Els punts habilitats ja estan preparats per a l’inici de la vacunació dels docents

 

La vacunació dels docents del territori valencià ha començat este dilluns per la vesprada, i els punts a on s’han impartit les dosis han començat la preparació per a desenvolupar este procés, que es desenvoluparà en 23 municipis i arribarà a un total de 116.032 persones.

 

El cap de servici de Promoció de Salut i Etapes de la Vida, José Antonio Lluch, ha explicat que «es farà coincidir el menys possible amb l’horari escolar i interrompre el mínim la labor dels docents».

 

Lluch ha assenyalat que la vacuna és segura, encara que «en una vacunació nova sempre es mira tot amb molt de detall»: «Este diumenge una companya experta en vacunes deia que ‘segur que si a algun li toca la loteria l’endemà, ningú l’associaria amb la vacunació’».

 

La polèmica amb la vacuna d’AstraZeneca

D’esta forma, encara que «apareixen coincidències que poden fer aparentar que no és segura» (referint-se a la vacuna d’AstraZeneca), ha assenyalat que té un nivell de seguretat alt. «Les dades d’Espanya i la Comunitat Valenciana no fan pensar que siga especialment problemàtica», ha agregat Lluch.

 

En este sentit, ha indicat que es pot usar paracetamol per a reduir símptomes que poden aparéixer després de la vacuna com el dolor muscular, la febre o diferents classes d’inflamació.

Últimes notícies

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.

Veïns de Benicalap denuncien noves obres per a apartaments turístics malgrat la prohibició

Compromís per València i el veïnat de Benicalap alerten de noves obres en baixos comercials per a usos turístics, tot i la denegació municipal de la llicència al juliol. Reclamen al consistori i a la Generalitat que actuen amb contundència i declaren la zona de mercat residencial tensionat.

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.