Pep Gimeno ‘Botifarra’ actua este diumenge en Xirivella

 

El pròxim diumenge, 4 d’octubre, el cantant Pep Gimeno ‘Botifarra‘ farà un concert en la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València).  L’actuació tindrà lloc cap a les 19.30 hores de la vesprada en la plaça de l’Ermita del municipi.

 

El Botifarra, que actuarà després del grup de danses Ànima i Poble de Xirivella, presentarà en directe el seu espectacle ‘Tres i no res’. Les entrades per al concert es poden arreplegar en la Casa de la Cultura de la localitat de dilluns a divendres en horari d’11.30 a 14.00 hores i de 17.00 a 20.00 hores.

 

Des de l’ajuntament del municipi asseguren que es compliran estrictament les mesures sanitàries imposades a causa del Covid-19, amb aforament limitat i ús obligatori de mascaretes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV estén a José Marí Olano la seua denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció

El PSPV sumarà al regidor José Marí Olano a la denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel presumpte tripijoc de places públiques i la col·locació de personal lligada a l'antic Consorci València 2007.

La meteoròloga d’À Punt sosté que una millor informació hauria evitat part de les morts per la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló declara davant la jutgessa que amb avisos primerencs i clars a la població es podrien haver salvat vides en la dana d'octubre.

Les associacions de víctimes de la DANA de València exigixen justícia i critiquen l’aforament de Mazón

Tres associacions de víctimes de la DANA de València reclamen en el Congrés justícia, mesures enfront del canvi climàtic i la fi de l'aforament de Carlos Mazón, advertint que no passaran pàgina.

Morant afirma que no hi haurà reparació per a les víctimes de la DANA fins que Mazón declare davant la Justícia

Diana Morant sosté que la reparació a les víctimes de la DANA de València passa perquè Carlos Mazón comparega davant la Justícia i critica el negacionismo climàtic en la Generalitat.

Bigas confia en la permanència de l’Elx i veu clau que hi haja més equips en la lluita pel descens

Pedro Bigas mostra confiança que l'Elx aconseguirà la permanència en una Lliga molt igualada per baix i destaca la importància de sumar en els dols directes i aprofitar el desgast de l'Atlètic de Madrid.

El concert de Jean-Michel Jarre es trasllada a la Marina Nord i convertix el recinte en eix del cicle FAR

El recital de Jean-Michel Jarre del 8 de juliol deixa la Ciutat de les Arts i les Ciències i se celebrarà en la Marina Nord, que passa a ser l'escenari principal del cicle FAR sense canvis de data ni d'entrades.

La regularització extraordinària beneficiarà a uns 100.000 migrants en la Comunitat Valenciana

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana calcula que unes 100.000 persones accediran a la regularització extraordinària, dins d'un procés que preveu aconseguir el mig milió de migrants en tota Espanya, i defén el seu impacte econòmic i social.

El Vila-real aconseguix els 1.500 punts en Primera després del seu triomf en San Mamés

El Vila-real ha arribat als 1.500 punts en Primera Divisió gràcies a la seua victòria en San Mamés davant l'Athletic, una fita que li col·loca quinzé en la classificació històrica després de 26 temporades.