El regidor de Sanitat d’Orihuela es va vacunar perquè afirma estar «tot el dia exposat»

 

L‘edil de Sanitat d’Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), José Galiano, ha confirmat este dilluns que el 6 de gener es va vacunar en la residència de sant Francesc de la localitat perquè «van sobrar dos o tres dosis i s’anaven a tirar». «Estic tot el dia exposat i en contacte directe amb molta gent per ser regidor de Sanitat», ha recalcat.

 

«Sobraven algunes dosis i els encarregats de vacunar als residents em van dir que me la podien administrar; jo els vaig comunicar que era el regidor, però em van advertir que jo un dia podria estar en una residència o en una altra i que no passava res si me la posava», ha explicat a Europa Press.

 

En la mateixa línia, ha assenyalat que les vacunes s’«anaven a tirar» després d’atendre a tots el personal de les instal·lacions i que «abans de tirar-les al fem» va decidir posar-se-la. «No hauria d’haver cap problema, com no tirar aliments si sobren», ha sostingut, per a matisar que és infermer de professió i que no exercix a causa del lloc que ocupa en el consistori.

 

Este regidor està en la llista de càrrecs públics que han rebut la primera dosi contra el Covid-19 tot i no pertànyer al primer grup del pla de vacunació. En el cas dels ‘populars’, la presidenta del PP valencià, Isabel Bonig, ha garantit este dilluns que el seu partit obrirà un expedient informatiu «si hi ha algun càrrec que accepta la vacuna sense ser grup prioritari», després de la recent vacunació de l’alcalde de La Nucia, en la Marina Baixa (Alacant), i diputat provincial, Bernabé Cano, i el  regidor de Sanitat, Manuel Alcalá.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.