Puig assegura que els estrangers que viuen en el territori valencià seran vacunats «quan els toque»

 

El president, Ximo Puig, ha assegurat este dijous que la Generalitat pretén vacunar a «totes les persones que viuen en el territori valencià» i que els residents britànics i d’altres països rebran les dosis «quan els corresponga» en el pla de vacunació.

 

«El nostre objectiu és vacunar a tots», ha resolt preguntat per la intenció de la Junta d’Andalusia de no vacunar als estrangers que no tinguen regularitzada la seua situació en Espanya, en roda de premsa a la Casa dels Caragols al costat de la ministra Teresa Ribera.

 

Puig, després de recordar que els grups de vacunació els establix el Ministeri de Sanitat, ha garantit que «per descomptat» es vacunarà a les persones d’altres països que viuen en el territori valencià Això sí, ha remarcat que l’ordre que se seguirà en este grup de població encara no està definit.

 

Sanitat està acabant amb la segona dosi del primer grup

De moment, la Conselleria de Sanitat està acabant amb la segona dosi del primer grup (persona més vulnerables, residents, treballadors d’hospitals i altres sanitaris) i aplicant la primera a les forces i cossos de seguretat. «Continuarem este procés», ha subratllat.

 

És una cosa que Puig pretén abordar este mateix dijous amb la Confederació Empresarial Valenciana (CEV) i la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló, per a «vore de quina manera les empreses poden cooperar per a vacunar com més de pressa millor en la vacunació massiva a partir d’abril. Quan hi haja vacunes, volem que s’immunitze a tota la població», ha insistit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.