La Policia Local de Paterna endurirà els controls amb drons i agents en zones d’oci i residencials

 

La Policia Local de Paterna, en l’Horta (València), ha començat esta vesprada de dimarts un operatiu especial davant de la proximitat de la Nit de cap d’any amb l’objectiu de dissuadir i previndre les reunions socials de més de sis persones i garantir el compliment de totes les mesures de seguretat anti Covid-19.

 

Amb eixa fi, les patrulles policials es desplegaran pels diferents locals i zones d’oci de la localitat per a controlar la confluència de persones, sobretot durant la vesprada, i s’incrementarà la vigilància amb drons, especialment en zones residencials per a evitar la celebració de festes il·legals.

 

El Cap de la Policia Local, Rafael Mestre ha fet una crida a la prudència i a la responsabilitat de tota la ciutadania paternera durant els dies de festa i de celebració per a evitar la propagació del virus en el municipi davant de l’increment de la incidència registrada.

 

En este sentit, Mestre ha anunciat que s’intensificaren els controls durant la vesprada i l’estricte compliment de l’aforament, les distàncies de seguretat i l’ús de mascaretes, tant dins dels locals i establiments com en les terrasses.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Trobat enterrat en formigó l’empresari vinculat al crim de la viuda de Sala

La Policia troba el cos que tot apunta que és de l'empresari Jesús Tavira, sepultat a més de dos metres en un aljub, embolicat en plàstic i amb múltiples ferides d'arma blanca. Hi ha quatre detinguts i no es descarten més arrestos.

Centenars de taxis col·lapsen el centre de València per a exigir límits a les VTC

Centenars de taxistes recorren el centre de València en marxa lenta per a denunciar l'intrusisme de les VTC i pressionar a la Generalitat perquè aprove un nou decret que limite estes llicències.

Consum eleva el seu benefici a 122 milions en 2025 i fixa la seua entrada a Madrid per a 2028

Consum tanca 2025 amb un benefici de 122 milions d'euros, un 12,3% més que l'any anterior, i anuncia la seua arribada a la Comunitat de Madrid en 2028 amb un supermercat a Parla.

Infermeria d’Urgències es mobilitza a València per la greu falta de personal

Personal d'Infermeria d'Urgències de diversos hospitals valencians es concentra per a denunciar una falta de personal que consideren insostenible i de risc per a pacients i professionals.

Pérez Llorca dona per conclosa la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits

La Generalitat dona per finalitzada la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits i l'obertura de València Sud i el nou Lloc de Comandament, i impulsa un pla d'inversions fins a 2030.

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.

Detinguts a Calp cinc hòmens per una sèrie de robatoris de rellotges de luxe a Madrid, Port Banús i Benidorm

La Policia Nacional ha arrestat a Calp a cinc hòmens per tres robatoris amb violència i un furt de rellotges d'alta gamma a Madrid, Port Banús i Benidorm, inclòs un valorat en 500.000 euros.

Un 35% dels espanyols mai ha eixit del municipi on va nàixer

L'INE revela que quasi el 35% dels espanyols sempre ha viscut en el seu municipi de naixement, mentres que la mobilitat interna i l'arribada de població estrangera dibuixen un mapa demogràfic divers.