Quatre metges del territori valencià estan entre els 100 millors d’Espanya

 

Diferents especialistes que exercixen en centres sanitaris valencians han sigut inclosos en la llista d’Els millors metges’ d’Espanya que publica per quart any consecutiu la revista Forbes. El llistat recopila els 100 noms més reconeguts del panorama de l’assistència, la investigació i la docència en Espanya en més d’una vintena d’especialitats, que exercixen en més de 60 centres hospitalaris, tant públics com privats.

 

En concret, apareix, dins de la categoria d’Oncologia, la doctora Ana Lluch, cap de Servici d’Hematologia i Oncologia Mèdica de l’Hospital Clínic Universitari de València. En Angiologia i cirurgia vascular, figura el doctor Manuel Miralles, cap de Servici d’esta especialitat en l’Hospital Universitari i Politècnic La Fe de València.

 

En l’especialitat de Cirurgia Plàstica, Estètica i reparadora està el doctor Pedro Cavadas, prestigiós cirurgià que es dedica a la reconstrucció microquirúrgica des de l’any 1994 i que al costat del seu equip de cirurgians plàstics duu a terme al voltant de 1.800 cirurgies cada any, en l’Hospital Nisa 9 Octubre de València.

 

A demés, el doctor Carlos Botella-Asunción, cap del Servici de Neurocirurgia i director de l’Àrea de Neurociències de l’Hospital Universitari i Politècnic de la Fe, ha sigut seleccionat en la secció de Neurocirurgia i Neurologia.

Últimes notícies

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.