La Policia Local de Castelló de la Plana imposa 31 sancions per incomplir les mesures de seguretat

 

La Policia Local de Castelló de la Plana ha imposat un total de 31 sancions per incomplir les mesures de seguretat a causa del Covid-19 des del dia de la Nit de Nadal i fins diumenge, 27 de desembre. A demés, durant este període, «no s’han fet actuacions de rellevància en línies generals».

 

Ho ha explicat este dilluns l’àrea de Seguretat Pública i Emergències en una nova reunió del Centre de Coordinació Operatiu Municipal (Cecopal), en la que també s’ha informat de les actuacions fetes durant els primers dies festius d’estes festes de Nadal, ha informat el consistori en un comunicat.

 

En eixos quatre dies, la Policia Local de Castelló ha alçat huit actes de sanció a persones que no portaven mascareta o ho feien de manera indeguda, sis per incomplir la mesura de restricció de la mobilitat nocturna, dos per consum d’alcohol en la via pública, set per reunions en via pública de més de sis persones, dos per molèsties i/o reunions de més de sis persones en cases.

 

També els agents policials han obert sis actes de denúncies a locals per no complir amb les mesures de seguretat per a contindre la propagació del virus. En el mateix període de la setmana anterior, de dijous a diumenge, es van imposar un total de 49 sancions.

Últimes notícies

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.

El Marató València assegura el futur del Valencia CA, que es bolca en la cantera

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich ha tancat un acord de patrocini amb el Valencia Club de Atletismo que garantix la seua viabilitat econòmica i redirigix el projecte cap a la cantera, amb uns huit-cents jóvens esportistes.

Aagesen defensa que la condemna a David Sánchez es pot recórrer i apel·la a la presumpció d’innocència

Sara Aagesen ha defensat a València el seu respecte a la justícia i a la presumpció d’innocència i ha remarcat que la condemna a David Sánchez és recurrible, alhora que ha mostrat suport a Cristina Narbona i ha celebrat el triomf de la selecció espanyola.

Torrevieja avança la inauguració del Certamen d’Havaneres per la final del Mundial

El Patronato de Habaneras de Torrevieja ha avançat a les 12.30 hores d’este diumenge la inauguració del 72é Certamen Internacional d’Havaneres i Polifonia per a no coincidir amb la final del Mundial que jugarà Espanya.

Compromís proposa sensors tèrmics per al personal municipal que treballa al carrer a València

Compromís ha proposat dotar les brigades municipals de València de sensors que detecten l’estrés tèrmic per a prevenir cops de calor i reforçar els protocols de seguretat en jornades d’altes temperatures.

Control dels palomares i més vigilància d’aus per a frenar la malaltia de Newcastle

Agricultura ha establit noves mesures contra la malaltia de Newcastle a la Comunitat Valenciana, amb més control dels palomares, mostrejos en explotacions avícoles i vigilància d’aus silvestres.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 39 graus a Ontinyent i per damunt dels 37 en mitja província

L’onada de calor ha portat les màximes a 38,8 graus a Ontinyent a migdia i ha deixat més de 37 graus en nombrosos municipis de la província de València, amb avís roig activat al litoral per temperatures extremes.