Les proves d’accés per a cursar ensenyaments deportius seran del 15 al 18 de setembre

Les proves d’accés per a cursar ensenyaments deportius seran del 15 al 18 de setembre

Atletisme | Conselleria d’Educació

 

La Conselleria d’Educació ha convocat les proves de caràcter específic per a l’accés a les diferents titulacions i cicles dels ensenyaments deportius per als dies 15, 16, 17 i 18 de setembre. De la mateixa manera, s’ha publicat en el DOGV el calendari complet i el procediment per a l’admissió i la matriculació en estes titulacions.

 

El període d’admissió i d’inscripció a les proves serà del 20 al 29 de juliol i de l’1 al 4 de setembre, els quatre inclosos. Davant de la situació originada per la pandèmia COVID-19, la Conselleri ha habilitat la possibilitat de remetre les sol·licituds d’inscripció i la documentació requerida per correu electrònic a la secretaria dels centres docents a on es vol fer la prova, per tal d’evitar desplaçaments per a presentar-les en els centres docents.

 

En la mateixa resolució de la convocatòria publicada en el DOGV es troben els models de sol·licitud i es detallen els centres docents examinadors de les proves específiques d’accés, a demés de l’adreça de correu electrònic i l’adreça del centre al que s’enviaran les sol·licituds d’inscripció.

 

La data exacta, el lloc i l’horari de cada prova específica seran comunicats pel centre que impartix l’ensenyament corresponent, a on s’oferisquen les diferents modalitats deportives.

 

Formalització de la matrícula

Finalment, una volta superades les proves, el període per a la formalització de la matrícula per a l’alumnat de cicle final de grau mitjà i cicle superior de grau superior comprendrà del 21 al 25 de setembre, mentres que el de l’alumnat de cicle inicial de grau mitjà serà de l’1 al 8 d’octubre.

 

D’eixa manera, les titulacions que es cursaran en els centres públics valencians durant el curs 2020-2021 pertanyen a les modalitats deportives següents: atletisme, bàsquet, handbol, busseig, esgrima, futbol, futbol sala, hípica, muntanya i escalada, salvament i socorrisme i vela.

 

Les titulacions en ensenyaments deportius tenen com a finalitat preparar l’alumnat per a l’exercici de la seua activitat professional en escoles i centres d’iniciació deportiva, patronats de l’esport, empreses de servicis relacionades amb l’activitat física i el deport, clubs, associacions i federacions i en activitats extraescolars de centres docents.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.