El número de parats baixa en 5.254, un 1,42% menys

El número de parats baixa gràcies a Setmana Santa | Benito Pajares

 

El número de parats baixa en 5.254 persones en abril en la Comunitat Valenciana, cosa que suposa una reducció de l’1,42%, gràcies a les contractacions impulsades per la Setmana Santa. Per tant, ara el número total de desocupats se situa en 365.141, segons les dades del Ministeri d’Ocupació.

 

En Espanya, el número de parats registrats en les oficines dels servicis públics d’ocupació (l’antic INEM) ha baixat en 91.518 desempleados en abril (-2,8%), superant el retrocés que va experimentar en el mateix mes del 2018, quan es va reduir en 86.683 persones. Després del descens d’abril, el volum total de desocupats se situa en 3.163.566 persones en tota Espanya.

 

Amb estes dades, el número de població inactiva en térmens interanuales, baixa en 15.402 persones a nivell valencià, cosa que suposa una reducció del 4,05%.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.