Paterna destina el seu superàvit a la reactivació econòmica i social del municipi

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), destinarà íntegrament els prop de 16 milions d’euros de superàvit a la recuperació i reactivació social i econòmica de la localitat. D’eixa forma ho ha explicat l’alcalde de Paterna, Juan Antonio Sagredo, qui ha dit que «tot el superàvit s’injectarà en el Pla Transforma 2021-2023, un programa de caràcter pluriennal concebut per a millorar les actuacions, infraestructures i serveis del municipi i fer de Paterna una ciutat més segura, sostenible i millor per a viure, treballar i prosperar».

 

El primer edil ha indicat que «amb l’objectiu de continuar enfortint l’economia local dels efectes del Covid-19, el Pla Transforma se centrarà en potenciar quatre pilars fonamentals: ocupació, seguretat, salut i neteja» al mateix temps que ha assenyalat que també estan previstes actuacions en matèria de medi ambient, cultura, infància, esports, serveis socials, mobilitat, aparcament i atenció ciutadana.

 

En este sentit, Sagredo també ha destacat que la robustesa de les arques municipals, l’eficaç gestió econòmica que s’està portant cap de la ciutat i de la crisi i l’estabilitat pressupostària fan possible esta important injecció econòmica que revertirà directament en la ciutadania paternera.

 

Finalment, l’alcalde ha afirmat que el Pla Transforma 2021-2023 se suma a altres iniciatives municipals que s’estan promovent des de l’executiu socialista per a reactivar i enfortir la localitat com el Pla de Recuperació Econòmica de Paterna o Programa Anual d’Impuls a les Inversions.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.