19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Un conductor borratxo i sense carnet provoca un accident en Castelló i pega a fugir

volant cotxe

El xic pegà a fugir ràpidament | GTRES

Un xic, de 23 anys, ha quedat en llibertat després de ser detingut per provocar un accident en Castelló i pegar a fugir. El jove, que a demés anava begut i sense carnet, perquè se l’havien retirat, conduia per la plaça del País Valencià de Castelló quan ha xocat contra un autobús de la línia 12.

 

Segons ha avançat ‘Mediterráneo’, els fets s’han produït a última hora de la vesprada d’este dimarts, sobre les 20.30 hores. L’autobús anava a girar, quan el xic, que conduïa un Citröen C3, ha accelerat i ha xocat contra el bus. En lloc de baixar del cotxe per a comprovar que no hi havia cap víctima, el xic ha pegat a fugir.

 

Afortunadament, no hi ha hagut que lamentar cap víctima, gràcies a què el conductor havia demanat a tots els ocupants que s’assentaren. Ràpidament, en vore que el cotxe se n’anava, el conductor ha avisat a la Policia Local, que l’ha localitzat amb facilitat, gràcies a les descripcions dels testimonis i pels greus danys que presenta el cotxe.

 

En ser localitzat, el xic ha intentat fer creure als agents que no era ell qui conduïa el cotxe, sinó la seua nóvia, qui no estava allà en eixe moment. Els agents han sotmés al xic a la prova d’alcoholèmia, que ha donat un resultat de 0,80 mg/l, una quantitat tres voltes major de la taxa màxima permesa (0,25 mg/l).

 

Després de ser detingut i passar a disposió judicial acusat d’un delicte contra la seguretat viària, el xic ha quedat en llibertat amb càrrecs.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.

Gonzalo Villar torna a l’Elx: més madur i millor futbolista

El migcampista torna cedit pel Dinamo de Zagreb amb opció de compra i es declara llest per a debutar a les ordes de Eder Sarabia. Rehúye comparacions i confia a quedar-se.