8.7 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

La Policia proposa 15 sancions a clients i responsables de tres locals per incomplir mesures en Alacant

 

El Grup Operatiu de la Comissaria de la Policia Nacional de Districte Nord d’Alacant, en col·laboració amb la Unitat Adscrita en el territori valencià, ha fet 15 propostes per a sanció als encarregats i clients que es trobaven en tres locals en els barris de Colònia Requena i Santa Isabel.

 

Segons els agents, als primers se’ls ha proposat una sanció per excedir l’horari permés i, en segon lloc, al tercer local se li ha fet una proposta de multa per no respectar les mesures sanitàries i el distanciament social. A demés, en un dels locals els efectius van confiscar cocaïna i marihuana disposada en dosi, pel que es va donar trasllat al grup d’investigació competent per a fer les gestions.

 

La Policia Nacional d’Alacant ha informat que ja treballa en l’aplicació de les noves restriccions en vigor des del 7 gener. Després de les Festes de Nadal, la lluita contra l’expansió del Covid-19 ha derivat en l’aplicació de noves mesures preventives més estrictes per a evitar nous contagis.

 

Per això, les funcions dels agents desplegats en els dispositius s’han centrat en vigilar que el tancament dels establiments hostalers i de restauració siga a les 17.00 hores, que es complisca el toc de queda a les 22.00 hores, controlar l’aforament permés a l’interior dels establiments, fer el confinament perimetral del territori valencià, i vigilar que es complix la prohibició de fumar en terrasses d’hostaleria.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.