Anuncios

La policia dissol una festa il·legal en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha imposat sis actes de sancions per desobediència de l’ús de les mascaretes i per l’incompliment de tancament perimetral del territori valencià, i s’ha denunciat i dissolt una festa clandestina en una casa.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha fet una crida a la «responsabilitat i al compromís individual de tots en la importància de l’ús de mascaretes i la higiene personal, perquè hem de ser conscients de la situació sanitària en la que ens trobem i previndre qualsevol risc que supose un nou contagi».

 

La Policia Local es va desplaçar per a tornar a precintar les àrees de jocs infantils i aparells biosaludables de la ciutat, mesura posada en marxa amb l’objectiu d’evitar nous contagis del coronavirus, i van comprovar que en diferents llocs han llevat i trencat les cintes policials.

 

El consistori apel·la al sentit comú i la responsabilitat

Els agents van reposar els tancaments de les instal·lacions deportives per a reposar-los perquè han comprovat que s’estan duent a terme incompliments d’esta mesura i demanen màxim respecte.

 

L’Ajuntament d’Alacant apel·la al sentit i la responsabilitat de tots, i recorda l’obligatorietat del compliment de les instruccions impartides per les autoritats sanitàries per a vetlar per la seua salut i seguretat, i des de la Policia advertixen que les persones que es boten les cintes i estiguen dins o siguen localitzades trencant els precintes seran sancionades.

 

Cal destacar que les autoritats d’Alacant han dissolt una festa clandestina en una casa del carrer Periodista Pirula Arderius després de ser alertats pels veïns dels sorolls que han causat els participants d’esta festa il·legal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.

El PP exigix a Diana Morant que done explicacions després del processament del germà de Ximo Puig

El PP en Les Corts reclama a Diana Morant que trenque el seu silenci després del processament de Francis Puig per presumpte ús irregular de subvencions de la Generalitat i aclarisca la seua posició política.

PortCastelló suma quatre noves escales de creuers en 2027 amb el National Geographic Orion

PortCastelló ha tancat quatre noves escales del vaixell d'expedició National Geographic Orion per a 2027, amb parades lligades a visites a les els Columbrets i a un model de creuers sostenible.