Paterna destina el seu superàvit a la reactivació econòmica i social del municipi

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), destinarà íntegrament els prop de 16 milions d’euros de superàvit a la recuperació i reactivació social i econòmica de la localitat. D’eixa forma ho ha explicat l’alcalde de Paterna, Juan Antonio Sagredo, qui ha dit que «tot el superàvit s’injectarà en el Pla Transforma 2021-2023, un programa de caràcter pluriennal concebut per a millorar les actuacions, infraestructures i serveis del municipi i fer de Paterna una ciutat més segura, sostenible i millor per a viure, treballar i prosperar».

 

El primer edil ha indicat que «amb l’objectiu de continuar enfortint l’economia local dels efectes del Covid-19, el Pla Transforma se centrarà en potenciar quatre pilars fonamentals: ocupació, seguretat, salut i neteja» al mateix temps que ha assenyalat que també estan previstes actuacions en matèria de medi ambient, cultura, infància, esports, serveis socials, mobilitat, aparcament i atenció ciutadana.

 

En este sentit, Sagredo també ha destacat que la robustesa de les arques municipals, l’eficaç gestió econòmica que s’està portant cap de la ciutat i de la crisi i l’estabilitat pressupostària fan possible esta important injecció econòmica que revertirà directament en la ciutadania paternera.

 

Finalment, l’alcalde ha afirmat que el Pla Transforma 2021-2023 se suma a altres iniciatives municipals que s’estan promovent des de l’executiu socialista per a reactivar i enfortir la localitat com el Pla de Recuperació Econòmica de Paterna o Programa Anual d’Impuls a les Inversions.

Últimes notícies

Deting a Viver per apuntar algú amb una pistola de fogueig en plena festa

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 29 anys i investiga una dona de 26 per una agressió múltiple i amenaces amb una pistola de fogueig durant una discomòbil a Viver el 15 d’agost.

Mor un motorista en la A-31 a Monforte del Cid en un xoc amb un cotxe

Un home de 42 anys ha mort en un accident entre la seua motocicleta i un cotxe a l’A-31, a Monforte del Cid, mentre que el conductor del turisme, de 19 anys, ha resultat il·lés.

Els bombers mantenen la vigilància i busquen extingir l’incendi d’El Saler

Els bombers de València continuen treballant a la Devesa d’El Saler per controlar punts calents i aconseguir l’extinció total després de cremar-se 37 hectàrees.

Divendres amb temperatures màximes molt altes a l’interior i prelitoral valencià

Este divendres el cel estarà poc nuvolós a la Comunitat Valenciana i les temperatures màximes pujaran, amb valors significativament alts en zones de l’interior i del prelitoral. Dissabte es mantindrà la calor, especialment a l’interior, amb vents fluixos de direcció variable que giraran a component este.

Avís groc este divendres per temperatures de fins a 38 graus a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís groc a tota la província de València per calor intensa, amb fins a 38 graus a l’interior i 36 al litoral.

Folk irlandés, èpica celta i molt rock: The Waterboys omplin el Roig Arena

The Waterboys han convertit el Roig Arena de València en un pub ideal amb quasi tres hores de folk irlandés, èpica celta, country i rock clàssic, en l’únic concert que oferiran enguany a Espanya. El recital s’ha centrat en l’univers de 'Fisherman's blues' i el nou triple disc 'Atlantic rain', amb el suport de Steve Earle.

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.