La Policia Local de Paterna dissol 9 festes il·legals i imposa 300 denúncies per incomplir el confinament

 

El tercer cap de setmana de tancament perimetral de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), s’ha saldat amb un total de 311 propostes de sanció i nou intervencions de la Policia Local de Paterna en concentracions, festes il·legals i botellons en la Canyada, la Coma i el Nucli urbà.

 

Així ho ha indicat en un comunicat la tinenta alcalde de Seguretat, Mobilitat i Transició Ecològica, Nuria Campos, qui ha destacat que «el dissabte va ser necessària la intervenció policial per a dissoldre festes il·legals i botellons que s’estaven celebrant saltant-se tots els protocols de seguretat anti-covid. A demés, els participants de la festa clandestina han sigut denunciats per no usar mascareta, agrupar-se més de sis persones i incomplir horaris».

 

En el balanç d’este tercer cap de setmana de tancament perimetral, també han sigut controlats més de 3.500 vehicles en els 12 punts de vigilància policial establits en els principals accessos a la ciutat.

 

Han impedit l’entrada a 180 cotxes

En estos controls, s’ha impedit l’entrada a Paterna de 180 vehicles i no s’ha permés l’eixida de 133 més, per no estar justificat el desplaçament que volien fer.

 

A demés de controlar el compliment de les restriccions de moviment, durant este cap de setmana la Policia Local ha incrementat els servicis de prevenció i vigilància als parcs i zones enjardinades de la població de Paterna, així com al voltant de la Mola i la Vallesa, en el que hi ha hagut més afluència de persones en relació als caps de setmana anteriors en els que les restriccions ja estaven vigents.

 

«En estos casos -ha destacat Campos- les persones circulaven en grups de màxim dos persones o en grups que pertanyen al mateix nucli de convivència».

 

Amb la finalitat de garantir el compliment del confinament perimetral i assegurar el blindatge de la ciutat durant els caps de setmana, l’Ajuntament de Paterna contínua amb l’operatiu especial dissenyat per a tal fi en el que es despleguen 66 patrulles, 30 de la Policia Local de Paterna, 24 de la Policia Nacional i 12 de Protecció Civil, que donen cobertura als 35,85 km² d’extensió del terme municipal, i que es complementa amb el vol de drons.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rubén Burgos apel·la al compromís total del València Basket abans de l’inici del playoff

Rubén Burgos destaca la il·lusió i el compromís del València Basket abans dels quarts de final de la Lliga Femenina davant Ensino Lugo i confia a barallar per revalidar el títol.

Matías Dituro es consolida com el porter de confiança de Sarabia a l’Elx

Matías Dituro acumula 17 partits de Lliga amb l'Elx i supera a Iñaki Peña en minuts disputats, consolidant-se com el portera de confiança de Sarabia en plena reacció de l'equip il·licità.

Dimitrievski confia en el cansament de l’Atlètic i demana estrényer a Mestalla

Stole Dimitrievski considera que l'Atlètic de Madrid arribarà més cansat a Mestalla per la Champions i demana al València un partit intens per a aprofitar l'ocasió.

Detingut en l’aeroport d’Alacant-Elx amb 3,5 quilos de cocaïna ocults en una maleta

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 27 anys en l'aeroport d'Alacant-Elx després de trobar 3,5 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta, classificada com a equipatge rush.

La comissió de vivenda d’Alacant seguix malgrat l’informe que limita les compareixences

La comissió municipal sobre les irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan manté les seues sessions de l'11 i 22 de maig malgrat un informe del secretari que desaconsella citacions i restringix les compareixences.

L’Audiència de València rebutja la recusació de la jutgessa que investiga la DANA

L'Audiència de València ha desestimat l'intent d'una acusació particular d'apartar a la jutgessa que investiga la gestió de la DANA i ha avalat la seua decisió de no tramitar l'incident de recusació.

Jupol denuncia la tardana mobilització de la Policia Nacional durant la dana de 2024 a València

El sindicat Jupol acusa la Direcció Superior de València de reaccionar tard davant la dana de 2024 i de deixar sense desplegar a unitats preparades mentres es derivava als agents al 112 com a voluntaris per a retirar fang.

El pallasso alacantí David García Coll lidera Kurios, l’espectacle de Circ del Sol a Alacant

L'artista alacantí David García Coll encarna a un científic idealista del segle XIX en Kurios, el muntatge de Circ del Sol que arribarà a la Platja de Sant Joan del 16 de juliol al 23 d'agost.