La primera vacunada del Regne Unit rep la segona dosi

 

Margaret Keenan, la primera persona del món a rebre la vacuna de Pfizer i BioNTech al marge dels assajos clínics, ha rebut este dimarts la segona dosi, amb la que teòricament tindria ja pràcticament garantida la seua immunitat enfront del coronavirus.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la dona britànica, de 90 anys, va rebre la primera dosi el 8 de desembre, en una imatge que va donar la volta al món perquè va suposar l’inici d’una campanya que posteriorment s’ha estès a altres països.

 

Keenan ha tornat este dimarts a l’hospital Universitari de Coventry, segons Sky News. El Govern estima que més de 520.000 persones han sigut vacunades al Regne Unit, dels quals quasi 370.000 tenen més de 80 anys.

 

Les autoritats confien en este procés per a avançar progressivament cap a la immunitat, si bé també han endurit altres restriccions en estes últimes setmanes davant el repunt de contagis.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.