Un conductor borratxo i sense carnet provoca un accident en Castelló i pega a fugir

volant cotxe

El xic pegà a fugir ràpidament | GTRES

Un xic, de 23 anys, ha quedat en llibertat després de ser detingut per provocar un accident en Castelló i pegar a fugir. El jove, que a demés anava begut i sense carnet, perquè se l’havien retirat, conduia per la plaça del País Valencià de Castelló quan ha xocat contra un autobús de la línia 12.

 

Segons ha avançat ‘Mediterráneo’, els fets s’han produït a última hora de la vesprada d’este dimarts, sobre les 20.30 hores. L’autobús anava a girar, quan el xic, que conduïa un Citröen C3, ha accelerat i ha xocat contra el bus. En lloc de baixar del cotxe per a comprovar que no hi havia cap víctima, el xic ha pegat a fugir.

 

Afortunadament, no hi ha hagut que lamentar cap víctima, gràcies a què el conductor havia demanat a tots els ocupants que s’assentaren. Ràpidament, en vore que el cotxe se n’anava, el conductor ha avisat a la Policia Local, que l’ha localitzat amb facilitat, gràcies a les descripcions dels testimonis i pels greus danys que presenta el cotxe.

 

En ser localitzat, el xic ha intentat fer creure als agents que no era ell qui conduïa el cotxe, sinó la seua nóvia, qui no estava allà en eixe moment. Els agents han sotmés al xic a la prova d’alcoholèmia, que ha donat un resultat de 0,80 mg/l, una quantitat tres voltes major de la taxa màxima permesa (0,25 mg/l).

 

Després de ser detingut i passar a disposió judicial acusat d’un delicte contra la seguretat viària, el xic ha quedat en llibertat amb càrrecs.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.