Paterna destina el seu superàvit a la reactivació econòmica i social del municipi

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), destinarà íntegrament els prop de 16 milions d’euros de superàvit a la recuperació i reactivació social i econòmica de la localitat. D’eixa forma ho ha explicat l’alcalde de Paterna, Juan Antonio Sagredo, qui ha dit que «tot el superàvit s’injectarà en el Pla Transforma 2021-2023, un programa de caràcter pluriennal concebut per a millorar les actuacions, infraestructures i serveis del municipi i fer de Paterna una ciutat més segura, sostenible i millor per a viure, treballar i prosperar».

 

El primer edil ha indicat que «amb l’objectiu de continuar enfortint l’economia local dels efectes del Covid-19, el Pla Transforma se centrarà en potenciar quatre pilars fonamentals: ocupació, seguretat, salut i neteja» al mateix temps que ha assenyalat que també estan previstes actuacions en matèria de medi ambient, cultura, infància, esports, serveis socials, mobilitat, aparcament i atenció ciutadana.

 

En este sentit, Sagredo també ha destacat que la robustesa de les arques municipals, l’eficaç gestió econòmica que s’està portant cap de la ciutat i de la crisi i l’estabilitat pressupostària fan possible esta important injecció econòmica que revertirà directament en la ciutadania paternera.

 

Finalment, l’alcalde ha afirmat que el Pla Transforma 2021-2023 se suma a altres iniciatives municipals que s’estan promovent des de l’executiu socialista per a reactivar i enfortir la localitat com el Pla de Recuperació Econòmica de Paterna o Programa Anual d’Impuls a les Inversions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka decidix un triomf clau del Raig davant un Elx en inferioritat

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar al Rayo Vallecano una victòria patida davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i es complica la seua lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.