El regidor de Sanitat d’Orihuela es va vacunar perquè afirma estar «tot el dia exposat»

 

L‘edil de Sanitat d’Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), José Galiano, ha confirmat este dilluns que el 6 de gener es va vacunar en la residència de sant Francesc de la localitat perquè «van sobrar dos o tres dosis i s’anaven a tirar». «Estic tot el dia exposat i en contacte directe amb molta gent per ser regidor de Sanitat», ha recalcat.

 

«Sobraven algunes dosis i els encarregats de vacunar als residents em van dir que me la podien administrar; jo els vaig comunicar que era el regidor, però em van advertir que jo un dia podria estar en una residència o en una altra i que no passava res si me la posava», ha explicat a Europa Press.

 

En la mateixa línia, ha assenyalat que les vacunes s’«anaven a tirar» després d’atendre a tots el personal de les instal·lacions i que «abans de tirar-les al fem» va decidir posar-se-la. «No hauria d’haver cap problema, com no tirar aliments si sobren», ha sostingut, per a matisar que és infermer de professió i que no exercix a causa del lloc que ocupa en el consistori.

 

Este regidor està en la llista de càrrecs públics que han rebut la primera dosi contra el Covid-19 tot i no pertànyer al primer grup del pla de vacunació. En el cas dels ‘populars’, la presidenta del PP valencià, Isabel Bonig, ha garantit este dilluns que el seu partit obrirà un expedient informatiu «si hi ha algun càrrec que accepta la vacuna sense ser grup prioritari», després de la recent vacunació de l’alcalde de La Nucia, en la Marina Baixa (Alacant), i diputat provincial, Bernabé Cano, i el  regidor de Sanitat, Manuel Alcalá.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingut l’encarregat d’un bar a Godelleta per ocultar un saló d’estètica, un taller il·legal i mercaderia robada

La Guàrdia Civil ha detingut a l'encarregat d'un bar a Godelleta després de localitzar en la mateixa nau un saló de bellesa sense llicència, un taller clandestí i un magatzem amb productes robats llestos per a la seua venda.

Els Arts celebra el seu vinté aniversari amb una nova Salome de Strauss

El Palau de les Arts programa Salome de Richard Strauss entre el 25 d'abril i el 9 de maig en una producció de Damiano Michieletto dirigida musicalment per James Gaffigan.

Només 19 dels 121 bombers forestals van treballar durant la dana de València del 29 d’octubre

Durant la dana de València del 29 d'octubre només van actuar 19 dels 121 bombers forestals disponibles i el 85% de la plantilla va ser enviat a casa a les 19.30 hores, malgrat les greus inundacions.

Ortí insistix en el diàleg salarial amb els docents mentres el STEPV prepara una vaga indefinida

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, defén la seua voluntat de diàleg sobre les millores salarials del professorat valencià, mentres el STEPV denúncia la falta d'un compromís real i crida a organitzar una vaga indefinida al maig.

Ciutadans demana que declare davant la jutgessa el tècnic que va visar les vivendes públiques d’Alacant

Ciutadans sol·licita que el tècnic de Vivenda que va visar els pisos públics de la Platja de Sant Joan declare davant la jutgessa que investiga presumptes irregularitats en l'adjudicació de la promoció Els Naus.

La jutgessa crida a tres testimonis per a aclarir si Emergències va rebutjar reforços ambientals en la DANA

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València cita a tres testimonis per a aclarir si l'oferiment d'agents mediambientals va arribar a Emergències i va ser ignorat per la cúpula responsable.

El Léleman Conqueridor rectifica sobre Zanini i pacta la seua eixida de la banqueta

El Léleman Conqueridor i el tècnic italià Emanuele Zanini han acordat la rescissió amistosa del seu contracte després que el club rectificara la seua versió sobre un suposat incompliment del codi de conducta.

Cessa un alt càrrec d’Educació pel contingut d’un llibre crític amb la formació del professorat

La Conselleria d'Educació ha cessat el subdirector general de Formació del Professorat després d'una denúncia anònima pel contingut d'un llibre de 2022 en el qual qüestionava la formació docent i se li atribuïxen expressions denigratòries i banalització de l'holocaust.