14.9 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

La Policia proposa 15 sancions a clients i responsables de tres locals per incomplir mesures en Alacant

 

El Grup Operatiu de la Comissaria de la Policia Nacional de Districte Nord d’Alacant, en col·laboració amb la Unitat Adscrita en el territori valencià, ha fet 15 propostes per a sanció als encarregats i clients que es trobaven en tres locals en els barris de Colònia Requena i Santa Isabel.

 

Segons els agents, als primers se’ls ha proposat una sanció per excedir l’horari permés i, en segon lloc, al tercer local se li ha fet una proposta de multa per no respectar les mesures sanitàries i el distanciament social. A demés, en un dels locals els efectius van confiscar cocaïna i marihuana disposada en dosi, pel que es va donar trasllat al grup d’investigació competent per a fer les gestions.

 

La Policia Nacional d’Alacant ha informat que ja treballa en l’aplicació de les noves restriccions en vigor des del 7 gener. Després de les Festes de Nadal, la lluita contra l’expansió del Covid-19 ha derivat en l’aplicació de noves mesures preventives més estrictes per a evitar nous contagis.

 

Per això, les funcions dels agents desplegats en els dispositius s’han centrat en vigilar que el tancament dels establiments hostalers i de restauració siga a les 17.00 hores, que es complisca el toc de queda a les 22.00 hores, controlar l’aforament permés a l’interior dels establiments, fer el confinament perimetral del territori valencià, i vigilar que es complix la prohibició de fumar en terrasses d’hostaleria.

Últimes notícies

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.

La UPV impulsa el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb IA gràcies a volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a la ressonància magnètica per a mesurar amb precisió estructures cerebrals vinculades a l'epilèpsia i donar suport a decisions clíniques.

Vent fort i pluges febles a l’interior de la Comunitat Valenciana este diumenge

La Comunitat Valenciana registrarà intervals nuvolosos, ruixats febles i vent del nord-oest amb ratxes molt fortes a l'interior; la cota de neu estarà en 1.200-1.400 m. El dilluns augmentaran els núvols i pujaran les màximes.