El personal docent serà vacunat durant la pròxima setmana en el territori valencià

 

La pròxima setmana, està previst que arriben a Espanya més d’un milió de vacunes de Pzifer i AstraZeneca per a que es puga incrementar el ritme de vacunació. Esta setmana en el territori valencià s’ha iniciat en el personal d’emergències però la Conselleria de Sanitat ha iniciat ja els tràmits per a avançar als següents grups. D’esta forma, més de 100.000 treballadors seran vacunats abans de què acabe el mes de març.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, esta setmana conclou el període de temps que tenien els centres educatius per a notificar el llistat complet de persones adscrites per a procedir a fer el llistat complet de persones a les que immunitzar.

 

Durant les pròximes setmanes es procedirà a vacunar als equips docents dels centres públics, privats i concertats del territori valencià i al personal d’administració i servicis (administratiu, auxiliar de gestió, auxiliar de servicis, subaltern, ajudant de manteniment, personal de cuina i de neteja) i al personal d’atenció educativa (fisioterapeuta, personal d’educació especial infantil, personal tècnic de gestió de suport de llengua de signes, treballadors socials).

 

A demés, s’inclou al personal auxiliar de conversa i de pràctiques i al personal extern que presta servicis al centre i que té contacte «directe i habitual» amb els alumnes.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.