La Policia Local de Paterna endurirà els controls amb drons i agents en zones d’oci i residencials

 

La Policia Local de Paterna, en l’Horta (València), ha començat esta vesprada de dimarts un operatiu especial davant de la proximitat de la Nit de cap d’any amb l’objectiu de dissuadir i previndre les reunions socials de més de sis persones i garantir el compliment de totes les mesures de seguretat anti Covid-19.

 

Amb eixa fi, les patrulles policials es desplegaran pels diferents locals i zones d’oci de la localitat per a controlar la confluència de persones, sobretot durant la vesprada, i s’incrementarà la vigilància amb drons, especialment en zones residencials per a evitar la celebració de festes il·legals.

 

El Cap de la Policia Local, Rafael Mestre ha fet una crida a la prudència i a la responsabilitat de tota la ciutadania paternera durant els dies de festa i de celebració per a evitar la propagació del virus en el municipi davant de l’increment de la incidència registrada.

 

En este sentit, Mestre ha anunciat que s’intensificaren els controls durant la vesprada i l’estricte compliment de l’aforament, les distàncies de seguretat i l’ús de mascaretes, tant dins dels locals i establiments com en les terrasses.

Últimes notícies

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.