Paterna Ciutat d’Empreses estrena web en anglés per a augmentar la seua projecció internacional

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, ha tret la versió en anglés del seu web www.paternaciudaddeempresas.es, a través de l’associació Paterna Ciutat d’Empreses. Amb açò, vol arrimar a les empreses estrangeres tota la informació necessària per a assentar-se en el municipi, enclavament estratègic autonòmic i nacional. 

 

Tal com ha explicat l’alcalde de Paterna i president de l’associació, Juan Antonio Sagredo, «cada volta són més les empreses que elegixen Paterna per a desenvolupar la seua activitat i volem continuar impulsant l’arribada d’inversió i la instal·lació de noves companyies estrangeres, pel que posem a la seua disposició esta ferramenta municipal que inclou tota la informació necessària per a assentar-se en la nostra ciutat».

 

D’esta manera, les empreses podran trobar informació sobre naus o sòls disponibles en el terme municipal, tramitació de llicències i legislació, ajudes o subvencions econòmiques disponibles. 

 

A demés, també inclou informació detallada de les diferents àrees industrials o notícies actualitzades amb tots els esdeveniments empresarials que s’organitzen en el municipi i les mesures de promoció econòmica adoptades per l’associació. 

 

Finalment, l’alcalde ha destacat que «amb esta nova versió d’esta ferramenta d’informació continuem sumant esforços en la projecció del potencial industrial del municipi a nivell internacional». En este sentit, ha recordat que «Paterna és un dels principals enclavaments econòmics no només a nivell autonòmic sinó nacional, comptant amb multinacionals en els nostres polígons com Mahle Electronics, Bayer o Amazon».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.