17.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Les proves d’accés per a cursar ensenyaments deportius seran del 15 al 18 de setembre

Les proves d’accés per a cursar ensenyaments deportius seran del 15 al 18 de setembre

Atletisme | Conselleria d’Educació

 

La Conselleria d’Educació ha convocat les proves de caràcter específic per a l’accés a les diferents titulacions i cicles dels ensenyaments deportius per als dies 15, 16, 17 i 18 de setembre. De la mateixa manera, s’ha publicat en el DOGV el calendari complet i el procediment per a l’admissió i la matriculació en estes titulacions.

 

El període d’admissió i d’inscripció a les proves serà del 20 al 29 de juliol i de l’1 al 4 de setembre, els quatre inclosos. Davant de la situació originada per la pandèmia COVID-19, la Conselleri ha habilitat la possibilitat de remetre les sol·licituds d’inscripció i la documentació requerida per correu electrònic a la secretaria dels centres docents a on es vol fer la prova, per tal d’evitar desplaçaments per a presentar-les en els centres docents.

 

En la mateixa resolució de la convocatòria publicada en el DOGV es troben els models de sol·licitud i es detallen els centres docents examinadors de les proves específiques d’accés, a demés de l’adreça de correu electrònic i l’adreça del centre al que s’enviaran les sol·licituds d’inscripció.

 

La data exacta, el lloc i l’horari de cada prova específica seran comunicats pel centre que impartix l’ensenyament corresponent, a on s’oferisquen les diferents modalitats deportives.

 

Formalització de la matrícula

Finalment, una volta superades les proves, el període per a la formalització de la matrícula per a l’alumnat de cicle final de grau mitjà i cicle superior de grau superior comprendrà del 21 al 25 de setembre, mentres que el de l’alumnat de cicle inicial de grau mitjà serà de l’1 al 8 d’octubre.

 

D’eixa manera, les titulacions que es cursaran en els centres públics valencians durant el curs 2020-2021 pertanyen a les modalitats deportives següents: atletisme, bàsquet, handbol, busseig, esgrima, futbol, futbol sala, hípica, muntanya i escalada, salvament i socorrisme i vela.

 

Les titulacions en ensenyaments deportius tenen com a finalitat preparar l’alumnat per a l’exercici de la seua activitat professional en escoles i centres d’iniciació deportiva, patronats de l’esport, empreses de servicis relacionades amb l’activitat física i el deport, clubs, associacions i federacions i en activitats extraescolars de centres docents.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.

Juan Foyth, operat del tendó d’Aquil·les, es perd la resta de la temporada

El defensa del Vila-real va ser intervingut a Vitòria després de trencar-se el tendó d'Aquil·les de la cama esquerra davant el Reial Madrid. El club no va donar terminis, però la lesió sol exigir al voltant de huit mesos de baixa.

La jutgessa de la dana cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La instructora de la causa sobre la gestió de la dana ha citat a tres escortes del llavors president Carlos Mazón per al 9 de febrer. També ha fixat les testificals d'Avelino Mascarell i de dos comandaments de la UME a inicis de març.

Els amos de Serra Gelada demanen executar la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions

Els propietaris del APR-7 de Serra Gelada han demanat l'execució de la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions, xifra que amb interessos ascendix a 352,6 milions. Reclamen execució immediata i alerten que la demora encarix el deute.