Es pot anar a la platja i banyar-se en Fase 1?

Gent major en una platja

No es podrà prendre el sol en Fase 1 | Twitter

 

La Fase 1, que comença el pròxim dilluns 18 de maig en tot el territori valencià, permetrà arrimar-se a les platges per a disfrutar del bon oratge. Fins a esta data, només podien accedir a les costes aquelles persones que les tingueren en un radi d’un quilòmetre o als deportistes federats en horari restringit.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, a partir d’este dilluns, ja estan permesos els desplaçaments a altres localitats que estiguen dins de la mateixa província. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

D’esta manera, es podrà agarrar un cotxe, de fins a nou places, per a anar a la platja, sempre que tots els ocupants visquen en la mateixa casa. En el cas de què les persones que viatgen en el mateix cotxe no habiten en la mateixa residència, només podran anar dos persones per cada fila de seients i hauran de dur mascareta.

 

A demés, es podrà passejar pel passeig marítim i per l’arena sempre que es respecten les franges horàries: amb menors de 14 anys, de 12 a 19 hores, els majors de 70 anys, de 10 a 12 hores i de 19 a 20 hores, i els altres ciutadans de 6 a 10 hores i de 20 a 23 hores. 

 

No obstant això, pel moment està prohibit banyar-se, ja que les platges continuaran tancades durant la Fase 1. En canvi, sí que es podran banyar els deportistes federats en horari restringit, de 6 a 10 hores. De la mateixa forma, tampoc es podrà prendre el sol en l’arena ni fer cap activitat que implique estar parat en la platja. 

 

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU