Paterna destina el seu superàvit a la reactivació econòmica i social del municipi

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), destinarà íntegrament els prop de 16 milions d’euros de superàvit a la recuperació i reactivació social i econòmica de la localitat. D’eixa forma ho ha explicat l’alcalde de Paterna, Juan Antonio Sagredo, qui ha dit que «tot el superàvit s’injectarà en el Pla Transforma 2021-2023, un programa de caràcter pluriennal concebut per a millorar les actuacions, infraestructures i serveis del municipi i fer de Paterna una ciutat més segura, sostenible i millor per a viure, treballar i prosperar».

 

El primer edil ha indicat que «amb l’objectiu de continuar enfortint l’economia local dels efectes del Covid-19, el Pla Transforma se centrarà en potenciar quatre pilars fonamentals: ocupació, seguretat, salut i neteja» al mateix temps que ha assenyalat que també estan previstes actuacions en matèria de medi ambient, cultura, infància, esports, serveis socials, mobilitat, aparcament i atenció ciutadana.

 

En este sentit, Sagredo també ha destacat que la robustesa de les arques municipals, l’eficaç gestió econòmica que s’està portant cap de la ciutat i de la crisi i l’estabilitat pressupostària fan possible esta important injecció econòmica que revertirà directament en la ciutadania paternera.

 

Finalment, l’alcalde ha afirmat que el Pla Transforma 2021-2023 se suma a altres iniciatives municipals que s’estan promovent des de l’executiu socialista per a reactivar i enfortir la localitat com el Pla de Recuperació Econòmica de Paterna o Programa Anual d’Impuls a les Inversions.

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.