La Policia Local de Paterna endurirà els controls amb drons i agents en zones d’oci i residencials

 

La Policia Local de Paterna, en l’Horta (València), ha començat esta vesprada de dimarts un operatiu especial davant de la proximitat de la Nit de cap d’any amb l’objectiu de dissuadir i previndre les reunions socials de més de sis persones i garantir el compliment de totes les mesures de seguretat anti Covid-19.

 

Amb eixa fi, les patrulles policials es desplegaran pels diferents locals i zones d’oci de la localitat per a controlar la confluència de persones, sobretot durant la vesprada, i s’incrementarà la vigilància amb drons, especialment en zones residencials per a evitar la celebració de festes il·legals.

 

El Cap de la Policia Local, Rafael Mestre ha fet una crida a la prudència i a la responsabilitat de tota la ciutadania paternera durant els dies de festa i de celebració per a evitar la propagació del virus en el municipi davant de l’increment de la incidència registrada.

 

En este sentit, Mestre ha anunciat que s’intensificaren els controls durant la vesprada i l’estricte compliment de l’aforament, les distàncies de seguretat i l’ús de mascaretes, tant dins dels locals i establiments com en les terrasses.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.