Paterna Ciutat d’Empreses estrena web en anglés per a augmentar la seua projecció internacional

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, ha tret la versió en anglés del seu web www.paternaciudaddeempresas.es, a través de l’associació Paterna Ciutat d’Empreses. Amb açò, vol arrimar a les empreses estrangeres tota la informació necessària per a assentar-se en el municipi, enclavament estratègic autonòmic i nacional. 

 

Tal com ha explicat l’alcalde de Paterna i president de l’associació, Juan Antonio Sagredo, «cada volta són més les empreses que elegixen Paterna per a desenvolupar la seua activitat i volem continuar impulsant l’arribada d’inversió i la instal·lació de noves companyies estrangeres, pel que posem a la seua disposició esta ferramenta municipal que inclou tota la informació necessària per a assentar-se en la nostra ciutat».

 

D’esta manera, les empreses podran trobar informació sobre naus o sòls disponibles en el terme municipal, tramitació de llicències i legislació, ajudes o subvencions econòmiques disponibles. 

 

A demés, també inclou informació detallada de les diferents àrees industrials o notícies actualitzades amb tots els esdeveniments empresarials que s’organitzen en el municipi i les mesures de promoció econòmica adoptades per l’associació. 

 

Finalment, l’alcalde ha destacat que «amb esta nova versió d’esta ferramenta d’informació continuem sumant esforços en la projecció del potencial industrial del municipi a nivell internacional». En este sentit, ha recordat que «Paterna és un dels principals enclavaments econòmics no només a nivell autonòmic sinó nacional, comptant amb multinacionals en els nostres polígons com Mahle Electronics, Bayer o Amazon».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.