Pillen a dos conductors circulant a 179 i a 192 km/h per la V-30

Conductora al volant

Imatge d’arxiu | Facebook Autokolecció

 

L’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil ha interceptat a dos conductors que circulaven amb excés de velocitat per l’autovia V-30, acte pel que han sigut investigats. En concret, un circulava a 179 km/h i un altre a 192 km/h en un tram limitat a 80.

 

Anuncios

Segons ha informat este cos de seguretat en un comunicat, a demés del control dels desplaçaments durant la vigència de l’estat d’alarma provocat per la pandèmia de coronavirus, la Guàrdia Civil continua amb la vigilància del trànsit i la seguretat viària.

 

D’eixa manera, els dies 7 i 8 de maig efectius del subsector de Trànsit de València que feien un control de velocitat en les carreteres de la província de València ‘van caçar’ en l’autovia de circumval·lació V-30 a estos dos cotxes que superaven àmpliament els límits de velocitat establits.

 

Als dos conductors els van fer les proves reglamentàries d’alcohol i drogues, i un dels conductors va donar positiu en substàncies estupefaents. Per això, se’ls investiga per un delicte contra la seguretat viària i els fets han sigut posats en coneixement de l’autoritat judicial.

Anuncios

Últimes notícies

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.