Paterna Ciutat d’Empreses estrena web en anglés per a augmentar la seua projecció internacional

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, ha tret la versió en anglés del seu web www.paternaciudaddeempresas.es, a través de l’associació Paterna Ciutat d’Empreses. Amb açò, vol arrimar a les empreses estrangeres tota la informació necessària per a assentar-se en el municipi, enclavament estratègic autonòmic i nacional. 

 

Tal com ha explicat l’alcalde de Paterna i president de l’associació, Juan Antonio Sagredo, «cada volta són més les empreses que elegixen Paterna per a desenvolupar la seua activitat i volem continuar impulsant l’arribada d’inversió i la instal·lació de noves companyies estrangeres, pel que posem a la seua disposició esta ferramenta municipal que inclou tota la informació necessària per a assentar-se en la nostra ciutat».

 

D’esta manera, les empreses podran trobar informació sobre naus o sòls disponibles en el terme municipal, tramitació de llicències i legislació, ajudes o subvencions econòmiques disponibles. 

 

A demés, també inclou informació detallada de les diferents àrees industrials o notícies actualitzades amb tots els esdeveniments empresarials que s’organitzen en el municipi i les mesures de promoció econòmica adoptades per l’associació. 

 

Finalment, l’alcalde ha destacat que «amb esta nova versió d’esta ferramenta d’informació continuem sumant esforços en la projecció del potencial industrial del municipi a nivell internacional». En este sentit, ha recordat que «Paterna és un dels principals enclavaments econòmics no només a nivell autonòmic sinó nacional, comptant amb multinacionals en els nostres polígons com Mahle Electronics, Bayer o Amazon».

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.