16.8 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Mor Ramón Vilar, regidor d’Hisenda de l’Ajuntament de València

 

El regidor d’Hisenda de l’Ajuntament de València i portaveu adjunt del PSPV, Ramón Vilar, ha mort en Algemesí, en la comarca de la Ribera Alta (València), a causa d’un infart als 64 anys.

 

Vilar, nascut en València el 28 d’agost de 1955, era llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de València. En l’actualitat era regidor del Grup Municipal Socialista, regidor d’Hisenda, regidor delegat d’Informació i Defensa de la Ciutadania i quart tinent d’alcalde.

 

Pertanyia al Comité Nacional del PSPV i a la Comissió Executiva Comarcal de València i també era membre del Col·legi d’Economistes, del Club de Trobada Manuel Broseta, de l’Ateneu Mercantil de València i de FSP-UGT.

 

L’Ajuntament de València ha expressat el seu condol a través de les seues xarxes socials i ha decretat dos dies de dol oficial.

 

Últimes notícies

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.