La Policia Local de València canvia el seu horari pel coronavirus

 

La Policia Local de València ha aprovat un canvi en la seua organització horària per a «augmentar la protecció de tota la plantilla davant l’evolució epidemiològica de la pandèmia de Covid-19». La Taula Tècnica, que s’ha celebrat este dimarts en la central de la Policia Local, ha donat llum verda, per unanimitat de tots els sindicats, a un nou horari a partir del pròxim 25 de gener.

 

Esta nova planificació ‘7/7‘ establix dos torns, una setmana completa de treball durant set dies i una altra de descans per a tota la plantilla amb la finalitat de minimitzar l’impacte en el suposat cas que es produïsca algun contagi.

 

«La Regidoria de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València sempre ha treballat amb l’objectiu de protegir a la plantilla i esta mesura respon al mateix propòsit: protegir als que ens protegixen», declara el regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano.

 

«Donem el mateix servici però millorant les condicions en les que treballa la plantilla en les circumstàncies actuals», ha afegit el responsable de l’àrea de Seguretat en el consistori, que ha negat que el nou horari siga paregut al que va posar en pràctica Policia Local de València en març, a l’inici de la pandèmia, que era de 7 dies treballats i 14 descansats. «Ara no és possible, entre altres raons, perquè la quarantena ha baixat i estem adaptant-nos a criteris sanitaris» ha argumentat.

Últimes notícies

Una dona de 47 anys, en presó per apunyalar mortalment un home a Requena

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 47 anys per la mort a ganivetades d’un home de 51 anys a Requena. El jutjat ha acordat el seu ingrés en presó preventiva mentre continua la investigació.

Consum arriba al 50% del seu pla d’expansió amb una nova tenda a Viladecans

Consum ha arribat al 50% del seu pla d’expansió de 2026 amb la inauguració, este dijous, d’un nou supermercat a Viladecans, el novè obert enguany. La cooperativa valenciana preveu sumar encara nou establiments més abans que acabe l’any, amb noves tendes a la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia.

Acció Ecologista-Agró afirma que la majoria d’incendis forestals es podrien evitar

Acció Ecologista-Agró assegura que la major part dels incendis forestals d’este estiu a la Comunitat Valenciana són evitables i reclama a la Generalitat una estratègia potent contra les causes humanes.

Detinguda a Granada una dona amb més de 200 antecedents i ordre de cerca per estafa

La Policia Nacional ha detingut a Granada una dona de 53 anys amb més de 200 antecedents, buscada per una estafa a Torremolinos i amb prohibició d'acostar-se a València per un delicte agreujat de furt.

Les sales de cine de sis autonomies perden 3,5 milions en ajudes per un canvi de criteri d’Hisenda

Les sales de cine de sis comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, perdran 3,5 milions d’euros en ajudes per un canvi d’interpretació d’Hisenda que FECE atribuïx a un error de Cultura, ministeri que nega qualsevol responsabilitat.

Aemet activa avís taronja per pluges de fins a 120 l/m² en poques hores

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja al litoral d’Alacant i al sud de València per pluges molt intenses que podrien arreplegar fins a 120 litres per metre quadrat en només dos o tres hores.

Controlada una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses a l’A-7 en Cox

Els bombers han controlat una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses que ha eixit de la via a l’A-7 en Cox. El conductor ha resultat ferit i ha sigut atés pels servicis d’emergència.

Naixen 44 cries de tortuga marina a la platja de Muchavista d’El Campello

Un total de 44 cries de tortuga bova han naixcut esta matinada a la platja de Muchavista d’El Campello, on un dispositiu amb més de 200 voluntaris ha vigilat el niu les 24 hores al dia.