Les proves d’accés per a cursar ensenyaments deportius seran del 15 al 18 de setembre

Les proves d’accés per a cursar ensenyaments deportius seran del 15 al 18 de setembre

Atletisme | Conselleria d’Educació

 

La Conselleria d’Educació ha convocat les proves de caràcter específic per a l’accés a les diferents titulacions i cicles dels ensenyaments deportius per als dies 15, 16, 17 i 18 de setembre. De la mateixa manera, s’ha publicat en el DOGV el calendari complet i el procediment per a l’admissió i la matriculació en estes titulacions.

 

El període d’admissió i d’inscripció a les proves serà del 20 al 29 de juliol i de l’1 al 4 de setembre, els quatre inclosos. Davant de la situació originada per la pandèmia COVID-19, la Conselleri ha habilitat la possibilitat de remetre les sol·licituds d’inscripció i la documentació requerida per correu electrònic a la secretaria dels centres docents a on es vol fer la prova, per tal d’evitar desplaçaments per a presentar-les en els centres docents.

 

En la mateixa resolució de la convocatòria publicada en el DOGV es troben els models de sol·licitud i es detallen els centres docents examinadors de les proves específiques d’accés, a demés de l’adreça de correu electrònic i l’adreça del centre al que s’enviaran les sol·licituds d’inscripció.

 

La data exacta, el lloc i l’horari de cada prova específica seran comunicats pel centre que impartix l’ensenyament corresponent, a on s’oferisquen les diferents modalitats deportives.

 

Formalització de la matrícula

Finalment, una volta superades les proves, el període per a la formalització de la matrícula per a l’alumnat de cicle final de grau mitjà i cicle superior de grau superior comprendrà del 21 al 25 de setembre, mentres que el de l’alumnat de cicle inicial de grau mitjà serà de l’1 al 8 d’octubre.

 

D’eixa manera, les titulacions que es cursaran en els centres públics valencians durant el curs 2020-2021 pertanyen a les modalitats deportives següents: atletisme, bàsquet, handbol, busseig, esgrima, futbol, futbol sala, hípica, muntanya i escalada, salvament i socorrisme i vela.

 

Les titulacions en ensenyaments deportius tenen com a finalitat preparar l’alumnat per a l’exercici de la seua activitat professional en escoles i centres d’iniciació deportiva, patronats de l’esport, empreses de servicis relacionades amb l’activitat física i el deport, clubs, associacions i federacions i en activitats extraescolars de centres docents.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.