Els punts habilitats ja estan preparats per a l’inici de la vacunació dels docents

 

La vacunació dels docents del territori valencià ha començat este dilluns per la vesprada, i els punts a on s’han impartit les dosis han començat la preparació per a desenvolupar este procés, que es desenvoluparà en 23 municipis i arribarà a un total de 116.032 persones.

 

El cap de servici de Promoció de Salut i Etapes de la Vida, José Antonio Lluch, ha explicat que «es farà coincidir el menys possible amb l’horari escolar i interrompre el mínim la labor dels docents».

 

Lluch ha assenyalat que la vacuna és segura, encara que «en una vacunació nova sempre es mira tot amb molt de detall»: «Este diumenge una companya experta en vacunes deia que ‘segur que si a algun li toca la loteria l’endemà, ningú l’associaria amb la vacunació’».

 

La polèmica amb la vacuna d’AstraZeneca

D’esta forma, encara que «apareixen coincidències que poden fer aparentar que no és segura» (referint-se a la vacuna d’AstraZeneca), ha assenyalat que té un nivell de seguretat alt. «Les dades d’Espanya i la Comunitat Valenciana no fan pensar que siga especialment problemàtica», ha agregat Lluch.

 

En este sentit, ha indicat que es pot usar paracetamol per a reduir símptomes que poden aparéixer després de la vacuna com el dolor muscular, la febre o diferents classes d’inflamació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.

El SIP i l’app GVA+Salut quedaran fora de servici la matinada del dissabte per una actualització tècnica

La Conselleria de Sanitat detindrà entre les 00.00 i les 08.30 hores del dissabte el SIP i l'app GVA+Salut per a una actualització que reforce estabilitat, seguretat i rendiment, sense afectar l'atenció sanitària.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.

Trenta protestes en la Comunitat Valenciana este cap de setmana contra la guerra a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra crida a participar en una trentena de concentracions en la Comunitat Valenciana i en mobilitzacions en 200 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.