13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

La Policia Local de València canvia el seu horari pel coronavirus

 

La Policia Local de València ha aprovat un canvi en la seua organització horària per a «augmentar la protecció de tota la plantilla davant l’evolució epidemiològica de la pandèmia de Covid-19». La Taula Tècnica, que s’ha celebrat este dimarts en la central de la Policia Local, ha donat llum verda, per unanimitat de tots els sindicats, a un nou horari a partir del pròxim 25 de gener.

 

Esta nova planificació ‘7/7‘ establix dos torns, una setmana completa de treball durant set dies i una altra de descans per a tota la plantilla amb la finalitat de minimitzar l’impacte en el suposat cas que es produïsca algun contagi.

 

«La Regidoria de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València sempre ha treballat amb l’objectiu de protegir a la plantilla i esta mesura respon al mateix propòsit: protegir als que ens protegixen», declara el regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano.

 

«Donem el mateix servici però millorant les condicions en les que treballa la plantilla en les circumstàncies actuals», ha afegit el responsable de l’àrea de Seguretat en el consistori, que ha negat que el nou horari siga paregut al que va posar en pràctica Policia Local de València en març, a l’inici de la pandèmia, que era de 7 dies treballats i 14 descansats. «Ara no és possible, entre altres raons, perquè la quarantena ha baixat i estem adaptant-nos a criteris sanitaris» ha argumentat.

Últimes notícies

Calero s’acomiada del Llevant convençut que anava a salvar a l’equip i sense retrets al club

Julián Calero ha dit adeu al Llevant defenent que anava a salvar a l'equip i acceptant la decisió del club sense retrets. Deixa al conjunt a tres punts de la salvació després de l'ascens recent.

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.

Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets

Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.

Aagesen urgix al fet que la veritat arribe a la Comunitat Valenciana un any després de la DANA

La vicepresidenta tercera i ministra de Transició Ecològica va afirmar a Roma que va haver-hi informació suficient abans de la tragèdia i va demanar posar fi a les falsedats. Les seues paraules arriben després de l'emissió d'una entrevista a Salomé Pradas que va reactivar l'encreuament d'acusacions.

Ayoze Pérez subratlla la ratxa del Vila-real: cinc victòries seguides i tercer lloc a dos punts

El davanter va valorar el quint triomf seguit a Sant Sebastià, que va consolidar al Vila-real en la tercera plaça, a dos punts del Barcelona. També va abordar el contrast amb la 'Champions' i el seu retorn a l'onze després dels problemes físics.

Vent de ponent i calor, els adversaris previstos per a la Marató València

Ratxes de ponent de 30-40 km/h i calor marcaran la prova: 14é de mínima a l'eixida i fins a 22é al migdia, amb pluja molt improbable.

L’AVL firmarà un conveni amb el Congrés per a la difusió del valencià

L'AVL firmarà el dimecres a València un conveni amb el Congrés destinat a la formació, el coneixement i la difusió del valencià. A l'acte assistiran Verònica Cantó i Francina Armengol i es produirà una setmana després de l'elecció de Juanfran Pérez Llorca.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.