Pillen a dos conductors circulant a 179 i a 192 km/h per la V-30

Conductora al volant

Imatge d’arxiu | Facebook Autokolecció

 

L’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil ha interceptat a dos conductors que circulaven amb excés de velocitat per l’autovia V-30, acte pel que han sigut investigats. En concret, un circulava a 179 km/h i un altre a 192 km/h en un tram limitat a 80.

 

Segons ha informat este cos de seguretat en un comunicat, a demés del control dels desplaçaments durant la vigència de l’estat d’alarma provocat per la pandèmia de coronavirus, la Guàrdia Civil continua amb la vigilància del trànsit i la seguretat viària.

 

D’eixa manera, els dies 7 i 8 de maig efectius del subsector de Trànsit de València que feien un control de velocitat en les carreteres de la província de València ‘van caçar’ en l’autovia de circumval·lació V-30 a estos dos cotxes que superaven àmpliament els límits de velocitat establits.

 

Als dos conductors els van fer les proves reglamentàries d’alcohol i drogues, i un dels conductors va donar positiu en substàncies estupefaents. Per això, se’ls investiga per un delicte contra la seguretat viària i els fets han sigut posats en coneixement de l’autoritat judicial.

Últimes notícies

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.

El control del porc senglar s’intensifica a Castelló amb 228 captures enguany

La Generalitat ha reforçat el dispositiu contra el porc senglar a la Plana, amb 31 caixes trampa i 228 captures des de principi de 2026, 76 d’elles al terme de Castelló.

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.