Els punts habilitats ja estan preparats per a l’inici de la vacunació dels docents

 

La vacunació dels docents del territori valencià ha començat este dilluns per la vesprada, i els punts a on s’han impartit les dosis han començat la preparació per a desenvolupar este procés, que es desenvoluparà en 23 municipis i arribarà a un total de 116.032 persones.

 

El cap de servici de Promoció de Salut i Etapes de la Vida, José Antonio Lluch, ha explicat que «es farà coincidir el menys possible amb l’horari escolar i interrompre el mínim la labor dels docents».

 

Lluch ha assenyalat que la vacuna és segura, encara que «en una vacunació nova sempre es mira tot amb molt de detall»: «Este diumenge una companya experta en vacunes deia que ‘segur que si a algun li toca la loteria l’endemà, ningú l’associaria amb la vacunació’».

 

La polèmica amb la vacuna d’AstraZeneca

D’esta forma, encara que «apareixen coincidències que poden fer aparentar que no és segura» (referint-se a la vacuna d’AstraZeneca), ha assenyalat que té un nivell de seguretat alt. «Les dades d’Espanya i la Comunitat Valenciana no fan pensar que siga especialment problemàtica», ha agregat Lluch.

 

En este sentit, ha indicat que es pot usar paracetamol per a reduir símptomes que poden aparéixer després de la vacuna com el dolor muscular, la febre o diferents classes d’inflamació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.