La Policia proposa 15 sancions a clients i responsables de tres locals per incomplir mesures en Alacant

 

El Grup Operatiu de la Comissaria de la Policia Nacional de Districte Nord d’Alacant, en col·laboració amb la Unitat Adscrita en el territori valencià, ha fet 15 propostes per a sanció als encarregats i clients que es trobaven en tres locals en els barris de Colònia Requena i Santa Isabel.

 

Segons els agents, als primers se’ls ha proposat una sanció per excedir l’horari permés i, en segon lloc, al tercer local se li ha fet una proposta de multa per no respectar les mesures sanitàries i el distanciament social. A demés, en un dels locals els efectius van confiscar cocaïna i marihuana disposada en dosi, pel que es va donar trasllat al grup d’investigació competent per a fer les gestions.

 

La Policia Nacional d’Alacant ha informat que ja treballa en l’aplicació de les noves restriccions en vigor des del 7 gener. Després de les Festes de Nadal, la lluita contra l’expansió del Covid-19 ha derivat en l’aplicació de noves mesures preventives més estrictes per a evitar nous contagis.

 

Per això, les funcions dels agents desplegats en els dispositius s’han centrat en vigilar que el tancament dels establiments hostalers i de restauració siga a les 17.00 hores, que es complisca el toc de queda a les 22.00 hores, controlar l’aforament permés a l’interior dels establiments, fer el confinament perimetral del territori valencià, i vigilar que es complix la prohibició de fumar en terrasses d’hostaleria.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.