Puig assegura que els estrangers que viuen en el territori valencià seran vacunats «quan els toque»

 

El president, Ximo Puig, ha assegurat este dijous que la Generalitat pretén vacunar a «totes les persones que viuen en el territori valencià» i que els residents britànics i d’altres països rebran les dosis «quan els corresponga» en el pla de vacunació.

 

«El nostre objectiu és vacunar a tots», ha resolt preguntat per la intenció de la Junta d’Andalusia de no vacunar als estrangers que no tinguen regularitzada la seua situació en Espanya, en roda de premsa a la Casa dels Caragols al costat de la ministra Teresa Ribera.

 

Puig, després de recordar que els grups de vacunació els establix el Ministeri de Sanitat, ha garantit que «per descomptat» es vacunarà a les persones d’altres països que viuen en el territori valencià Això sí, ha remarcat que l’ordre que se seguirà en este grup de població encara no està definit.

 

Sanitat està acabant amb la segona dosi del primer grup

De moment, la Conselleria de Sanitat està acabant amb la segona dosi del primer grup (persona més vulnerables, residents, treballadors d’hospitals i altres sanitaris) i aplicant la primera a les forces i cossos de seguretat. «Continuarem este procés», ha subratllat.

 

És una cosa que Puig pretén abordar este mateix dijous amb la Confederació Empresarial Valenciana (CEV) i la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló, per a «vore de quina manera les empreses poden cooperar per a vacunar com més de pressa millor en la vacunació massiva a partir d’abril. Quan hi haja vacunes, volem que s’immunitze a tota la població», ha insistit.

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.