Es pot anar a la platja i banyar-se en Fase 1?

Gent major en una platja

No es podrà prendre el sol en Fase 1 | Twitter

 

La Fase 1, que comença el pròxim dilluns 18 de maig en tot el territori valencià, permetrà arrimar-se a les platges per a disfrutar del bon oratge. Fins a esta data, només podien accedir a les costes aquelles persones que les tingueren en un radi d’un quilòmetre o als deportistes federats en horari restringit.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, a partir d’este dilluns, ja estan permesos els desplaçaments a altres localitats que estiguen dins de la mateixa província. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

D’esta manera, es podrà agarrar un cotxe, de fins a nou places, per a anar a la platja, sempre que tots els ocupants visquen en la mateixa casa. En el cas de què les persones que viatgen en el mateix cotxe no habiten en la mateixa residència, només podran anar dos persones per cada fila de seients i hauran de dur mascareta.

 

A demés, es podrà passejar pel passeig marítim i per l’arena sempre que es respecten les franges horàries: amb menors de 14 anys, de 12 a 19 hores, els majors de 70 anys, de 10 a 12 hores i de 19 a 20 hores, i els altres ciutadans de 6 a 10 hores i de 20 a 23 hores. 

 

No obstant això, pel moment està prohibit banyar-se, ja que les platges continuaran tancades durant la Fase 1. En canvi, sí que es podran banyar els deportistes federats en horari restringit, de 6 a 10 hores. De la mateixa forma, tampoc es podrà prendre el sol en l’arena ni fer cap activitat que implique estar parat en la platja. 

 

Últimes notícies

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.

El nou Hospital General de Castelló complix terminis i manté l’estrena per a 2026

Els tràmits del nou Hospital General Universitari de Castelló avancen segons el calendari i Sanitat preveu notícies positives prompte. El centre multiplicarà quiròfans, UCI i habitacions individuals respecte a l’actual hospital.

Santa Bàrbara decreta dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos

Santa Bàrbara ha decretat dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos, després de trobar els seus restes en una vivenda i detindre els pares a València acusats d’homicidi. El cas ha commocionat el municipi, que descriu la família com aparentment integrada i sense senyals evidents de risc.

Pérez Llorca acusa Sánchez de impedir un finançament just per a les autonomies

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Polop que el nou model de finançament autonòmic que impulsa el Govern central és incompatible amb Pedro Sánchez i només busca, segons ell, contentar l’independentisme català. També ha denunciat que totes les autonomies han vist rebutjades les seues al·legacions tècniques i que els valencians han sigut castigats en finançament i infraestructures.

València dedicarà el betlem monumental de Nadal als 700 anys del Corpus i a José Vergara

La instal·lació, de quasi 40 metres quadrats, podrà visitar-se gratuïtament des del 2 de desembre al Saló de Cristall