La Policia proposa 15 sancions a clients i responsables de tres locals per incomplir mesures en Alacant

 

El Grup Operatiu de la Comissaria de la Policia Nacional de Districte Nord d’Alacant, en col·laboració amb la Unitat Adscrita en el territori valencià, ha fet 15 propostes per a sanció als encarregats i clients que es trobaven en tres locals en els barris de Colònia Requena i Santa Isabel.

 

Segons els agents, als primers se’ls ha proposat una sanció per excedir l’horari permés i, en segon lloc, al tercer local se li ha fet una proposta de multa per no respectar les mesures sanitàries i el distanciament social. A demés, en un dels locals els efectius van confiscar cocaïna i marihuana disposada en dosi, pel que es va donar trasllat al grup d’investigació competent per a fer les gestions.

 

La Policia Nacional d’Alacant ha informat que ja treballa en l’aplicació de les noves restriccions en vigor des del 7 gener. Després de les Festes de Nadal, la lluita contra l’expansió del Covid-19 ha derivat en l’aplicació de noves mesures preventives més estrictes per a evitar nous contagis.

 

Per això, les funcions dels agents desplegats en els dispositius s’han centrat en vigilar que el tancament dels establiments hostalers i de restauració siga a les 17.00 hores, que es complisca el toc de queda a les 22.00 hores, controlar l’aforament permés a l’interior dels establiments, fer el confinament perimetral del territori valencià, i vigilar que es complix la prohibició de fumar en terrasses d’hostaleria.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.