La primera vacunada del Regne Unit rep la segona dosi

 

Margaret Keenan, la primera persona del món a rebre la vacuna de Pfizer i BioNTech al marge dels assajos clínics, ha rebut este dimarts la segona dosi, amb la que teòricament tindria ja pràcticament garantida la seua immunitat enfront del coronavirus.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la dona britànica, de 90 anys, va rebre la primera dosi el 8 de desembre, en una imatge que va donar la volta al món perquè va suposar l’inici d’una campanya que posteriorment s’ha estès a altres països.

 

Keenan ha tornat este dimarts a l’hospital Universitari de Coventry, segons Sky News. El Govern estima que més de 520.000 persones han sigut vacunades al Regne Unit, dels quals quasi 370.000 tenen més de 80 anys.

 

Les autoritats confien en este procés per a avançar progressivament cap a la immunitat, si bé també han endurit altres restriccions en estes últimes setmanes davant el repunt de contagis.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.