Es pot anar a la platja i banyar-se en Fase 1?

Gent major en una platja

No es podrà prendre el sol en Fase 1 | Twitter

 

La Fase 1, que comença el pròxim dilluns 18 de maig en tot el territori valencià, permetrà arrimar-se a les platges per a disfrutar del bon oratge. Fins a esta data, només podien accedir a les costes aquelles persones que les tingueren en un radi d’un quilòmetre o als deportistes federats en horari restringit.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, a partir d’este dilluns, ja estan permesos els desplaçaments a altres localitats que estiguen dins de la mateixa província. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

D’esta manera, es podrà agarrar un cotxe, de fins a nou places, per a anar a la platja, sempre que tots els ocupants visquen en la mateixa casa. En el cas de què les persones que viatgen en el mateix cotxe no habiten en la mateixa residència, només podran anar dos persones per cada fila de seients i hauran de dur mascareta.

 

A demés, es podrà passejar pel passeig marítim i per l’arena sempre que es respecten les franges horàries: amb menors de 14 anys, de 12 a 19 hores, els majors de 70 anys, de 10 a 12 hores i de 19 a 20 hores, i els altres ciutadans de 6 a 10 hores i de 20 a 23 hores. 

 

No obstant això, pel moment està prohibit banyar-se, ja que les platges continuaran tancades durant la Fase 1. En canvi, sí que es podran banyar els deportistes federats en horari restringit, de 6 a 10 hores. De la mateixa forma, tampoc es podrà prendre el sol en l’arena ni fer cap activitat que implique estar parat en la platja. 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.

El vent posa en dubte l’obertura del festival SanSan a Benicàssim

El fort vent i l'alerta groga a Castelló podrien retardar l'obertura del festival SanSan a Benicàssim, malgrat que tot està preparat per a rebre a uns 15.000 assistents diaris.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmuntat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o càrregues, revendre'ls a Espanya i Europa i estafar a particulars i entitats financeres.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Un incendi declarat en un pis d'un edifici de cinc altures a Mislata ha obligat a atendre almenys tres persones i ha mobilitzat a diverses dotacions de bombers i servicis sanitaris.