11.1 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

El número de parats baixa en 5.254, un 1,42% menys

El número de parats baixa gràcies a Setmana Santa | Benito Pajares

 

El número de parats baixa en 5.254 persones en abril en la Comunitat Valenciana, cosa que suposa una reducció de l’1,42%, gràcies a les contractacions impulsades per la Setmana Santa. Per tant, ara el número total de desocupats se situa en 365.141, segons les dades del Ministeri d’Ocupació.

 

En Espanya, el número de parats registrats en les oficines dels servicis públics d’ocupació (l’antic INEM) ha baixat en 91.518 desempleados en abril (-2,8%), superant el retrocés que va experimentar en el mateix mes del 2018, quan es va reduir en 86.683 persones. Després del descens d’abril, el volum total de desocupats se situa en 3.163.566 persones en tota Espanya.

 

Amb estes dades, el número de població inactiva en térmens interanuales, baixa en 15.402 persones a nivell valencià, cosa que suposa una reducció del 4,05%.

Últimes notícies

Emergències manté el nivell groc per vent i la preemergència alta per incendis en la Comunitat Valenciana

Emergències manté este dilluns el nivell groc per vent en diverses zones de la Comunitat Valenciana i la preemergència alta per incendis. L'avís delimita les àrees afectades i reforça la vigilància preventiva.

Dilluns amb nuvolositat en augment, pluges febles i ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana

El cel passarà de poc a molt nuvolós a la vesprada, amb ruixats febles a l'interior i nord de Castelló. El vent de l'oest bufarà amb ratxes molt fortes.

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.