Presentació de la V Trobada de Muixerangues de Castelló

 

La Conlloga Muixeranga de Castelló ha presentat en el Menador-Espai Cultural la V Trobada de Muixerangues de Castelló, coorganitzada per la Conlloga Muixeranga de Castelló i l’Institut Valencià de Cultura (IVC), i amb la col·laboració de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Castelló.

 

Marga Landete, directora adjunta de Música i Cultura Popular de l’IVC ha assenyalat que «este és el tercer any consecutiu en què l’institut coorganitza esta trobada amb la Conlloga de Castelló. Per a nosaltres és un plaer comprovar la consolidació d’esta trobada a la capital de la Plana i l’evolució espectacular de la Conlloga com una de les colles de referència dins del món muixeranguer valencià».

 

La Trobada serà el segon dissabte de les Festes de la Magdalena (21 de març), a les 12.00 hores, en la plaça de l’Hort dels Corders. En esta ocasió les tres colles que participants en la V Trobada de Muixerangues de Castelló seran la Muixeranga de Barcelona, la colla castellera Nens del Vendrell i els amfitrions, la Conlloga Muixeranga de Castelló.

 

Dins del calendari de les Festes de la Magdalena

Els Nens del Vendrell tornaran a Castelló després d’haver actuat l’any 1958 en la plaça de bous, durant els actes de celebració de les Festes de la Magdalena.També acompanyaran la trobada la Colla de Dolçainers i Tabaleters de Castelló, la Llavor dolçaina i tabal d’Almenara i diferents músics a títol individual.

 

Enguany serà una trobada especialment emotiva pel fet d’arribar a la cinquena edició i perquè la Trobada de Muixerangues s’ha consolidat com un acte destacat dins de la programació de les Festes de la Magdalena i en el calendari muixeranguer.

 

Juntament amb la presentació de la trobada, també s’han presentat el Concurs de Fotografia V Trobada de Muixerangues de Castelló, que es farà a través d’Instagram, i el vídeo de promoció de la trobada. S’espera superar les xifres de l’anterior edició de la trobada que va ser un èxit de participació i organització, amb 600 participants entre muixeranguers i músics i 2.000 persones de públic assistent.

 

També pots llegir…

Un motorista ferit en un accident en la CV-150, en Castelló

Un conductor borratxo i sense carnet provoca un accident en Castelló i pega a fugir

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.