16.1 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

La Policia Local d’Alacant ha dissolts 10 festes en cases i 3 botellons durant la Nit de Nadal

 

L’Ajuntament d’Alacant ha informat que en l’ampli dispositiu organitzat esta nit del 24 de desembre per la Policia Local amb l’objectiu de garantir el toc de queda i la seguretat per a fer front del Covid-19 s’ha intervingut per a dissoldre deu festes en cases i tres en la via pública.

 

L’Ajuntament d’Alacant ha preparat un operatiu per a protegir i fer complir les mesures decretades amb els agents policials, intensificant la vigilància a peu i amb controls per a garantir el toc de queda, i amb un dispositiu fix en el barri de Joan XXIII amb diferents patrulles policials.

 

La Policia Local ha informat que han hagut d’intervindre per a dissoldre tres concentracions i festes en la via pública. La primera de la nit cap a les 22.20 hores en el carrer del Pare Cerdà, a on estaven celebrant una festa de Nadal que es va dissoldre.

 

La Policia Local també ha anat de matinada per a intervindre en el carrer del Mestre Rosillo a on estaven muntant altaveus i diferents persones s’estaven reunint incomplint el toc de queda, igual que en el carrer de Sant Joan de la Creu a on un grup de persones sense mascareta i amb música han sigut localitzats i sancionats.

 

Sancions als propietaris de les cases

En la Nit de Nadal, per a garantir l’estricte compliment de tots els aspectes del decret emés per la Generalitat Valenciana, s’ha reforçat la vigilància per a evitar la celebració de botellons, festes i reunions que superaren les sis persones que establix la normativa autonòmica, i també s’han controlat els locals d’hostaleria.

 

Concretament, la Policia ha dissolt deu festes en cases totes passades ja el toc de queda, a on els agents han hagut d’acudir per a atendre i dissoldre-les amb queixes de sorolls, que s’han saldat amb denúncies als amos de les vivendes en les que se celebraven les reunions causant molèsties als veïns.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Igualtat confirma el crim masclista de Benicàssim: Ana María, sèptima víctima de 2026

Igualtat ha confirmat la naturalesa masclista de l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys a Benicàssim. El cas eleva a 7 les víctimes mortals en 2026.

Qingtian reunix per l’Any Nou xinés als fills de la seua diàspora a Espanya

El comtat xinés de Qingtian es convertix per la Festa de la Primavera en punt de retrobament per a jóvens criats a Espanya, entre rituals, família i distància.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera reunió de la Comissió Mixta de la dana en Riba-roja

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana en la Comunitat celebrarà el dimecres la seua primera reunió a Riba-roja de Túria, copresidida per Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres. La trobada fixarà l'orde del dia i coordinarà competències entre administracions.

Els ERTO van afectar 762 empreses i 16.670 treballadors en la Comunitat Valenciana en 2025

Els ERTO es van reduir en 2025: 4.506 procediments i 124.921 treballadors a Espanya. En la Comunitat Valenciana va haver-hi 762 empreses amb ERTO i 16.670 empleats afectats.

PLD Space firma la primera missió espacial privada espanyola amb Sateliot per a 2027

PLD Space i Sateliot han tancat un contracte per a llançar en 2027 dos satèl·lits 5G D2D amb el coet Miura 5 des de la Guaiana Francesa. Suposa la primera missió espacial privada cent per cent espanyola.

Intervenen 608 quilos de marihuana en una empresa de La Safor que exportava a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc persones i ha intervingut 608 quilos de marihuana en una empresa de cànem a La Safor. El negoci exportava a Europa i presentava indicis d'explotació laboral i manipulació prohibida.

Els ERTO van caure un 37,6% en 2025 i van afectar 16.670 treballadors en la Comunitat Valenciana

Els ERTO van caure un 37,6% en 2025 fins a 4.506 procediments i van afectar 124.921 treballadors. En la Comunitat Valenciana va haver-hi 16.670 afectats i 762 empreses amb expedients.

Emergències alça totes les alertes per vent i fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha establit este dimarts la fi de les alertes per vent i per fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana després de 30 dies de ponent. Aemet encara preveu ratxes molt fortes a l'interior al matí i una millora el dimecres.