La quarta setmana del curs valencià tanca amb 373 grups confinats

 

La quarta setmana del curs escolar valencià ha conclòs amb un total de 373 grups de 262 centres educatius confinats totalment o parcialment dels 47.000 grups que tenen els col·legis i els instituts valencians sostinguts amb fons públics. D’esta manera, el 99,2% ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència en la quarta setmana de curs.

 

Per tant, dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, el 85,8% han finalitzat la quarta setmana del curs sense cap aula parcial totalment confinada, segons les dades facilitades per la Conselleria d’Educació.

 

Confinament per províncies

Per províncies, el 81,7% dels 638 centres educatius d’Alacant no té cap grup confinat. Hi ha 117 centres educatius alacantins que tenen 173 grups confinats i, per tant, el 98,9% dels 16.700 grups estan rebent classes presencials amb tota normalitat.

 

En Castelló, el 90,4% dels 249 centres educatius no tenen cap grup confinat. En este cas són alumnes de 34 grups de 24 centres els que s’han hagut de confinar, el que suposa que el 99,4% dels més de 6.000 grups d’esta província estan rebent classes presencials sense problemes.

 

Per últim, en València, el 87,4% dels 958 centres educatius sostinguts amb fons públics no tenen cap grup escolar confinat. Hi ha 121 centres que tenen 166 grups confinats, amb el que el 99,3% dels 24.300 grups està rebent classes presencials amb tota normalitat.

Últimes notícies

Vox garantix que la prioritat nacional queda blindada en els pressupostos de la Generalitat per a 2026

Vox assegura que la prioritat nacional queda arreplegada en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026, amb condicions més estrictes d'arrelament per a accedir a vivenda i ajudes socials.

La reunió telemàtica d’Educació sobre ràtios arranca sense UGT ni CCOO

La primera reunió telemàtica entre Educació i els sindicats docents per a negociar les ràtios se celebra sense la participació d'UGT ni CCOO, que reclamen una negociació directa.

Els jurats dels Premis Jaume I alerten de l’impacte de la desinformació i reclamen una IA ètica

Els jurats dels Premis Rei Jaume I, entre ells 25 Nobel, advertixen del mal de la desinformació per a la ciència i demanen normes ètiques per a la intel·ligència artificial.

El professorat valencià encadena 17 dies de vaga amb manifestacions i acampada a València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana acumula 17 dies lectius de vaga indefinida, amb manifestacions en les tres províncies, una acampada en el centre històric de València i noves reunions telemàtiques amb Educació.

Desarticulada a Castelló una trama que va contractar 52 mòbils d’alta gamma de manera fraudulenta

La Guàrdia Civil ha destapat a Castelló una trama que usava dades fiscals i mercantils d'empreses per a contractar 52 mòbils d'alta gamma, valorats en uns 80.000 euros, i revendre'ls en el mercat de segona mà.

Jornada de calor intensa al sud i vent molt fort a l’interior nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts de màximes en clar ascens en el sud i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló abans d'un notable descens tèrmic demà, sobretot en la mitat sud.

L’atur baixa en la Comunitat Valenciana al maig i se situa en 284.096 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va descendir al maig en 1.654 persones respecte a abril, un 0,58% menys, fins a situar el total d'aturades en 284.096.

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.