Paterna Ciutat d’Empreses estrena web en anglés per a augmentar la seua projecció internacional

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, ha tret la versió en anglés del seu web www.paternaciudaddeempresas.es, a través de l’associació Paterna Ciutat d’Empreses. Amb açò, vol arrimar a les empreses estrangeres tota la informació necessària per a assentar-se en el municipi, enclavament estratègic autonòmic i nacional. 

 

Tal com ha explicat l’alcalde de Paterna i president de l’associació, Juan Antonio Sagredo, «cada volta són més les empreses que elegixen Paterna per a desenvolupar la seua activitat i volem continuar impulsant l’arribada d’inversió i la instal·lació de noves companyies estrangeres, pel que posem a la seua disposició esta ferramenta municipal que inclou tota la informació necessària per a assentar-se en la nostra ciutat».

 

D’esta manera, les empreses podran trobar informació sobre naus o sòls disponibles en el terme municipal, tramitació de llicències i legislació, ajudes o subvencions econòmiques disponibles. 

 

A demés, també inclou informació detallada de les diferents àrees industrials o notícies actualitzades amb tots els esdeveniments empresarials que s’organitzen en el municipi i les mesures de promoció econòmica adoptades per l’associació. 

 

Finalment, l’alcalde ha destacat que «amb esta nova versió d’esta ferramenta d’informació continuem sumant esforços en la projecció del potencial industrial del municipi a nivell internacional». En este sentit, ha recordat que «Paterna és un dels principals enclavaments econòmics no només a nivell autonòmic sinó nacional, comptant amb multinacionals en els nostres polígons com Mahle Electronics, Bayer o Amazon».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.