Es pot anar a la platja i banyar-se en Fase 1?

Gent major en una platja

No es podrà prendre el sol en Fase 1 | Twitter

 

La Fase 1, que comença el pròxim dilluns 18 de maig en tot el territori valencià, permetrà arrimar-se a les platges per a disfrutar del bon oratge. Fins a esta data, només podien accedir a les costes aquelles persones que les tingueren en un radi d’un quilòmetre o als deportistes federats en horari restringit.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, a partir d’este dilluns, ja estan permesos els desplaçaments a altres localitats que estiguen dins de la mateixa província. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

D’esta manera, es podrà agarrar un cotxe, de fins a nou places, per a anar a la platja, sempre que tots els ocupants visquen en la mateixa casa. En el cas de què les persones que viatgen en el mateix cotxe no habiten en la mateixa residència, només podran anar dos persones per cada fila de seients i hauran de dur mascareta.

 

A demés, es podrà passejar pel passeig marítim i per l’arena sempre que es respecten les franges horàries: amb menors de 14 anys, de 12 a 19 hores, els majors de 70 anys, de 10 a 12 hores i de 19 a 20 hores, i els altres ciutadans de 6 a 10 hores i de 20 a 23 hores. 

 

No obstant això, pel moment està prohibit banyar-se, ja que les platges continuaran tancades durant la Fase 1. En canvi, sí que es podran banyar els deportistes federats en horari restringit, de 6 a 10 hores. De la mateixa forma, tampoc es podrà prendre el sol en l’arena ni fer cap activitat que implique estar parat en la platja. 

 

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.