El personal docent serà vacunat durant la pròxima setmana en el territori valencià

 

La pròxima setmana, està previst que arriben a Espanya més d’un milió de vacunes de Pzifer i AstraZeneca per a que es puga incrementar el ritme de vacunació. Esta setmana en el territori valencià s’ha iniciat en el personal d’emergències però la Conselleria de Sanitat ha iniciat ja els tràmits per a avançar als següents grups. D’esta forma, més de 100.000 treballadors seran vacunats abans de què acabe el mes de març.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, esta setmana conclou el període de temps que tenien els centres educatius per a notificar el llistat complet de persones adscrites per a procedir a fer el llistat complet de persones a les que immunitzar.

 

Durant les pròximes setmanes es procedirà a vacunar als equips docents dels centres públics, privats i concertats del territori valencià i al personal d’administració i servicis (administratiu, auxiliar de gestió, auxiliar de servicis, subaltern, ajudant de manteniment, personal de cuina i de neteja) i al personal d’atenció educativa (fisioterapeuta, personal d’educació especial infantil, personal tècnic de gestió de suport de llengua de signes, treballadors socials).

 

A demés, s’inclou al personal auxiliar de conversa i de pràctiques i al personal extern que presta servicis al centre i que té contacte «directe i habitual» amb els alumnes.

Últimes notícies

Tanquen la platja de Torre de la Sal per contaminació bacteriana fins a nou avís

La platja de Torre de la Sal, a Cabanes, ha quedat tancada al bany fins a nou avís per una elevada presència de la bacteria Escherichia coli en l’aigua.

Les noves plantes renovables podran guardar energia amb menys tràmits a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat que simplificarà el procediment perquè les plantes renovables de la Comunitat Valenciana puguen emmagatzemar energia, accelerar la seua finançació i reforçar la seguretat del subministrament elèctric.

Bernabé promet declarar València zona tensionada i aplicar la taxa turística si arriba a l’alcaldia

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l’alcaldia de València, ha avançat que, si governa, declararà la ciutat zona tensionada per la vivenda i posarà en marxa la taxa turística.

Quatre dels cinc sindicats educatius avalen el pla per a reduir la burocràcia docent

El nou acord de simplificació burocràtica d'Educació ha rebut el suport de STEPV, CSIF, CCOO i UGT, mentres que ANPE s'ha desmarcat en exigir un calendari d'implantació clar.

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.

Compromís sotmetrà a votació Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València el 4 de juliol

Compromís per València ha convocat una assemblea extraordinària el 4 de juliol per a ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu nou projecte polític davant la militància.

El Levante incorpora lliure el francés Enzo Bardeli fins a 2029

El Levante ha tancat el fitxatge lliure del migcampista francés Enzo Bardeli, de 25 anys, que firma fins a juny de 2029 i es convertix en el primer reforç per a la pròxima temporada.

Partit històric del Valencia Basket: iguala el rècord d’assistències i la Penya el de triples en el ‘playoff’

El Valencia Basket ha igualat el rècord d’assistències en un partit de playoff ACB amb 29 passades de canastra, mentres que el Joventut ha igualat el registre històric de triples amb 18 encerts en un duel decidit en la pròrroga al Roig Arena.