El regidor de Sanitat d’Orihuela es va vacunar perquè afirma estar «tot el dia exposat»

 

L‘edil de Sanitat d’Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), José Galiano, ha confirmat este dilluns que el 6 de gener es va vacunar en la residència de sant Francesc de la localitat perquè «van sobrar dos o tres dosis i s’anaven a tirar». «Estic tot el dia exposat i en contacte directe amb molta gent per ser regidor de Sanitat», ha recalcat.

 

«Sobraven algunes dosis i els encarregats de vacunar als residents em van dir que me la podien administrar; jo els vaig comunicar que era el regidor, però em van advertir que jo un dia podria estar en una residència o en una altra i que no passava res si me la posava», ha explicat a Europa Press.

 

En la mateixa línia, ha assenyalat que les vacunes s’«anaven a tirar» després d’atendre a tots el personal de les instal·lacions i que «abans de tirar-les al fem» va decidir posar-se-la. «No hauria d’haver cap problema, com no tirar aliments si sobren», ha sostingut, per a matisar que és infermer de professió i que no exercix a causa del lloc que ocupa en el consistori.

 

Este regidor està en la llista de càrrecs públics que han rebut la primera dosi contra el Covid-19 tot i no pertànyer al primer grup del pla de vacunació. En el cas dels ‘populars’, la presidenta del PP valencià, Isabel Bonig, ha garantit este dilluns que el seu partit obrirà un expedient informatiu «si hi ha algun càrrec que accepta la vacuna sense ser grup prioritari», després de la recent vacunació de l’alcalde de La Nucia, en la Marina Baixa (Alacant), i diputat provincial, Bernabé Cano, i el  regidor de Sanitat, Manuel Alcalá.

Últimes notícies

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.

Descens de les màximes i ruixats dèbils al sud de la Comunitat este divendres

Este divendres s’espera cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb ruixats dèbils possibles al sud i temperatures màximes en descens. El dissabte continuaran els cels tranquils, amb mínimes més baixes i canvis lleugers en les màximes segons la zona.

Més de 160 veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler passen la nit a la Fonteta

Un total de 161 persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims han passat la nit al pavelló de la Fonteta, mentres continuen els treballs d’extinció i les principals carreteres de la zona seguixen tallades.

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.