Les proves d’accés per a cursar ensenyaments deportius seran del 15 al 18 de setembre

Les proves d’accés per a cursar ensenyaments deportius seran del 15 al 18 de setembre

Atletisme | Conselleria d’Educació

 

La Conselleria d’Educació ha convocat les proves de caràcter específic per a l’accés a les diferents titulacions i cicles dels ensenyaments deportius per als dies 15, 16, 17 i 18 de setembre. De la mateixa manera, s’ha publicat en el DOGV el calendari complet i el procediment per a l’admissió i la matriculació en estes titulacions.

 

El període d’admissió i d’inscripció a les proves serà del 20 al 29 de juliol i de l’1 al 4 de setembre, els quatre inclosos. Davant de la situació originada per la pandèmia COVID-19, la Conselleri ha habilitat la possibilitat de remetre les sol·licituds d’inscripció i la documentació requerida per correu electrònic a la secretaria dels centres docents a on es vol fer la prova, per tal d’evitar desplaçaments per a presentar-les en els centres docents.

 

En la mateixa resolució de la convocatòria publicada en el DOGV es troben els models de sol·licitud i es detallen els centres docents examinadors de les proves específiques d’accés, a demés de l’adreça de correu electrònic i l’adreça del centre al que s’enviaran les sol·licituds d’inscripció.

 

La data exacta, el lloc i l’horari de cada prova específica seran comunicats pel centre que impartix l’ensenyament corresponent, a on s’oferisquen les diferents modalitats deportives.

 

Formalització de la matrícula

Finalment, una volta superades les proves, el període per a la formalització de la matrícula per a l’alumnat de cicle final de grau mitjà i cicle superior de grau superior comprendrà del 21 al 25 de setembre, mentres que el de l’alumnat de cicle inicial de grau mitjà serà de l’1 al 8 d’octubre.

 

D’eixa manera, les titulacions que es cursaran en els centres públics valencians durant el curs 2020-2021 pertanyen a les modalitats deportives següents: atletisme, bàsquet, handbol, busseig, esgrima, futbol, futbol sala, hípica, muntanya i escalada, salvament i socorrisme i vela.

 

Les titulacions en ensenyaments deportius tenen com a finalitat preparar l’alumnat per a l’exercici de la seua activitat professional en escoles i centres d’iniciació deportiva, patronats de l’esport, empreses de servicis relacionades amb l’activitat física i el deport, clubs, associacions i federacions i en activitats extraescolars de centres docents.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.