16.9 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

La Policia Local d’Alacant ha dissolts 10 festes en cases i 3 botellons durant la Nit de Nadal

 

L’Ajuntament d’Alacant ha informat que en l’ampli dispositiu organitzat esta nit del 24 de desembre per la Policia Local amb l’objectiu de garantir el toc de queda i la seguretat per a fer front del Covid-19 s’ha intervingut per a dissoldre deu festes en cases i tres en la via pública.

 

L’Ajuntament d’Alacant ha preparat un operatiu per a protegir i fer complir les mesures decretades amb els agents policials, intensificant la vigilància a peu i amb controls per a garantir el toc de queda, i amb un dispositiu fix en el barri de Joan XXIII amb diferents patrulles policials.

 

La Policia Local ha informat que han hagut d’intervindre per a dissoldre tres concentracions i festes en la via pública. La primera de la nit cap a les 22.20 hores en el carrer del Pare Cerdà, a on estaven celebrant una festa de Nadal que es va dissoldre.

 

La Policia Local també ha anat de matinada per a intervindre en el carrer del Mestre Rosillo a on estaven muntant altaveus i diferents persones s’estaven reunint incomplint el toc de queda, igual que en el carrer de Sant Joan de la Creu a on un grup de persones sense mascareta i amb música han sigut localitzats i sancionats.

 

Sancions als propietaris de les cases

En la Nit de Nadal, per a garantir l’estricte compliment de tots els aspectes del decret emés per la Generalitat Valenciana, s’ha reforçat la vigilància per a evitar la celebració de botellons, festes i reunions que superaren les sis persones que establix la normativa autonòmica, i també s’han controlat els locals d’hostaleria.

 

Concretament, la Policia ha dissolt deu festes en cases totes passades ja el toc de queda, a on els agents han hagut d’acudir per a atendre i dissoldre-les amb queixes de sorolls, que s’han saldat amb denúncies als amos de les vivendes en les que se celebraven les reunions causant molèsties als veïns.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.