Puig assegura que els estrangers que viuen en el territori valencià seran vacunats «quan els toque»

 

El president, Ximo Puig, ha assegurat este dijous que la Generalitat pretén vacunar a «totes les persones que viuen en el territori valencià» i que els residents britànics i d’altres països rebran les dosis «quan els corresponga» en el pla de vacunació.

 

«El nostre objectiu és vacunar a tots», ha resolt preguntat per la intenció de la Junta d’Andalusia de no vacunar als estrangers que no tinguen regularitzada la seua situació en Espanya, en roda de premsa a la Casa dels Caragols al costat de la ministra Teresa Ribera.

 

Puig, després de recordar que els grups de vacunació els establix el Ministeri de Sanitat, ha garantit que «per descomptat» es vacunarà a les persones d’altres països que viuen en el territori valencià Això sí, ha remarcat que l’ordre que se seguirà en este grup de població encara no està definit.

 

Sanitat està acabant amb la segona dosi del primer grup

De moment, la Conselleria de Sanitat està acabant amb la segona dosi del primer grup (persona més vulnerables, residents, treballadors d’hospitals i altres sanitaris) i aplicant la primera a les forces i cossos de seguretat. «Continuarem este procés», ha subratllat.

 

És una cosa que Puig pretén abordar este mateix dijous amb la Confederació Empresarial Valenciana (CEV) i la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló, per a «vore de quina manera les empreses poden cooperar per a vacunar com més de pressa millor en la vacunació massiva a partir d’abril. Quan hi haja vacunes, volem que s’immunitze a tota la població», ha insistit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diversos abastos causen 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna

Diversos abastos estan generant 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna, els dos sentit Barcelona. Alhora se sumen cues en A-7, V-30, V-21, CV-35, CV-36 i Pista de Silla.

Ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens este dilluns

Intervals nuvolosos i ruixats aïllats a primera hora en el litoral i al final del dia a l'interior. Les màximes pujaran i les mínimes a penes variaran.

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.