Mor Ramón Vilar, regidor d’Hisenda de l’Ajuntament de València

 

El regidor d’Hisenda de l’Ajuntament de València i portaveu adjunt del PSPV, Ramón Vilar, ha mort en Algemesí, en la comarca de la Ribera Alta (València), a causa d’un infart als 64 anys.

 

Vilar, nascut en València el 28 d’agost de 1955, era llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de València. En l’actualitat era regidor del Grup Municipal Socialista, regidor d’Hisenda, regidor delegat d’Informació i Defensa de la Ciutadania i quart tinent d’alcalde.

 

Pertanyia al Comité Nacional del PSPV i a la Comissió Executiva Comarcal de València i també era membre del Col·legi d’Economistes, del Club de Trobada Manuel Broseta, de l’Ateneu Mercantil de València i de FSP-UGT.

 

L’Ajuntament de València ha expressat el seu condol a través de les seues xarxes socials i ha decretat dos dies de dol oficial.

 

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.