Es pot anar a la platja i banyar-se en Fase 1?

Gent major en una platja

No es podrà prendre el sol en Fase 1 | Twitter

 

La Fase 1, que comença el pròxim dilluns 18 de maig en tot el territori valencià, permetrà arrimar-se a les platges per a disfrutar del bon oratge. Fins a esta data, només podien accedir a les costes aquelles persones que les tingueren en un radi d’un quilòmetre o als deportistes federats en horari restringit.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, a partir d’este dilluns, ja estan permesos els desplaçaments a altres localitats que estiguen dins de la mateixa província. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

D’esta manera, es podrà agarrar un cotxe, de fins a nou places, per a anar a la platja, sempre que tots els ocupants visquen en la mateixa casa. En el cas de què les persones que viatgen en el mateix cotxe no habiten en la mateixa residència, només podran anar dos persones per cada fila de seients i hauran de dur mascareta.

 

A demés, es podrà passejar pel passeig marítim i per l’arena sempre que es respecten les franges horàries: amb menors de 14 anys, de 12 a 19 hores, els majors de 70 anys, de 10 a 12 hores i de 19 a 20 hores, i els altres ciutadans de 6 a 10 hores i de 20 a 23 hores. 

 

No obstant això, pel moment està prohibit banyar-se, ja que les platges continuaran tancades durant la Fase 1. En canvi, sí que es podran banyar els deportistes federats en horari restringit, de 6 a 10 hores. De la mateixa forma, tampoc es podrà prendre el sol en l’arena ni fer cap activitat que implique estar parat en la platja. 

 

Últimes notícies

Així és la nova imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 creada per Paco Roca

L’il·lustrador valencià Paco Roca ha dissenyat la imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 amb una sèrie de dibuixos que reunixen patrimoni, festes i cultura del vi del municipi.

Quatre referents femenines reben els Premis EVAP 2026 a València

Krista Walochik, Laura García, María Ángeles Marced i Vicky Sevilla han sigut distingides amb els Premis EVAP 2026 en Diversitat, Integritat, Professionalitat i Jove Talent, que es lliuraran el 22 d’octubre al Roig Arena de València.

Arresten un jove per enganyar majors en caixers automàtics a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 20 anys acusat d’almenys 13 delictes contra el patrimoni mitjançant el mètode del caixer espatlat en diverses localitats de les províncies de València i Alacant.

Frambuesa, mango i pistatxo: així és el nou gelat de La Roja per al Mundial

El gremi de gelaters artesans ha creat un gelat dedicat a La Roja, amb base de iogurt i xocolate blanc, vetejat de frambuesa i mango i un toc cruixent de pistatxo torrat, que podrà tastar-se en heladeries de tot Espanya durant el Mundial 2026.

Les víctimes mortals de la DANA reben el Premi 25 d’Abril a les Llibertats de CCOO

CCOO ha entregat el Premi 25 d’Abril a les Llibertats a dues associacions de víctimes mortals de la DANA del 29 d’octubre de 2024, en un acte emotiu celebrat a València que ha reivindicat memòria, justícia i reparació.

Oratge estable a la Comunitat: cel ras, brisa de l’est i temperatures un poc més baixes

L’últim divendres de juny arriba amb cel poc nuvolós o ras, brisa de l’est i temperatures lleugerament a la baixa, segons Aemet, després d’una jornada amb màximes al voltant dels 33 graus.

Els estudiants valencians, entre els que tenen pitjor nota d’accés a la universitat

La Comunitat Valenciana ha registrat una nota mitjana d’accés a la universitat de 6,35, la segona més baixa d’Espanya, mentres baixa lleugerament el percentatge d’aprovats en la PAU. Més de 50.000 alumnes es preparen ara per a la convocatòria extraordinària de 2026.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Paiporta, un dels municipis més castigats per la DANA, acollirà diumenge una manifestació convocada per més de 200 entitats per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.