La Policia Local de Paterna dissol 9 festes il·legals i imposa 300 denúncies per incomplir el confinament

 

El tercer cap de setmana de tancament perimetral de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), s’ha saldat amb un total de 311 propostes de sanció i nou intervencions de la Policia Local de Paterna en concentracions, festes il·legals i botellons en la Canyada, la Coma i el Nucli urbà.

 

Així ho ha indicat en un comunicat la tinenta alcalde de Seguretat, Mobilitat i Transició Ecològica, Nuria Campos, qui ha destacat que «el dissabte va ser necessària la intervenció policial per a dissoldre festes il·legals i botellons que s’estaven celebrant saltant-se tots els protocols de seguretat anti-covid. A demés, els participants de la festa clandestina han sigut denunciats per no usar mascareta, agrupar-se més de sis persones i incomplir horaris».

 

En el balanç d’este tercer cap de setmana de tancament perimetral, també han sigut controlats més de 3.500 vehicles en els 12 punts de vigilància policial establits en els principals accessos a la ciutat.

 

Han impedit l’entrada a 180 cotxes

En estos controls, s’ha impedit l’entrada a Paterna de 180 vehicles i no s’ha permés l’eixida de 133 més, per no estar justificat el desplaçament que volien fer.

 

A demés de controlar el compliment de les restriccions de moviment, durant este cap de setmana la Policia Local ha incrementat els servicis de prevenció i vigilància als parcs i zones enjardinades de la població de Paterna, així com al voltant de la Mola i la Vallesa, en el que hi ha hagut més afluència de persones en relació als caps de setmana anteriors en els que les restriccions ja estaven vigents.

 

«En estos casos -ha destacat Campos- les persones circulaven en grups de màxim dos persones o en grups que pertanyen al mateix nucli de convivència».

 

Amb la finalitat de garantir el compliment del confinament perimetral i assegurar el blindatge de la ciutat durant els caps de setmana, l’Ajuntament de Paterna contínua amb l’operatiu especial dissenyat per a tal fi en el que es despleguen 66 patrulles, 30 de la Policia Local de Paterna, 24 de la Policia Nacional i 12 de Protecció Civil, que donen cobertura als 35,85 km² d’extensió del terme municipal, i que es complementa amb el vol de drons.

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.