Puig assegura que els estrangers que viuen en el territori valencià seran vacunats «quan els toque»

 

El president, Ximo Puig, ha assegurat este dijous que la Generalitat pretén vacunar a «totes les persones que viuen en el territori valencià» i que els residents britànics i d’altres països rebran les dosis «quan els corresponga» en el pla de vacunació.

 

«El nostre objectiu és vacunar a tots», ha resolt preguntat per la intenció de la Junta d’Andalusia de no vacunar als estrangers que no tinguen regularitzada la seua situació en Espanya, en roda de premsa a la Casa dels Caragols al costat de la ministra Teresa Ribera.

 

Puig, després de recordar que els grups de vacunació els establix el Ministeri de Sanitat, ha garantit que «per descomptat» es vacunarà a les persones d’altres països que viuen en el territori valencià Això sí, ha remarcat que l’ordre que se seguirà en este grup de població encara no està definit.

 

Sanitat està acabant amb la segona dosi del primer grup

De moment, la Conselleria de Sanitat està acabant amb la segona dosi del primer grup (persona més vulnerables, residents, treballadors d’hospitals i altres sanitaris) i aplicant la primera a les forces i cossos de seguretat. «Continuarem este procés», ha subratllat.

 

És una cosa que Puig pretén abordar este mateix dijous amb la Confederació Empresarial Valenciana (CEV) i la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló, per a «vore de quina manera les empreses poden cooperar per a vacunar com més de pressa millor en la vacunació massiva a partir d’abril. Quan hi haja vacunes, volem que s’immunitze a tota la població», ha insistit.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.