13 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

La Policia Local de Paterna dissol 9 festes il·legals i imposa 300 denúncies per incomplir el confinament

 

El tercer cap de setmana de tancament perimetral de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), s’ha saldat amb un total de 311 propostes de sanció i nou intervencions de la Policia Local de Paterna en concentracions, festes il·legals i botellons en la Canyada, la Coma i el Nucli urbà.

 

Així ho ha indicat en un comunicat la tinenta alcalde de Seguretat, Mobilitat i Transició Ecològica, Nuria Campos, qui ha destacat que «el dissabte va ser necessària la intervenció policial per a dissoldre festes il·legals i botellons que s’estaven celebrant saltant-se tots els protocols de seguretat anti-covid. A demés, els participants de la festa clandestina han sigut denunciats per no usar mascareta, agrupar-se més de sis persones i incomplir horaris».

 

En el balanç d’este tercer cap de setmana de tancament perimetral, també han sigut controlats més de 3.500 vehicles en els 12 punts de vigilància policial establits en els principals accessos a la ciutat.

 

Han impedit l’entrada a 180 cotxes

En estos controls, s’ha impedit l’entrada a Paterna de 180 vehicles i no s’ha permés l’eixida de 133 més, per no estar justificat el desplaçament que volien fer.

 

A demés de controlar el compliment de les restriccions de moviment, durant este cap de setmana la Policia Local ha incrementat els servicis de prevenció i vigilància als parcs i zones enjardinades de la població de Paterna, així com al voltant de la Mola i la Vallesa, en el que hi ha hagut més afluència de persones en relació als caps de setmana anteriors en els que les restriccions ja estaven vigents.

 

«En estos casos -ha destacat Campos- les persones circulaven en grups de màxim dos persones o en grups que pertanyen al mateix nucli de convivència».

 

Amb la finalitat de garantir el compliment del confinament perimetral i assegurar el blindatge de la ciutat durant els caps de setmana, l’Ajuntament de Paterna contínua amb l’operatiu especial dissenyat per a tal fi en el que es despleguen 66 patrulles, 30 de la Policia Local de Paterna, 24 de la Policia Nacional i 12 de Protecció Civil, que donen cobertura als 35,85 km² d’extensió del terme municipal, i que es complementa amb el vol de drons.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.