9.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Pillen a dos conductors circulant a 179 i a 192 km/h per la V-30

Conductora al volant

Imatge d’arxiu | Facebook Autokolecció

 

L’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil ha interceptat a dos conductors que circulaven amb excés de velocitat per l’autovia V-30, acte pel que han sigut investigats. En concret, un circulava a 179 km/h i un altre a 192 km/h en un tram limitat a 80.

 

Segons ha informat este cos de seguretat en un comunicat, a demés del control dels desplaçaments durant la vigència de l’estat d’alarma provocat per la pandèmia de coronavirus, la Guàrdia Civil continua amb la vigilància del trànsit i la seguretat viària.

 

D’eixa manera, els dies 7 i 8 de maig efectius del subsector de Trànsit de València que feien un control de velocitat en les carreteres de la província de València ‘van caçar’ en l’autovia de circumval·lació V-30 a estos dos cotxes que superaven àmpliament els límits de velocitat establits.

 

Als dos conductors els van fer les proves reglamentàries d’alcohol i drogues, i un dels conductors va donar positiu en substàncies estupefaents. Per això, se’ls investiga per un delicte contra la seguretat viària i els fets han sigut posats en coneixement de l’autoritat judicial.

Últimes notícies

Dos ex alts càrrecs del Consell van accedir i van copiar l’àudio del 112 del 29-O filtrat retallat

Un informe de la Guàrdia Civil remés al Jutjat de Llíria assenyala que dos ex alts càrrecs van accedir i van copiar l'àudio del 112 del 29 d'octubre, la versió retallada del qual es va filtrar abans que la completa. La investigació descriu un sistema antic sense registre d'accessos, la qual cosa complica rastrejar la filtració.

Les confraries de la Comunitat Valenciana paren la flota contra el reglament de control de la UE

Entre 400 i 500 embarcacions han quedat amarrades a Alacant, Castelló i València en rebuig a les noves obligacions de control; una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Convoquen el 31 de gener a Benetússer una nova manifestació contra Mazón per la DANA

Més de 200 entitats, víctimes i comités de reconstrucció han convocat una marxa a Benetússer el 31 de gener a les 18.00 sota el lema 'Mazón a presó'. L'última protesta, prevista a València el 27 de desembre, va ser ajornada per la pluja.

Atur total de la flota valenciana per la nova norma de control de pesca de la UE

Entre 400 i 500 vaixells de les confraries valencianes han parat este dilluns en protesta per la nova norma de control de la UE. Una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Basset espera tancar este dilluns la seua declaració sobre la dana

José Miguel Basset, ex inspector cap del Consorci Provincial de Bombers, ha représ el seu testimoniatge en el Jutjat de Catarroja i confia a finalitzar hui. La sessió es reprén després de quasi huit hores de preguntes el divendres.

Roberto Bautista cau davant Shang i s’acomiada en la primera ronda d’Austràlia

L'espanyol va perdre en quatre sets (6-4, 6-7(2), 6-4 i 6-0) en 2h56 després d'una baixada física en el tram final. Shang va avançar i espera rival en segona ronda.

Cancel·lat l’AVE València-Sevilla després de l’accident de Adamuz

L'accident ferroviari de Adamuz, amb almenys 39 morts, ha obligat a cancel·lar este dilluns l'únic AVE diari entre València i Sevilla. La circulació seguix interrompuda en la zona.

La tragèdia ferroviària de Adamuz ha suspés les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha suspés la majoria d'actes públics després de l'accident ferroviari de Adamuz, amb minuts de silenci a les 12 hores a València i Alacant.