Paterna Ciutat d’Empreses estrena web en anglés per a augmentar la seua projecció internacional

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, ha tret la versió en anglés del seu web www.paternaciudaddeempresas.es, a través de l’associació Paterna Ciutat d’Empreses. Amb açò, vol arrimar a les empreses estrangeres tota la informació necessària per a assentar-se en el municipi, enclavament estratègic autonòmic i nacional. 

 

Tal com ha explicat l’alcalde de Paterna i president de l’associació, Juan Antonio Sagredo, «cada volta són més les empreses que elegixen Paterna per a desenvolupar la seua activitat i volem continuar impulsant l’arribada d’inversió i la instal·lació de noves companyies estrangeres, pel que posem a la seua disposició esta ferramenta municipal que inclou tota la informació necessària per a assentar-se en la nostra ciutat».

 

D’esta manera, les empreses podran trobar informació sobre naus o sòls disponibles en el terme municipal, tramitació de llicències i legislació, ajudes o subvencions econòmiques disponibles. 

 

A demés, també inclou informació detallada de les diferents àrees industrials o notícies actualitzades amb tots els esdeveniments empresarials que s’organitzen en el municipi i les mesures de promoció econòmica adoptades per l’associació. 

 

Finalment, l’alcalde ha destacat que «amb esta nova versió d’esta ferramenta d’informació continuem sumant esforços en la projecció del potencial industrial del municipi a nivell internacional». En este sentit, ha recordat que «Paterna és un dels principals enclavaments econòmics no només a nivell autonòmic sinó nacional, comptant amb multinacionals en els nostres polígons com Mahle Electronics, Bayer o Amazon».

Últimes notícies

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.