La Policia Nacional advertix de la falsa notícia sobre el gel desinfectant

 

Últimament està circulant per les xarxes socials i per aplicacions de missatgeria una nota de premsa, presumptament, escrita per la Policia Nacional. En ella, s’alerta de l’existència d’una banda que actua per tot el país fent-se passar per promotors d’una ONG.

 

El grup, anomenat ‘Mans netespara a les persones pel carrer per a posar-los gel desinfectant. Immediatament, els demanen que ho oloren. Segons el comunicat, es tracta d’una droga que dorm després d’olorar-la i que usen per a robar a la gent.

 

 

No obstant això, la Policia Nacional ha advertit a la ciutadania a través del seu compte oficial de Twitter d’esta mentida que s’ha difós. Segons els agents, es tracta d’una informació falsa i demanen als usuaris que no reenvien la nota.

 

«Que per a tu el significat de ‘mans netes’ siga sinònim de llavar-te les mans amb freqüència i no una alerta d’una banda de lladres», escriu en un missatge de la xarxa social al costat de la imatge del comunicat en el que es fan passar per la Policia Nacional.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.