Puig descarta un avançament electoral a la Comunitat Valenciana

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha descartat un avançament electoral en la Comunitat Valenciana en ser preguntat després d’anunciar-se la celebració de comicis en Andalusia per al pròxim 19 de juny.

Puig ha volgut desmarcar-se del seu homòleg andalús, Juan Manuel Moreno Bonilla, i ha explicat que existeix “una diferència abismal” perquè “tenim un pressupost aprovat i un govern estable”. L’opció de l’avanç de les votacions per a governar la Comunitat, com ja va ocórrer en 2019, sembla que es dilueix.

El cap del Consell ha subratllat que el govern valencià té “capacitat de mirar avant i de projectar els fons europeus, que és en el que estem, treballant, que és del que es tracta”.

El president ha atés la premsa en un acte en la Universitat d’Alacant (UA) on ha anunciat la implantació del Grau de Medicina, una decisió que permetrà recuperar els estudis que es van impartir en aquesta institució alacantina fins a la seua segregació per a passar a formar part de l’oferta universitària de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, creada el desembre de 1996.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.