La Policia Local de València instal·la plaques per a conscienciar de la gravetat de la violència de gènere

 

L’Ajuntament de València ha instal·lat unes plaques amb el lema de ‘Stop a la violència de gènere‘ en diferents emplaçaments de la ciutat amb l’objectiu de sensibilitzar i conscienciar sobre la gravetat de la violència de gènere que, actualment, al costat de la violència domèstica, és la primera causa de detencions.

 

El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, ha afirmat a través d’un comunicat que una societat democràtica «no pot permetre’s que milers de dones hagen d’estar protegides».

 

En esta línia, Cano ha destacat «el valor de conscienciació i sensibilització d’esta iniciativa» amb la que «volem recordar que la violència ens afecta a tots i totes i ens queda molt per recórrer fins a conseguir una igualtat real».

 

Les plaques s’han instal·lat durant la passada nit en la zona central de la Plaça de l’Ajuntament de València, una enfront del balcó de la Casa Consistorial i una altra enfront de l’Ateneo, en la plaça de Sant Agustí, l’esplanada enfront de les Torres de Serrans, la plaça de la Verge, dos en el Passeig Marítim i una altra en l’esplanada de l’estació d’AVE Joaquín Sorolla.

 

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.