Paterna destina el seu superàvit a la reactivació econòmica i social del municipi

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), destinarà íntegrament els prop de 16 milions d’euros de superàvit a la recuperació i reactivació social i econòmica de la localitat. D’eixa forma ho ha explicat l’alcalde de Paterna, Juan Antonio Sagredo, qui ha dit que «tot el superàvit s’injectarà en el Pla Transforma 2021-2023, un programa de caràcter pluriennal concebut per a millorar les actuacions, infraestructures i serveis del municipi i fer de Paterna una ciutat més segura, sostenible i millor per a viure, treballar i prosperar».

 

El primer edil ha indicat que «amb l’objectiu de continuar enfortint l’economia local dels efectes del Covid-19, el Pla Transforma se centrarà en potenciar quatre pilars fonamentals: ocupació, seguretat, salut i neteja» al mateix temps que ha assenyalat que també estan previstes actuacions en matèria de medi ambient, cultura, infància, esports, serveis socials, mobilitat, aparcament i atenció ciutadana.

 

En este sentit, Sagredo també ha destacat que la robustesa de les arques municipals, l’eficaç gestió econòmica que s’està portant cap de la ciutat i de la crisi i l’estabilitat pressupostària fan possible esta important injecció econòmica que revertirà directament en la ciutadania paternera.

 

Finalment, l’alcalde ha afirmat que el Pla Transforma 2021-2023 se suma a altres iniciatives municipals que s’estan promovent des de l’executiu socialista per a reactivar i enfortir la localitat com el Pla de Recuperació Econòmica de Paterna o Programa Anual d’Impuls a les Inversions.

Últimes notícies

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.