14.5 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

Els punts habilitats ja estan preparats per a l’inici de la vacunació dels docents

 

La vacunació dels docents del territori valencià ha començat este dilluns per la vesprada, i els punts a on s’han impartit les dosis han començat la preparació per a desenvolupar este procés, que es desenvoluparà en 23 municipis i arribarà a un total de 116.032 persones.

 

El cap de servici de Promoció de Salut i Etapes de la Vida, José Antonio Lluch, ha explicat que «es farà coincidir el menys possible amb l’horari escolar i interrompre el mínim la labor dels docents».

 

Lluch ha assenyalat que la vacuna és segura, encara que «en una vacunació nova sempre es mira tot amb molt de detall»: «Este diumenge una companya experta en vacunes deia que ‘segur que si a algun li toca la loteria l’endemà, ningú l’associaria amb la vacunació’».

 

La polèmica amb la vacuna d’AstraZeneca

D’esta forma, encara que «apareixen coincidències que poden fer aparentar que no és segura» (referint-se a la vacuna d’AstraZeneca), ha assenyalat que té un nivell de seguretat alt. «Les dades d’Espanya i la Comunitat Valenciana no fan pensar que siga especialment problemàtica», ha agregat Lluch.

 

En este sentit, ha indicat que es pot usar paracetamol per a reduir símptomes que poden aparéixer després de la vacuna com el dolor muscular, la febre o diferents classes d’inflamació.

Últimes notícies

Protecció Civil demana evitar desplaçaments per fortes pluges en el litoral de València

Un És-Alert remés a les 19.23 advertix de risc d'inundació des del diumenge al migdia en el litoral nord i sud de València. Aemet ha elevat l'avís a nivell roig.

Mascarell decidix amb un gol i una assistència i saca al Mallorca del descens: 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en el tram final van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i li van permetre eixir de la zona de descens. Muriqi va tancar el triomf amb una cabotada.

Aemet eleva a roig l’avís per pluges de 180 l/m² en 12 hores en el litoral de València

Aemet ha activat el nivell roig en el litoral nord i sud de València per acumulats de 180 l/m² en 12 hores. Es preveuen 36 hores molt adverses amb pluges persistents i localment torrencials.

Mascarell decidix al final i el Mallorca ix del descens amb un 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en els minuts finals van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i oxigen en la taula. Els il·licitans van resistir amb un autogol de Maffeo però a penes van inquietar.

3-1: Omar Mascarell es vist d’heroi i saca al Mallorca de la zona de descens

Omar Mascarell va resoldre el partit amb un gol i una assistència en els minuts finals i va donar al Mallorca un 3-1 clau davant l'Elx. L'equip ix del descens i suma 17 punts.

El PSOE activa l’expedient per a suspendre de militància a l’alcalde d’Almussafes

La Secretaria d'Organització del PSOE ha iniciat l'expedient de suspensió de militància de Toni González després de les acusacions d'assetjament. El PSPV li va demanar l'acta i el partit va avalar una gestora en l'agrupació local.

València suspén les activitats nadalenques municipals per l’alerta taronja de pluges

L'Ajuntament ha ampliat mesures davant previsió de precipitacions intenses i ratxes de vent: suspén actes a l'aire lliure i recomana cancel·lar esdeveniments privats.

Omar Mascarell lidera el 3-1 i saca al Mallorca del descens

El Mallorca va véncer 3-1 a l'Elx amb una actuació decisiva d'Omar Mascarell, autor d'un gol i una assistència. El triomf el va traure de la zona de descens