11.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

La Policia Local de València instal·la plaques per a conscienciar de la gravetat de la violència de gènere

 

L’Ajuntament de València ha instal·lat unes plaques amb el lema de ‘Stop a la violència de gènere‘ en diferents emplaçaments de la ciutat amb l’objectiu de sensibilitzar i conscienciar sobre la gravetat de la violència de gènere que, actualment, al costat de la violència domèstica, és la primera causa de detencions.

 

El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, ha afirmat a través d’un comunicat que una societat democràtica «no pot permetre’s que milers de dones hagen d’estar protegides».

 

En esta línia, Cano ha destacat «el valor de conscienciació i sensibilització d’esta iniciativa» amb la que «volem recordar que la violència ens afecta a tots i totes i ens queda molt per recórrer fins a conseguir una igualtat real».

 

Les plaques s’han instal·lat durant la passada nit en la zona central de la Plaça de l’Ajuntament de València, una enfront del balcó de la Casa Consistorial i una altra enfront de l’Ateneo, en la plaça de Sant Agustí, l’esplanada enfront de les Torres de Serrans, la plaça de la Verge, dos en el Passeig Marítim i una altra en l’esplanada de l’estació d’AVE Joaquín Sorolla.

 

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.