21.3 C
València
Dilluns, 13 octubre, 2025

La policia alerta de pacients amb coronavirus que s’escapen dels hospitals sense tindre l’alta

 

La Policia Nacional ha denunciat que diferents pacients que han sigut diagnosticats amb coronavirus estan eixint dels hospitals sense haver sigut donats d’alta. Això complica la faena de les forces de seguretat, que asseguren que «suposa un grandíssim treball de localització, de vore la traçabilitat i amb quin taxi se n’han anat».

 

Durant la roda de premsa diària del Comitè Tècnic de Gestió del Coronavirus, José Ángel González, DAO de la Policia Nacional, ha recordat que més d’una setmana després d’haver-se decretat l’estat d’alarma hi ha moltes persones que «encara són bastant irresponsables».

 

José Ángel González ha volgut recalcar els casos de «pacients ingressats en diferents hospitals que sense donar-li l’alta cap metge els han abandonat», el que per al cos policial suposa una irresponsabilitat i una pèrdua del control de la població infectada pel Covid-19.

Últimes notícies

Cas de grip aviària aïllat en un aviari tancat del Oceanogràfic de València

Detectat en un control veterinari rutinari, el centre ha tancat temporalment la instal·lació afectada i aplica protocols de desinfecció; la resta del recinte continua obert.

La Universitat de València reprén demà les classes presencials en tots els seus campus

La UV recupera la docència, exàmens i pràctiques presencials des de les 08.00 amb nivell d'emergència 1. Hi haurà flexibilitat per a qui no puga desplaçar-se.

Ford Almussafes suspén el torn de manteniment de vesprada per les pluges

La planta d'Almussafes cancel·la el torn de vesprada de manteniment pels avisos de pluges, l'única activitat prevista amb la producció parada i la plantilla en ERTO. Amb l'alerta activada, la mesura evita desplaçaments i deixa el centre sense activitat presencial.

Nou avís a mòbils per la DANA en el litoral sud de València després d’ampliar-se l’alerta roja

Emergències envia un segon És-Alert en el litoral sud de València després d'ampliar fins a mitjanit el nivell roig per pluges. Es demanen desplaçaments mínims i evitar zones inundables.

Torna l’alerta roja al litoral sud de València per la DANA, amb fins a 135 l/m² en una hora

Aemet eleva a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i envia un És-Alert. Les tempestes deixen 135 l/m² en una hora i causen corts i incidències.

La jutgessa de la DANA rebutja incorporar les entrevistes a Mazón i reforça la busca de proves

La instructora nega que les declaracions mediàtiques puguen substituir una compareixença judicial i ordena noves diligències: documents, vídeos i testimonis. També desestima un recurs de la defensa d'Argüeso.

Rafa Mir, disconforme amb el seu processament, renúncia a recórrer i afronta el juí per agressió sexual

El davanter de l'Elx mostra la seua disconformitat amb el processament per agressió sexual, però renúncia a recórrer i assumix que serà jutjat a València. Se li imposa una fiança de 12.500 euros; en la causa també està processat el futbolista Pablo Jara.

Comunitat Valenciana, Múrcia i Andalusia exigixen detindre les noves regles del Tajo-Segura per considerar-les ideològiques

Els governs de la Comunitat Valenciana, Regió de Múrcia i Andalusia reclamen frenar les noves regles d'explotació del Tajo-Segura i derogar el Pla del Tajo. Al·leguen que els canvis retallarien dràsticament els enviaments al sud-est i responen a criteris polítics, no tècnics.