Un conductor borratxo i sense carnet provoca un accident en Castelló i pega a fugir

volant cotxe

El xic pegà a fugir ràpidament | GTRES

Un xic, de 23 anys, ha quedat en llibertat després de ser detingut per provocar un accident en Castelló i pegar a fugir. El jove, que a demés anava begut i sense carnet, perquè se l’havien retirat, conduia per la plaça del País Valencià de Castelló quan ha xocat contra un autobús de la línia 12.

 

Segons ha avançat ‘Mediterráneo’, els fets s’han produït a última hora de la vesprada d’este dimarts, sobre les 20.30 hores. L’autobús anava a girar, quan el xic, que conduïa un Citröen C3, ha accelerat i ha xocat contra el bus. En lloc de baixar del cotxe per a comprovar que no hi havia cap víctima, el xic ha pegat a fugir.

 

Afortunadament, no hi ha hagut que lamentar cap víctima, gràcies a què el conductor havia demanat a tots els ocupants que s’assentaren. Ràpidament, en vore que el cotxe se n’anava, el conductor ha avisat a la Policia Local, que l’ha localitzat amb facilitat, gràcies a les descripcions dels testimonis i pels greus danys que presenta el cotxe.

 

En ser localitzat, el xic ha intentat fer creure als agents que no era ell qui conduïa el cotxe, sinó la seua nóvia, qui no estava allà en eixe moment. Els agents han sotmés al xic a la prova d’alcoholèmia, que ha donat un resultat de 0,80 mg/l, una quantitat tres voltes major de la taxa màxima permesa (0,25 mg/l).

 

Després de ser detingut i passar a disposió judicial acusat d’un delicte contra la seguretat viària, el xic ha quedat en llibertat amb càrrecs.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.

Setze morts per calor en una setmana a la Comunitat Valenciana, quatre d’elles este dimarts

La primera setmana de juliol ha deixat setze morts atribuïbles a la calor extrema a la Comunitat Valenciana, amb quatre defuncions este dimarts i la major part de víctimes majors de 65 anys.

Noche sufocant a la Comunitat Valenciana amb mínimes que quasi no baixen dels 28 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut una nova nit tòrrida, amb 28,2 graus de mínima a Parcent i valors per damunt dels 27 graus en nombrosos municipis mentre continua l’ona de calor.

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.