una dosi. Finalment, ha afirmat que “això permetrà abordar aquestes setmanes o mesos amb una certa confiança i és el que traslladem als mercats emissors, que no estan tenint una campanya de vacunació tan reeixida com Espanya”.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.