12.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

La Policia Nacional advertix de la falsa notícia sobre el gel desinfectant

 

Últimament està circulant per les xarxes socials i per aplicacions de missatgeria una nota de premsa, presumptament, escrita per la Policia Nacional. En ella, s’alerta de l’existència d’una banda que actua per tot el país fent-se passar per promotors d’una ONG.

 

El grup, anomenat ‘Mans netespara a les persones pel carrer per a posar-los gel desinfectant. Immediatament, els demanen que ho oloren. Segons el comunicat, es tracta d’una droga que dorm després d’olorar-la i que usen per a robar a la gent.

 

 

No obstant això, la Policia Nacional ha advertit a la ciutadania a través del seu compte oficial de Twitter d’esta mentida que s’ha difós. Segons els agents, es tracta d’una informació falsa i demanen als usuaris que no reenvien la nota.

 

«Que per a tu el significat de ‘mans netes’ siga sinònim de llavar-te les mans amb freqüència i no una alerta d’una banda de lladres», escriu en un missatge de la xarxa social al costat de la imatge del comunicat en el que es fan passar per la Policia Nacional.

Últimes notícies

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.