La Policia Local de València canvia el seu horari pel coronavirus

 

La Policia Local de València ha aprovat un canvi en la seua organització horària per a «augmentar la protecció de tota la plantilla davant l’evolució epidemiològica de la pandèmia de Covid-19». La Taula Tècnica, que s’ha celebrat este dimarts en la central de la Policia Local, ha donat llum verda, per unanimitat de tots els sindicats, a un nou horari a partir del pròxim 25 de gener.

 

Esta nova planificació ‘7/7‘ establix dos torns, una setmana completa de treball durant set dies i una altra de descans per a tota la plantilla amb la finalitat de minimitzar l’impacte en el suposat cas que es produïsca algun contagi.

 

«La Regidoria de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València sempre ha treballat amb l’objectiu de protegir a la plantilla i esta mesura respon al mateix propòsit: protegir als que ens protegixen», declara el regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano.

 

«Donem el mateix servici però millorant les condicions en les que treballa la plantilla en les circumstàncies actuals», ha afegit el responsable de l’àrea de Seguretat en el consistori, que ha negat que el nou horari siga paregut al que va posar en pràctica Policia Local de València en març, a l’inici de la pandèmia, que era de 7 dies treballats i 14 descansats. «Ara no és possible, entre altres raons, perquè la quarantena ha baixat i estem adaptant-nos a criteris sanitaris» ha argumentat.

Últimes notícies

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.