10.6 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

La Policia Local de València instal·la plaques per a conscienciar de la gravetat de la violència de gènere

 

L’Ajuntament de València ha instal·lat unes plaques amb el lema de ‘Stop a la violència de gènere‘ en diferents emplaçaments de la ciutat amb l’objectiu de sensibilitzar i conscienciar sobre la gravetat de la violència de gènere que, actualment, al costat de la violència domèstica, és la primera causa de detencions.

 

El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, ha afirmat a través d’un comunicat que una societat democràtica «no pot permetre’s que milers de dones hagen d’estar protegides».

 

En esta línia, Cano ha destacat «el valor de conscienciació i sensibilització d’esta iniciativa» amb la que «volem recordar que la violència ens afecta a tots i totes i ens queda molt per recórrer fins a conseguir una igualtat real».

 

Les plaques s’han instal·lat durant la passada nit en la zona central de la Plaça de l’Ajuntament de València, una enfront del balcó de la Casa Consistorial i una altra enfront de l’Ateneo, en la plaça de Sant Agustí, l’esplanada enfront de les Torres de Serrans, la plaça de la Verge, dos en el Passeig Marítim i una altra en l’esplanada de l’estació d’AVE Joaquín Sorolla.

 

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.