Un conductor borratxo i sense carnet provoca un accident en Castelló i pega a fugir

volant cotxe

El xic pegà a fugir ràpidament | GTRES

Un xic, de 23 anys, ha quedat en llibertat després de ser detingut per provocar un accident en Castelló i pegar a fugir. El jove, que a demés anava begut i sense carnet, perquè se l’havien retirat, conduia per la plaça del País Valencià de Castelló quan ha xocat contra un autobús de la línia 12.

 

Segons ha avançat ‘Mediterráneo’, els fets s’han produït a última hora de la vesprada d’este dimarts, sobre les 20.30 hores. L’autobús anava a girar, quan el xic, que conduïa un Citröen C3, ha accelerat i ha xocat contra el bus. En lloc de baixar del cotxe per a comprovar que no hi havia cap víctima, el xic ha pegat a fugir.

 

Afortunadament, no hi ha hagut que lamentar cap víctima, gràcies a què el conductor havia demanat a tots els ocupants que s’assentaren. Ràpidament, en vore que el cotxe se n’anava, el conductor ha avisat a la Policia Local, que l’ha localitzat amb facilitat, gràcies a les descripcions dels testimonis i pels greus danys que presenta el cotxe.

 

En ser localitzat, el xic ha intentat fer creure als agents que no era ell qui conduïa el cotxe, sinó la seua nóvia, qui no estava allà en eixe moment. Els agents han sotmés al xic a la prova d’alcoholèmia, que ha donat un resultat de 0,80 mg/l, una quantitat tres voltes major de la taxa màxima permesa (0,25 mg/l).

 

Després de ser detingut i passar a disposió judicial acusat d’un delicte contra la seguretat viària, el xic ha quedat en llibertat amb càrrecs.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Hereu exigix més sensibilitat de Brussel·les amb la ceràmica de Castelló

El ministre Jordi Hereu ha demanat a la Comissió Europea un ‘benchmark’ específic per a la indústria ceràmica i ha reclamat més sensibilitat amb l’impacte de les seues decisions sobre un sector clau per a Castelló.

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.

Schinocca defensa el mercat de l’Elx i la venda milionària d’Affengruber

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha tancat un mercat de fitxatges excel·lent, amb una plantilla compensada, i justifica la venda del central David Affengruber per prop de 12 milions d’euros.

Compromís acusa Mazón de burlar-se de les víctimes de la DANA

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón de continuar burlant-se de les víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i critica que el PP el mantinga com a diputat autonòmic aforat.

Extingit l’incendi de Segorbe després de cremar 630 hectàrees i desallotjar Gàtova

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha donat per extingit l’incendi declarat el 20 d’agost a Segorbe, que ha cremat 630 hectàrees de la Serra Calderona i ha obligat a desallotjar durant dos dies el municipi de Gàtova.

Una biotecnològica de Paterna obté 15 milions per avançar el diagnòstic de complicacions en l’embaràs

La biotecnològica iPremom, amb seu a Paterna, ha tancat una ronda inicial de 15 milions per impulsar MaiRa, una plataforma de diagnòstic molecular precoç de complicacions de l’embaràs com la preeclàmpsia.

Dimecres amb ruixats forts a la vesprada a l’interior de Castelló

L’oratge d’este dimecres preveu cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, però amb ruixats o tempestes localment fortes a la vesprada a l’interior de Castelló. Temperatures lleugerament més altes a l’interior i vents fluixos de direcció variable, tendint a component este.

L’atur puja en agost en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana

L’atur registrat en agost ha augmentat en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,03 %, fins a les 294.519. Tot i això, hi ha 2.235 aturats menys que en agost de 2025.