Les proves d’accés per a cursar ensenyaments deportius seran del 15 al 18 de setembre

Les proves d’accés per a cursar ensenyaments deportius seran del 15 al 18 de setembre

Atletisme | Conselleria d’Educació

 

La Conselleria d’Educació ha convocat les proves de caràcter específic per a l’accés a les diferents titulacions i cicles dels ensenyaments deportius per als dies 15, 16, 17 i 18 de setembre. De la mateixa manera, s’ha publicat en el DOGV el calendari complet i el procediment per a l’admissió i la matriculació en estes titulacions.

 

El període d’admissió i d’inscripció a les proves serà del 20 al 29 de juliol i de l’1 al 4 de setembre, els quatre inclosos. Davant de la situació originada per la pandèmia COVID-19, la Conselleri ha habilitat la possibilitat de remetre les sol·licituds d’inscripció i la documentació requerida per correu electrònic a la secretaria dels centres docents a on es vol fer la prova, per tal d’evitar desplaçaments per a presentar-les en els centres docents.

 

En la mateixa resolució de la convocatòria publicada en el DOGV es troben els models de sol·licitud i es detallen els centres docents examinadors de les proves específiques d’accés, a demés de l’adreça de correu electrònic i l’adreça del centre al que s’enviaran les sol·licituds d’inscripció.

 

La data exacta, el lloc i l’horari de cada prova específica seran comunicats pel centre que impartix l’ensenyament corresponent, a on s’oferisquen les diferents modalitats deportives.

 

Formalització de la matrícula

Finalment, una volta superades les proves, el període per a la formalització de la matrícula per a l’alumnat de cicle final de grau mitjà i cicle superior de grau superior comprendrà del 21 al 25 de setembre, mentres que el de l’alumnat de cicle inicial de grau mitjà serà de l’1 al 8 d’octubre.

 

D’eixa manera, les titulacions que es cursaran en els centres públics valencians durant el curs 2020-2021 pertanyen a les modalitats deportives següents: atletisme, bàsquet, handbol, busseig, esgrima, futbol, futbol sala, hípica, muntanya i escalada, salvament i socorrisme i vela.

 

Les titulacions en ensenyaments deportius tenen com a finalitat preparar l’alumnat per a l’exercici de la seua activitat professional en escoles i centres d’iniciació deportiva, patronats de l’esport, empreses de servicis relacionades amb l’activitat física i el deport, clubs, associacions i federacions i en activitats extraescolars de centres docents.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU