Puig demana prudència i evitar viatges en Nadal per a frenar el Covid-19

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha afirmat este dijous que, «si tot va bé», la vacunació del Covid-19 començarà en gener, i ha demanat «màxima prudència» i que s’eviten els desplaçaments i es complisquen les mesures durant este Nadal perquè «els pròxims mesos són decisius per a la superació de la pandèmia».

 

D’esta manera ho ha manifestat Puig en la Universitat Jaume I de Castelló ,a on ha assistit a la inauguració del Centre d’Investigació en Robòtica i Tecnologies Subaquàtiques de la Universitat Jaume I. Allí ha sigut preguntat sobre la reunió del Consell Interterritorial i les mesures adoptades i ha assegurat que es va adoptar un acord general en relació al «tancament perimetral» i a alleujaments conjunturals en moments determinats per a facilitar la reconnexió familiar.

 

En qualsevol cas, ha agregat, «a part de que prendrem les decisions en els pròxims dies quan es reunisca la comissió interdepartamental, cosa que sí que és clar és que l’horitzó és que estem inserits en la pandèmia i, per tant, les mesures fonamentals i el marc d’actuació no canviarà».

 

Per a «guanyar definitivament a la pandèmia», ha dit Puig, «necessitem continuar amb mesures restrictives que tenen un itinerari clar: insistir en l’ús de la mascareta, la distància física, la ventilació i la neteja higiènica de mans». Esta és, ha indicat, «una manera d’actuar permanent i a pesar que en alguns moments puga haver-hi excepcionalment reunions més enllà de 6 persones, fins a 10 persones en els dies de Nadal, la norma general continua vigent i cal limitar al màxim els desplaçaments en este moment».

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.