Anuncios

La Policia Local de Paterna dissol 9 festes il·legals i imposa 300 denúncies per incomplir el confinament

 

El tercer cap de setmana de tancament perimetral de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), s’ha saldat amb un total de 311 propostes de sanció i nou intervencions de la Policia Local de Paterna en concentracions, festes il·legals i botellons en la Canyada, la Coma i el Nucli urbà.

 

Així ho ha indicat en un comunicat la tinenta alcalde de Seguretat, Mobilitat i Transició Ecològica, Nuria Campos, qui ha destacat que «el dissabte va ser necessària la intervenció policial per a dissoldre festes il·legals i botellons que s’estaven celebrant saltant-se tots els protocols de seguretat anti-covid. A demés, els participants de la festa clandestina han sigut denunciats per no usar mascareta, agrupar-se més de sis persones i incomplir horaris».

Anuncios

 

En el balanç d’este tercer cap de setmana de tancament perimetral, també han sigut controlats més de 3.500 vehicles en els 12 punts de vigilància policial establits en els principals accessos a la ciutat.

 

Han impedit l’entrada a 180 cotxes

En estos controls, s’ha impedit l’entrada a Paterna de 180 vehicles i no s’ha permés l’eixida de 133 més, per no estar justificat el desplaçament que volien fer.

 

A demés de controlar el compliment de les restriccions de moviment, durant este cap de setmana la Policia Local ha incrementat els servicis de prevenció i vigilància als parcs i zones enjardinades de la població de Paterna, així com al voltant de la Mola i la Vallesa, en el que hi ha hagut més afluència de persones en relació als caps de setmana anteriors en els que les restriccions ja estaven vigents.

 

«En estos casos -ha destacat Campos- les persones circulaven en grups de màxim dos persones o en grups que pertanyen al mateix nucli de convivència».

 

Amb la finalitat de garantir el compliment del confinament perimetral i assegurar el blindatge de la ciutat durant els caps de setmana, l’Ajuntament de Paterna contínua amb l’operatiu especial dissenyat per a tal fi en el que es despleguen 66 patrulles, 30 de la Policia Local de Paterna, 24 de la Policia Nacional i 12 de Protecció Civil, que donen cobertura als 35,85 km² d’extensió del terme municipal, i que es complementa amb el vol de drons.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.
Anuncios