La Policia Local de Paterna endurirà els controls amb drons i agents en zones d’oci i residencials

 

La Policia Local de Paterna, en l’Horta (València), ha començat esta vesprada de dimarts un operatiu especial davant de la proximitat de la Nit de cap d’any amb l’objectiu de dissuadir i previndre les reunions socials de més de sis persones i garantir el compliment de totes les mesures de seguretat anti Covid-19.

 

Amb eixa fi, les patrulles policials es desplegaran pels diferents locals i zones d’oci de la localitat per a controlar la confluència de persones, sobretot durant la vesprada, i s’incrementarà la vigilància amb drons, especialment en zones residencials per a evitar la celebració de festes il·legals.

 

El Cap de la Policia Local, Rafael Mestre ha fet una crida a la prudència i a la responsabilitat de tota la ciutadania paternera durant els dies de festa i de celebració per a evitar la propagació del virus en el municipi davant de l’increment de la incidència registrada.

 

En este sentit, Mestre ha anunciat que s’intensificaren els controls durant la vesprada i l’estricte compliment de l’aforament, les distàncies de seguretat i l’ús de mascaretes, tant dins dels locals i establiments com en les terrasses.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.