La Policia Local d’Alacant ha dissolts 10 festes en cases i 3 botellons durant la Nit de Nadal

 

L’Ajuntament d’Alacant ha informat que en l’ampli dispositiu organitzat esta nit del 24 de desembre per la Policia Local amb l’objectiu de garantir el toc de queda i la seguretat per a fer front del Covid-19 s’ha intervingut per a dissoldre deu festes en cases i tres en la via pública.

 

L’Ajuntament d’Alacant ha preparat un operatiu per a protegir i fer complir les mesures decretades amb els agents policials, intensificant la vigilància a peu i amb controls per a garantir el toc de queda, i amb un dispositiu fix en el barri de Joan XXIII amb diferents patrulles policials.

 

La Policia Local ha informat que han hagut d’intervindre per a dissoldre tres concentracions i festes en la via pública. La primera de la nit cap a les 22.20 hores en el carrer del Pare Cerdà, a on estaven celebrant una festa de Nadal que es va dissoldre.

 

La Policia Local també ha anat de matinada per a intervindre en el carrer del Mestre Rosillo a on estaven muntant altaveus i diferents persones s’estaven reunint incomplint el toc de queda, igual que en el carrer de Sant Joan de la Creu a on un grup de persones sense mascareta i amb música han sigut localitzats i sancionats.

 

Sancions als propietaris de les cases

En la Nit de Nadal, per a garantir l’estricte compliment de tots els aspectes del decret emés per la Generalitat Valenciana, s’ha reforçat la vigilància per a evitar la celebració de botellons, festes i reunions que superaren les sis persones que establix la normativa autonòmica, i també s’han controlat els locals d’hostaleria.

 

Concretament, la Policia ha dissolt deu festes en cases totes passades ja el toc de queda, a on els agents han hagut d’acudir per a atendre i dissoldre-les amb queixes de sorolls, que s’han saldat amb denúncies als amos de les vivendes en les que se celebraven les reunions causant molèsties als veïns.

Últimes notícies

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.

Controlat un incendi en una fàbrica tèxtil de Cocentaina després de tota la nit treballant

Els bombers han donat per controlat a les 6.45 hores un incendi en una fàbrica tèxtil d’un polígon industrial de Cocentaina, després de treballar-hi durant tota la matinada. No s’han registrat ferits, encara que el propietari ha sigut atés per una crisi nerviosa.

Reobrin les carreteres CV-500 i CV-401 i les platges afectades per l’incendi d’El Saler

Les carreteres CV-500 i CV-401, les platges i gran part dels accessos a la Devesa d’El Saler han reobert després de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees. Es recupera també el servici de l’EMT, encara que alguns camins i tallafocs seguixen tancats mentre continua la investigació de l’origen del foc.

Últim dia d’agost amb menys calor i poques nuvolades a València i Castelló

L’últim dia d’agost arriba amb cels poc ennuvolats i un descens de les màximes a València i l’interior de Castelló, mentre que demà s’esperen alguns núvols i possibles pluges febles disperses.

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.