La Policia Local d’Alacant ha dissolts 10 festes en cases i 3 botellons durant la Nit de Nadal

 

L’Ajuntament d’Alacant ha informat que en l’ampli dispositiu organitzat esta nit del 24 de desembre per la Policia Local amb l’objectiu de garantir el toc de queda i la seguretat per a fer front del Covid-19 s’ha intervingut per a dissoldre deu festes en cases i tres en la via pública.

 

L’Ajuntament d’Alacant ha preparat un operatiu per a protegir i fer complir les mesures decretades amb els agents policials, intensificant la vigilància a peu i amb controls per a garantir el toc de queda, i amb un dispositiu fix en el barri de Joan XXIII amb diferents patrulles policials.

 

La Policia Local ha informat que han hagut d’intervindre per a dissoldre tres concentracions i festes en la via pública. La primera de la nit cap a les 22.20 hores en el carrer del Pare Cerdà, a on estaven celebrant una festa de Nadal que es va dissoldre.

 

La Policia Local també ha anat de matinada per a intervindre en el carrer del Mestre Rosillo a on estaven muntant altaveus i diferents persones s’estaven reunint incomplint el toc de queda, igual que en el carrer de Sant Joan de la Creu a on un grup de persones sense mascareta i amb música han sigut localitzats i sancionats.

 

Sancions als propietaris de les cases

En la Nit de Nadal, per a garantir l’estricte compliment de tots els aspectes del decret emés per la Generalitat Valenciana, s’ha reforçat la vigilància per a evitar la celebració de botellons, festes i reunions que superaren les sis persones que establix la normativa autonòmica, i també s’han controlat els locals d’hostaleria.

 

Concretament, la Policia ha dissolt deu festes en cases totes passades ja el toc de queda, a on els agents han hagut d’acudir per a atendre i dissoldre-les amb queixes de sorolls, que s’han saldat amb denúncies als amos de les vivendes en les que se celebraven les reunions causant molèsties als veïns.

Últimes notícies

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.

Aagesen alerta del risc extrem d’incendis i carrega contra els bulos sobre els focs

Sara Aagesen reclama prudència davant un risc molt alt d’incendis per la possible quarta ona de calor i critica com una irresponsabilitat política els bulos sobre l’origen dels focs.

Onda prohibix beure i cuinar amb l’aigua de l’aixeta fins que siga segura

L’Ajuntament d’Onda ha prohibit beure i cuinar amb l’aigua de la xarxa per precaució arran de l’incendi de La Vall d’Uixó, i només permet l’ús per a higiene i neteja fins que les anàlisis garantisquen que és segura.

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni Martínez Mus

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha acordat citar com a testimoni, encara sense data, el vicepresident tercer del Govern valencià i conseller Vicente Martínez Mus, arran dels missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Consell durant l’episodi de pluges.

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.

Les zones cremades pels últims incendis seran declarades àrees greument afectades

El Govern central ha anunciat que aprovarà un reial decret llei per declarar zones greument afectades per emergències de protecció civil les àrees cremades pels últims incendis, inclosa La Vall d'Uixó. Després de l’aprovació, s’activarà la coordinació amb institucions i ajuntaments per avaluar danys i impulsar la recuperació.