El personal docent serà vacunat durant la pròxima setmana en el territori valencià

 

La pròxima setmana, està previst que arriben a Espanya més d’un milió de vacunes de Pzifer i AstraZeneca per a que es puga incrementar el ritme de vacunació. Esta setmana en el territori valencià s’ha iniciat en el personal d’emergències però la Conselleria de Sanitat ha iniciat ja els tràmits per a avançar als següents grups. D’esta forma, més de 100.000 treballadors seran vacunats abans de què acabe el mes de març.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, esta setmana conclou el període de temps que tenien els centres educatius per a notificar el llistat complet de persones adscrites per a procedir a fer el llistat complet de persones a les que immunitzar.

 

Durant les pròximes setmanes es procedirà a vacunar als equips docents dels centres públics, privats i concertats del territori valencià i al personal d’administració i servicis (administratiu, auxiliar de gestió, auxiliar de servicis, subaltern, ajudant de manteniment, personal de cuina i de neteja) i al personal d’atenció educativa (fisioterapeuta, personal d’educació especial infantil, personal tècnic de gestió de suport de llengua de signes, treballadors socials).

 

A demés, s’inclou al personal auxiliar de conversa i de pràctiques i al personal extern que presta servicis al centre i que té contacte «directe i habitual» amb els alumnes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.