15.7 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Un conductor borratxo i sense carnet provoca un accident en Castelló i pega a fugir

volant cotxe

El xic pegà a fugir ràpidament | GTRES

Un xic, de 23 anys, ha quedat en llibertat després de ser detingut per provocar un accident en Castelló i pegar a fugir. El jove, que a demés anava begut i sense carnet, perquè se l’havien retirat, conduia per la plaça del País Valencià de Castelló quan ha xocat contra un autobús de la línia 12.

 

Segons ha avançat ‘Mediterráneo’, els fets s’han produït a última hora de la vesprada d’este dimarts, sobre les 20.30 hores. L’autobús anava a girar, quan el xic, que conduïa un Citröen C3, ha accelerat i ha xocat contra el bus. En lloc de baixar del cotxe per a comprovar que no hi havia cap víctima, el xic ha pegat a fugir.

 

Afortunadament, no hi ha hagut que lamentar cap víctima, gràcies a què el conductor havia demanat a tots els ocupants que s’assentaren. Ràpidament, en vore que el cotxe se n’anava, el conductor ha avisat a la Policia Local, que l’ha localitzat amb facilitat, gràcies a les descripcions dels testimonis i pels greus danys que presenta el cotxe.

 

En ser localitzat, el xic ha intentat fer creure als agents que no era ell qui conduïa el cotxe, sinó la seua nóvia, qui no estava allà en eixe moment. Els agents han sotmés al xic a la prova d’alcoholèmia, que ha donat un resultat de 0,80 mg/l, una quantitat tres voltes major de la taxa màxima permesa (0,25 mg/l).

 

Després de ser detingut i passar a disposió judicial acusat d’un delicte contra la seguretat viària, el xic ha quedat en llibertat amb càrrecs.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.

Basset qualifica de ‘incomprensible’ el retard en l’enviament del Es-Alert

L'ex mane operatiu de bombers ha qualificat de 'incomprensible' el retard del Es-Alert per risc d'inundació. Assenyala que el text es va consensuar a les 18.13 i l'avís va arribar a les 20.11; també qüestiona la utilitat de la visita de la consellera a la zona afectada.