13 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

La Policia Nacional advertix de la falsa notícia sobre el gel desinfectant

 

Últimament està circulant per les xarxes socials i per aplicacions de missatgeria una nota de premsa, presumptament, escrita per la Policia Nacional. En ella, s’alerta de l’existència d’una banda que actua per tot el país fent-se passar per promotors d’una ONG.

 

El grup, anomenat ‘Mans netespara a les persones pel carrer per a posar-los gel desinfectant. Immediatament, els demanen que ho oloren. Segons el comunicat, es tracta d’una droga que dorm després d’olorar-la i que usen per a robar a la gent.

 

 

No obstant això, la Policia Nacional ha advertit a la ciutadania a través del seu compte oficial de Twitter d’esta mentida que s’ha difós. Segons els agents, es tracta d’una informació falsa i demanen als usuaris que no reenvien la nota.

 

«Que per a tu el significat de ‘mans netes’ siga sinònim de llavar-te les mans amb freqüència i no una alerta d’una banda de lladres», escriu en un missatge de la xarxa social al costat de la imatge del comunicat en el que es fan passar per la Policia Nacional.

Últimes notícies

Ajornat el València Basket-Casademont Zaragoza per l’alerta de fortes pluges

La FEB ha ajornat el dol de Lliga Femenina previst en el Roig Arena per l'alerta meteorològica en la Comunitat. AEMET manté nivell roig per pluges.

Protecció Civil demana evitar desplaçaments per fortes pluges en el litoral de València

Un És-Alert remés a les 19.23 advertix de risc d'inundació des del diumenge al migdia en el litoral nord i sud de València. Aemet ha elevat l'avís a nivell roig.

Mascarell decidix amb un gol i una assistència i saca al Mallorca del descens: 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en el tram final van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i li van permetre eixir de la zona de descens. Muriqi va tancar el triomf amb una cabotada.

Aemet eleva a roig l’avís per pluges de 180 l/m² en 12 hores en el litoral de València

Aemet ha activat el nivell roig en el litoral nord i sud de València per acumulats de 180 l/m² en 12 hores. Es preveuen 36 hores molt adverses amb pluges persistents i localment torrencials.

Mascarell decidix al final i el Mallorca ix del descens amb un 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en els minuts finals van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i oxigen en la taula. Els il·licitans van resistir amb un autogol de Maffeo però a penes van inquietar.

3-1: Omar Mascarell es vist d’heroi i saca al Mallorca de la zona de descens

Omar Mascarell va resoldre el partit amb un gol i una assistència en els minuts finals i va donar al Mallorca un 3-1 clau davant l'Elx. L'equip ix del descens i suma 17 punts.

El PSOE activa l’expedient per a suspendre de militància a l’alcalde d’Almussafes

La Secretaria d'Organització del PSOE ha iniciat l'expedient de suspensió de militància de Toni González després de les acusacions d'assetjament. El PSPV li va demanar l'acta i el partit va avalar una gestora en l'agrupació local.

València suspén les activitats nadalenques municipals per l’alerta taronja de pluges

L'Ajuntament ha ampliat mesures davant previsió de precipitacions intenses i ratxes de vent: suspén actes a l'aire lliure i recomana cancel·lar esdeveniments privats.