12.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Quatre metges del territori valencià estan entre els 100 millors d’Espanya

 

Diferents especialistes que exercixen en centres sanitaris valencians han sigut inclosos en la llista d’Els millors metges’ d’Espanya que publica per quart any consecutiu la revista Forbes. El llistat recopila els 100 noms més reconeguts del panorama de l’assistència, la investigació i la docència en Espanya en més d’una vintena d’especialitats, que exercixen en més de 60 centres hospitalaris, tant públics com privats.

 

En concret, apareix, dins de la categoria d’Oncologia, la doctora Ana Lluch, cap de Servici d’Hematologia i Oncologia Mèdica de l’Hospital Clínic Universitari de València. En Angiologia i cirurgia vascular, figura el doctor Manuel Miralles, cap de Servici d’esta especialitat en l’Hospital Universitari i Politècnic La Fe de València.

 

En l’especialitat de Cirurgia Plàstica, Estètica i reparadora està el doctor Pedro Cavadas, prestigiós cirurgià que es dedica a la reconstrucció microquirúrgica des de l’any 1994 i que al costat del seu equip de cirurgians plàstics duu a terme al voltant de 1.800 cirurgies cada any, en l’Hospital Nisa 9 Octubre de València.

 

A demés, el doctor Carlos Botella-Asunción, cap del Servici de Neurocirurgia i director de l’Àrea de Neurociències de l’Hospital Universitari i Politècnic de la Fe, ha sigut seleccionat en la secció de Neurocirurgia i Neurologia.

Últimes notícies

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.