El regidor de Sanitat d’Orihuela es va vacunar perquè afirma estar «tot el dia exposat»

 

L‘edil de Sanitat d’Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), José Galiano, ha confirmat este dilluns que el 6 de gener es va vacunar en la residència de sant Francesc de la localitat perquè «van sobrar dos o tres dosis i s’anaven a tirar». «Estic tot el dia exposat i en contacte directe amb molta gent per ser regidor de Sanitat», ha recalcat.

 

«Sobraven algunes dosis i els encarregats de vacunar als residents em van dir que me la podien administrar; jo els vaig comunicar que era el regidor, però em van advertir que jo un dia podria estar en una residència o en una altra i que no passava res si me la posava», ha explicat a Europa Press.

 

En la mateixa línia, ha assenyalat que les vacunes s’«anaven a tirar» després d’atendre a tots el personal de les instal·lacions i que «abans de tirar-les al fem» va decidir posar-se-la. «No hauria d’haver cap problema, com no tirar aliments si sobren», ha sostingut, per a matisar que és infermer de professió i que no exercix a causa del lloc que ocupa en el consistori.

 

Este regidor està en la llista de càrrecs públics que han rebut la primera dosi contra el Covid-19 tot i no pertànyer al primer grup del pla de vacunació. En el cas dels ‘populars’, la presidenta del PP valencià, Isabel Bonig, ha garantit este dilluns que el seu partit obrirà un expedient informatiu «si hi ha algun càrrec que accepta la vacuna sense ser grup prioritari», després de la recent vacunació de l’alcalde de La Nucia, en la Marina Baixa (Alacant), i diputat provincial, Bernabé Cano, i el  regidor de Sanitat, Manuel Alcalá.

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU