8.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

El personal docent serà vacunat durant la pròxima setmana en el territori valencià

 

La pròxima setmana, està previst que arriben a Espanya més d’un milió de vacunes de Pzifer i AstraZeneca per a que es puga incrementar el ritme de vacunació. Esta setmana en el territori valencià s’ha iniciat en el personal d’emergències però la Conselleria de Sanitat ha iniciat ja els tràmits per a avançar als següents grups. D’esta forma, més de 100.000 treballadors seran vacunats abans de què acabe el mes de març.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, esta setmana conclou el període de temps que tenien els centres educatius per a notificar el llistat complet de persones adscrites per a procedir a fer el llistat complet de persones a les que immunitzar.

 

Durant les pròximes setmanes es procedirà a vacunar als equips docents dels centres públics, privats i concertats del territori valencià i al personal d’administració i servicis (administratiu, auxiliar de gestió, auxiliar de servicis, subaltern, ajudant de manteniment, personal de cuina i de neteja) i al personal d’atenció educativa (fisioterapeuta, personal d’educació especial infantil, personal tècnic de gestió de suport de llengua de signes, treballadors socials).

 

A demés, s’inclou al personal auxiliar de conversa i de pràctiques i al personal extern que presta servicis al centre i que té contacte «directe i habitual» amb els alumnes.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.