La quarta setmana del curs valencià tanca amb 373 grups confinats

 

La quarta setmana del curs escolar valencià ha conclòs amb un total de 373 grups de 262 centres educatius confinats totalment o parcialment dels 47.000 grups que tenen els col·legis i els instituts valencians sostinguts amb fons públics. D’esta manera, el 99,2% ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència en la quarta setmana de curs.

 

Per tant, dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, el 85,8% han finalitzat la quarta setmana del curs sense cap aula parcial totalment confinada, segons les dades facilitades per la Conselleria d’Educació.

 

Confinament per províncies

Per províncies, el 81,7% dels 638 centres educatius d’Alacant no té cap grup confinat. Hi ha 117 centres educatius alacantins que tenen 173 grups confinats i, per tant, el 98,9% dels 16.700 grups estan rebent classes presencials amb tota normalitat.

 

En Castelló, el 90,4% dels 249 centres educatius no tenen cap grup confinat. En este cas són alumnes de 34 grups de 24 centres els que s’han hagut de confinar, el que suposa que el 99,4% dels més de 6.000 grups d’esta província estan rebent classes presencials sense problemes.

 

Per últim, en València, el 87,4% dels 958 centres educatius sostinguts amb fons públics no tenen cap grup escolar confinat. Hi ha 121 centres que tenen 166 grups confinats, amb el que el 99,3% dels 24.300 grups està rebent classes presencials amb tota normalitat.

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.