La policia alerta de pacients amb coronavirus que s’escapen dels hospitals sense tindre l’alta

 

La Policia Nacional ha denunciat que diferents pacients que han sigut diagnosticats amb coronavirus estan eixint dels hospitals sense haver sigut donats d’alta. Això complica la faena de les forces de seguretat, que asseguren que «suposa un grandíssim treball de localització, de vore la traçabilitat i amb quin taxi se n’han anat».

 

Durant la roda de premsa diària del Comitè Tècnic de Gestió del Coronavirus, José Ángel González, DAO de la Policia Nacional, ha recordat que més d’una setmana després d’haver-se decretat l’estat d’alarma hi ha moltes persones que «encara són bastant irresponsables».

 

José Ángel González ha volgut recalcar els casos de «pacients ingressats en diferents hospitals que sense donar-li l’alta cap metge els han abandonat», el que per al cos policial suposa una irresponsabilitat i una pèrdua del control de la població infectada pel Covid-19.

Últimes notícies

Un jove de 16 anys rep una envestida lleu als bous del Grau de Castelló

Un jove de 16 anys ha resultat ferit lleu este dimarts en el recinte taurí del Grau de Castelló durant els festejos de Sant Pere, sense necessitat de trasllat a l’hospital.

CCOO PV defensa que la regularització de migrants és una conquesta de drets i no una almoina

CCOO PV remarca que la regularització extraordinària de persones migrants és una conquesta de drets impulsada des de la societat civil i denuncia colls de botella en la tramitació i manca de recursos en les oficines d’estrangeria.

Els docents valencians tindran jornada de 35 hores, 6 dies d’assumptes propis i dret a desconnexió digital

Educació ha proposat un decret per al professorat valencià amb jornada de 35 hores, sis dies d’assumptes propis, dret a desconnexió digital i possibilitat de teletreball en juliol, encara pendent de negociació amb els sindicats.

Els hotels de la Comunitat Valenciana s’ompliran fins al 92 % en agost

La patronal Hosbec preveu una ocupació hotelera del 92 % en agost a la Comunitat Valenciana, lleugerament per damunt de 2025, amb forts increments de preu i d’ingressos per habitació i un pes creixent del turisme internacional.

Catalá carrega contra Morant i associa tot el PSOE amb Pedro Sánchez

María José Catalá ha afirmat que Diana Morant i el PSPV són 'el mateix que Pedro Sánchez' i ha qualificat el Govern central d''agònic', reclamant un avançament electoral.

València es convertix en banc de proves europeu contra les inundacions amb tecnologia espacial

València ha sigut triada per a provar FLOODWISE, un sistema europeu pioner que permet emetre alertes d inundacions fins a 15 dies abans, combinant satèl·lits, predicció meteorològica i intel·ligència hidrodinàmica.

El sacerdot d’Oriola expulsat pel papa qualifica de injusta la seua reducció a l’estat laïcal

El sacerdot alacantí Francisco José Vegara ha denunciat que el decret del papa León XIV que l’expulsa de l’estat clerical és injust i l’ha deixat sense dret de defensa. L’Església li retreu el rebuig públic a reconéixer els papes Francisco i León XIV i el seu magisteri.

Pablo Martínez deixa el Levante i queda lliure després de no rebre oferta de renovació

El capità del Levante Pablo Martínez ha acabat contracte este 30 de juny i el club no li ha oferit renovar, per la qual cosa queda lliure des de l’1 de juliol després de 155 partits com a granota.