Quatre metges del territori valencià estan entre els 100 millors d’Espanya

 

Diferents especialistes que exercixen en centres sanitaris valencians han sigut inclosos en la llista d’Els millors metges’ d’Espanya que publica per quart any consecutiu la revista Forbes. El llistat recopila els 100 noms més reconeguts del panorama de l’assistència, la investigació i la docència en Espanya en més d’una vintena d’especialitats, que exercixen en més de 60 centres hospitalaris, tant públics com privats.

 

En concret, apareix, dins de la categoria d’Oncologia, la doctora Ana Lluch, cap de Servici d’Hematologia i Oncologia Mèdica de l’Hospital Clínic Universitari de València. En Angiologia i cirurgia vascular, figura el doctor Manuel Miralles, cap de Servici d’esta especialitat en l’Hospital Universitari i Politècnic La Fe de València.

 

En l’especialitat de Cirurgia Plàstica, Estètica i reparadora està el doctor Pedro Cavadas, prestigiós cirurgià que es dedica a la reconstrucció microquirúrgica des de l’any 1994 i que al costat del seu equip de cirurgians plàstics duu a terme al voltant de 1.800 cirurgies cada any, en l’Hospital Nisa 9 Octubre de València.

 

A demés, el doctor Carlos Botella-Asunción, cap del Servici de Neurocirurgia i director de l’Àrea de Neurociències de l’Hospital Universitari i Politècnic de la Fe, ha sigut seleccionat en la secció de Neurocirurgia i Neurologia.

Últimes notícies

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.

El Consell reforça el gasto social en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026

Els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 augmenten el gasto en sanitat, educació, servicis socials, vivenda, ocupació, emergències i justícia, amb especial focus en jóvens i famílies.

Morant acusa a Pérez Llorca de blindar el seu pacte amb Vox a través dels pressupostos de la Generalitat

Diana Morant sosté que els comptes de la Generalitat servixen per a assegurar la continuïtat de Juanfran Pérez Llorca gràcies a Vox i critica el seu impacte en vivenda, sanitat i educació.

Gomar preveu la ràpida reconstrucció del camp de Paiporta i veu estancat el de Bugarra

El president de la FFCV confia que els tràmits per a reconstruir el camp de Paiporta després de la dana concloguen en breu, mentres alerta de la complexa situació del camp de Bugarra per la seua proximitat al riu i el cost del mur de contenció.

Gomar confia que la FIFA visite València a l’octubre per a definir les seus del Mundial 2030

Salvador Gomar preveu que la FIFA viatge a València a partir d'octubre per a avaluar el Nou Mestalla com a possible seu del Mundial 2030 i tancar també el mapa de subseus en la Comunitat Valenciana.

Aemet activa l’avís groc per pluges i tempestes amb graníssol a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa per a este diumenge l'avís groc a l'interior de Castelló per pluges intenses, tempestes amb possible graníssol i ratxes molt fortes de vent entre les 14.00 i les 21.00 hores.

Una nova IA millora la gestió d’anomenades al 112 en emergències mèdiques

Investigadors de la UPV i el Servici d'Emergències Sanitàries de la Comunitat Valenciana han creat una ferramenta d'intel·ligència artificial que optimitza la gestió i priorització de les anomenades metgesses al 112.

Presó provisional per a dos detinguts per robatoris violents a ancians a Torrevieja

Dos hòmens de 31 i 32 anys han ingressat a la presó provisional acusats de cometre almenys quatre robatoris amb violència a persones d'entre 75 i 93 anys a Torrevieja i La Mata mitjançant el mètode de l'estirada.