Pugen considerablement els positius per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 995.408 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 117.743 a Castelló, 353.399 a Alacant i 524.266 a València. Han rebut les dos dosis 278.710 persones.

A més, s’han notificat 311 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 386.772 persones. La província de Castelló ha registrat 32 casos nous, per la qual cosa el total de casos a la província ascendeix a 39.560. Alacant, per part seua, suma 71 casos (145.318 en total) i la província de València 208 nous casos (201.893 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 178 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 387.516 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 39.948 a Castelló, 145.134 a Alacant i 202.379 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 379 persones ingressades: 23 a la província de Castelló, amb 8 pacients en UCI; 171 a la província d’Alacant, 34 d’ells en l’UCI; i 185 a la província de València, 34 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.203: 785 a la província de Castelló, 2.741 en la d’Alacant i 3.677 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.522 casos actius, la qual cosa suposa un 0,88% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 6 (2 a la província d’Alacant i 4 a la província de València).

Residents nous positius: 4
Treballadors i treballadores nous positius: 2
Residents que han mort: 2

Actualment, es troben sota vigilància activa de control sanitari 2 residències en la Comunitat Valenciana: 1 a la província d’Alacant i 1 a la província de València.

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 10 nous brots des de l’última actualització:

 

·         Benissoda: 4 casos. Origen social

·         València: 6 casos. Origen social

·         València: 4 casos. Origen social

·         Alicante: 5 casos. Origen social

·         La Vall d’Uixó: 7 casos. Origen social

·         València: 3 casos. Origen social

·         Alicante: 5 casos. Origen social

·         Paiporta: 6 casos. Origen social

·         Nàquera: 3 casos. Origen social

·         València: 6 casos. Origen social

 

Últimes notícies

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.