La policia dissol una festa il·legal en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha imposat sis actes de sancions per desobediència de l’ús de les mascaretes i per l’incompliment de tancament perimetral del territori valencià, i s’ha denunciat i dissolt una festa clandestina en una casa.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha fet una crida a la «responsabilitat i al compromís individual de tots en la importància de l’ús de mascaretes i la higiene personal, perquè hem de ser conscients de la situació sanitària en la que ens trobem i previndre qualsevol risc que supose un nou contagi».

 

La Policia Local es va desplaçar per a tornar a precintar les àrees de jocs infantils i aparells biosaludables de la ciutat, mesura posada en marxa amb l’objectiu d’evitar nous contagis del coronavirus, i van comprovar que en diferents llocs han llevat i trencat les cintes policials.

 

El consistori apel·la al sentit comú i la responsabilitat

Els agents van reposar els tancaments de les instal·lacions deportives per a reposar-los perquè han comprovat que s’estan duent a terme incompliments d’esta mesura i demanen màxim respecte.

 

L’Ajuntament d’Alacant apel·la al sentit i la responsabilitat de tots, i recorda l’obligatorietat del compliment de les instruccions impartides per les autoritats sanitàries per a vetlar per la seua salut i seguretat, i des de la Policia advertixen que les persones que es boten les cintes i estiguen dins o siguen localitzades trencant els precintes seran sancionades.

 

Cal destacar que les autoritats d’Alacant han dissolt una festa clandestina en una casa del carrer Periodista Pirula Arderius després de ser alertats pels veïns dels sorolls que han causat els participants d’esta festa il·legal.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.