26.3 C
València
Diumenge, 11 maig, 2025

El primer premi de la Loteria Nacional deixa sis milions a Torrent

El primer premi de la Loteria Nacional ha deixat una pluja de milers d’euros a Torrent. L’administració situada en la Plaça Major, enfront de la Torre, ha repartit íntegrament el número 36414, agraciat amb 60.000 euros al dècim. Des de l’administració assenyalen que s’ha venut tot el número, amb el que ha repartit un total de sis milions d’euros.

- Advertisement -Telegram València Diari

El primer premi que reparteix esta administració des de fa 30 anys

El gerent de l’administració, Rafa Mas, explicava al diari ‘Levante’, que és el primer premi que reparteixen des de fa trenta anys i “estem molt contents“. El número s’ha venut íntegrament a través de finestreta i abonats. “En l’últim mes la sort ens havia passat molt a prop, ja que els primers premis que sortien només es diferenciaven d’un sol número amb dècims que embenem en l’administració. Al final ha estat avui i ja tocava“, assenyalava Mas.

Segons i tercers premis

L’administració havia repartit segons i tercers premis, a més d’altres sortejos com la Primitiva o la Bonoloto.

Últimes notícies

La sala VIP de l’aeroport de Manises estrena plats d’un cuiner amb estrela Michelin

El valencià José Manuel Miguel, del restaurant Beat de Calp, i l’empresa alacantina Esatur ja gestionen sales VIP a Barajas i altres tres aeròdroms

Màxim Huerta, primer firmant del manifest del Fòrum Jaume I per a commemorar els 750 anys de la seua mort

El Fòrum promourà la participació social i cultural a la Comunitat Valenciana amb actes i activitats fins a 2026

Un SAMU salva d’un ennuegament un bebé de 13 dies a Silla

Un familiar practica al menut una reanimació cardiopulmonar fins a l’arribada de l’equip mèdic

El trasllat de la Mare de Déu reunix milers de fidels a València

La imatge de la Mare de Déu ha sigut portada en 22 minuts des de la basílica fins a la catedral entre versos i elogis

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana