La Policia Local de Paterna dissol 9 festes il·legals i imposa 300 denúncies per incomplir el confinament

 

El tercer cap de setmana de tancament perimetral de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), s’ha saldat amb un total de 311 propostes de sanció i nou intervencions de la Policia Local de Paterna en concentracions, festes il·legals i botellons en la Canyada, la Coma i el Nucli urbà.

 

Així ho ha indicat en un comunicat la tinenta alcalde de Seguretat, Mobilitat i Transició Ecològica, Nuria Campos, qui ha destacat que «el dissabte va ser necessària la intervenció policial per a dissoldre festes il·legals i botellons que s’estaven celebrant saltant-se tots els protocols de seguretat anti-covid. A demés, els participants de la festa clandestina han sigut denunciats per no usar mascareta, agrupar-se més de sis persones i incomplir horaris».

 

En el balanç d’este tercer cap de setmana de tancament perimetral, també han sigut controlats més de 3.500 vehicles en els 12 punts de vigilància policial establits en els principals accessos a la ciutat.

 

Han impedit l’entrada a 180 cotxes

En estos controls, s’ha impedit l’entrada a Paterna de 180 vehicles i no s’ha permés l’eixida de 133 més, per no estar justificat el desplaçament que volien fer.

 

A demés de controlar el compliment de les restriccions de moviment, durant este cap de setmana la Policia Local ha incrementat els servicis de prevenció i vigilància als parcs i zones enjardinades de la població de Paterna, així com al voltant de la Mola i la Vallesa, en el que hi ha hagut més afluència de persones en relació als caps de setmana anteriors en els que les restriccions ja estaven vigents.

 

«En estos casos -ha destacat Campos- les persones circulaven en grups de màxim dos persones o en grups que pertanyen al mateix nucli de convivència».

 

Amb la finalitat de garantir el compliment del confinament perimetral i assegurar el blindatge de la ciutat durant els caps de setmana, l’Ajuntament de Paterna contínua amb l’operatiu especial dissenyat per a tal fi en el que es despleguen 66 patrulles, 30 de la Policia Local de Paterna, 24 de la Policia Nacional i 12 de Protecció Civil, que donen cobertura als 35,85 km² d’extensió del terme municipal, i que es complementa amb el vol de drons.

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.