15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

La primera vacunada del Regne Unit rep la segona dosi

 

Margaret Keenan, la primera persona del món a rebre la vacuna de Pfizer i BioNTech al marge dels assajos clínics, ha rebut este dimarts la segona dosi, amb la que teòricament tindria ja pràcticament garantida la seua immunitat enfront del coronavirus.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la dona britànica, de 90 anys, va rebre la primera dosi el 8 de desembre, en una imatge que va donar la volta al món perquè va suposar l’inici d’una campanya que posteriorment s’ha estès a altres països.

 

Keenan ha tornat este dimarts a l’hospital Universitari de Coventry, segons Sky News. El Govern estima que més de 520.000 persones han sigut vacunades al Regne Unit, dels quals quasi 370.000 tenen més de 80 anys.

 

Les autoritats confien en este procés per a avançar progressivament cap a la immunitat, si bé també han endurit altres restriccions en estes últimes setmanes davant el repunt de contagis.

Últimes notícies

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.