Pugen considerablement els positius per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 995.408 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 117.743 a Castelló, 353.399 a Alacant i 524.266 a València. Han rebut les dos dosis 278.710 persones.

A més, s’han notificat 311 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 386.772 persones. La província de Castelló ha registrat 32 casos nous, per la qual cosa el total de casos a la província ascendeix a 39.560. Alacant, per part seua, suma 71 casos (145.318 en total) i la província de València 208 nous casos (201.893 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 178 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 387.516 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 39.948 a Castelló, 145.134 a Alacant i 202.379 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 379 persones ingressades: 23 a la província de Castelló, amb 8 pacients en UCI; 171 a la província d’Alacant, 34 d’ells en l’UCI; i 185 a la província de València, 34 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.203: 785 a la província de Castelló, 2.741 en la d’Alacant i 3.677 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.522 casos actius, la qual cosa suposa un 0,88% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 6 (2 a la província d’Alacant i 4 a la província de València).

Residents nous positius: 4
Treballadors i treballadores nous positius: 2
Residents que han mort: 2

Actualment, es troben sota vigilància activa de control sanitari 2 residències en la Comunitat Valenciana: 1 a la província d’Alacant i 1 a la província de València.

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 10 nous brots des de l’última actualització:

 

·         Benissoda: 4 casos. Origen social

·         València: 6 casos. Origen social

·         València: 4 casos. Origen social

·         Alicante: 5 casos. Origen social

·         La Vall d’Uixó: 7 casos. Origen social

·         València: 3 casos. Origen social

·         Alicante: 5 casos. Origen social

·         Paiporta: 6 casos. Origen social

·         Nàquera: 3 casos. Origen social

·         València: 6 casos. Origen social

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La boira causa quatre accidents i tala l’AP-7 a Moncofa: deu ferits

Quatre abastos quasi simultanis amb boira intensa han obligat a tallar l'AP-7 en sentit València a l'altura de Moncofa i Xilxes. Hi ha deu ferits i desviaments actius.

El Govern veu a Carlos Mazón més prop de la banqueta i a les víctimes més prop de justícia

Diana Morant ha sostingut que Carlos Mazón està més prop de la banqueta després de la petició de la jutgessa de Catarroja al TSJ per la gestió de la DANA. Ha defés que és un pas lògic amb indicis suficients i que les víctimes estan més prop de justícia.

El CESID va apuntar que el rei va parlar amb Milans per a evitar danys a la Corona abans del juí del 23F

Els documents del 23F oberts al públic reunixen 153 arxius d'Interior, Defensa i Exteriors. Una nota del CESID de 1982 va donar credibilitat a contactes del rei amb Milans i esmenta Armada.

Passen a disposició judicial els tres detinguts per matar al seu veí a Benimàmet (València)

Els tres membres d'una mateixa família detinguts per la mort a punyalades d'un home de 59 anys a Benimàmet han passat a disposició judicial. El presumpte agressor, de 35 anys i nacionalitat romanesa, va ser arrestat en la vivenda després de l'avís al 112; els seus pares també van ser detinguts per a aclarir la seua possible implicació.

Pérez Llorca proposa una xarxa universitària per a impulsar l’ocupació en la Comunitat Valenciana

El president ha plantejat crear una Xarxa d'Universitats per a alinear l'oferta de títols amb les demandes socials i del mercat laboral i seguir l'ocupabilitat. La iniciativa arriba acompanyada del pla de finançament estable i del reforç d'ajudes a l'alumnat.

L’Audiència desestima incorporar una entrevista de Salomé Pradas a la causa de la DANA

La Secció Segona ha rebutjat el recurs de l'acusació popular i ha confirmat que l'entrevista televisiva de Salomé Pradas no s'incorpore a la investigació sobre la gestió de la DANA. La Sala ha deixat oberta l'opció de demanar de nou la diligència si es justifica la seua utilitat.

Baldoví responsabilitza al Consell de les irregularitats en les VPP d’Alacant

Baldoví ha elevat la crítica al president Juanfran Pérez Llorca i a la consellera Susana Camarero per les suposades irregularitats en les VPP dels Naus. Després de noves dades de l'Ajuntament, Compromís dona suport a una comissió d'investigació i planteja més controls.

La jutgessa de la DANA manté la testifical malgrat la decisió pendent del TSJ sobre Mazón

La magistrada manté per a este dimecres la declaració del director general Francisco González i desoïx la petició de la defensa d'Emilio Argüeso. El testimoni ha detallat anomenades amb el president i amb la llavors consellera Salomé Pradas durant la vesprada del 29-O.