Renfe oferix 50.000 places promocionals per a viatjar en agost amb origen i destinació València

Ejemplo de shortcode con estilo
  Renfe oferix des d’este dijous 50.000 places promocionals en trens Ave i Llarga Distància amb descomptes de fins al 65%, per a viatjar durant el mes d’agost amb origen i destinació València.   L’oferta permet comprar bitllets amb els preus i les condicions de la tarifa Promo+, que contempla flexibilitat en canvis i anul·lacions, ha […]

 

Renfe oferix des d’este dijous 50.000 places promocionals en trens Ave i Llarga Distància amb descomptes de fins al 65%, per a viatjar durant el mes d’agost amb origen i destinació València.

 

L’oferta permet comprar bitllets amb els preus i les condicions de la tarifa Promo+, que contempla flexibilitat en canvis i anul·lacions, ha indicat la companyia pública en un comunicat.

 

Els descomptes per a viatjar en agost permeten trobar tota classe d’ofertes, amb descomptes de fins al 65%. Entre elles, destaquen els preus promocionals per a parelles (2×1 en Turista+ a mitat de preu) i per a famílies i grups reduïts (4×100 o 4×120 euros). Els descomptes i les ofertes són variables en funció de la línia d’Ave, Alvia i Euromed de la que es tracte.

 

Els bitllets estan a la venda en els canals habituals (www.renfe.com, agències de viatge presencials i virtuals, Renfe Tiquet, estacions, venda telefònica i oficines de Correus).

 

L’objectiu, «oferir la màxima seguretat i confiança»

L’objectiu prioritari de Renfe és «oferir als viatgers màxima seguretat i confiança a l’hora de viatjar, i recuperar d’esta manera els seus hàbits de mobilitat en transport ferroviari». Per això, la companyia «continua reforçant els procediments de neteja i desinfecció de tots els trens, amb la finalitat d’oferir un entorn segur durant el viatge».

 

Estos procediments de neteja i desinfecció dels trens, a demés de les diverses mesures d’embarcament, desembarcament i a bord duts a terme per Renfe, han permés obtindre el certificat Aenor enfront del Covid-19 per al transport de viatgers.

 

D’altra banda, Renfe ha implantat un servici de manteniment de la higienització en ruta dels trens Ave i Llarga Distància, que comença abans de l’eixida del tren, amb la higienització dels punts de contacte dels viatgers en el procés d’accés als cotxes (botoneres, agafadors, marcs de portes, entre altres).

 

Dins del tren i durant el trajecte, el personal de manteniment s’encarrega de mantindre les condicions higièniques de les zones comunes. A demés, en les parades intermèdies repassen la taula del respatler dels seients que queden lliures, els reposabraços de les butaques i la substitució dels capçals.

 

Estos treballs se sumen als que ja es fan amb els trens en buit (tots els trens es desinfecten al principi i al final del servici), amb la finalitat d’extremar les condicions higienicosanitàries i oferir als viatgers un entorn segur a l’hora de viatjar. Tots els viatgers rebran, a demés, tovalloletes i/o gel hidroalcohòlic durant el check-in i disposaran de dispensadors de gel en els WC de tots els trens.

 

En este sentit, Renfe ha introduït millores en la ventilació dels trens, amb l’augment de les renovacions completes d’aire en els cotxes, que es fan cada set minuts.

Últimes notícies

Xest recupera infraestructures amb més de 200 milions després de la dana

El Govern ha destinat més de 200 milions a reconstruir Xest després de la dana de 2024. La inversió també acompanya un projecte de vivenda protegida.

Demanen set anys de presó per una agressió sexual a Alacant

La Fiscalía ha sol·licitat set anys de presó per a un voluntari d’una associació LGTBI+ acusat d’agredir sexualment un migrant senegalés. El judici s’ha celebrat a Alacant.

Una gestoria haurà de pagar 20.709 euros a un treballador acomiadat

Una gestoria ha sigut condemnada a pagar 20.709,26 euros a un treballador estranger que va perdre la faena per errors en el seu permís de residència i treball.

La Comunitat Valenciana afronta més risc en la despesa pública

L’AIReF alerta del risc d’incomplir la regla de despesa en 2026 i 2027. També preveu més deute i un dèficit superior a l’1,5% del PIB.

Presó per a l’home que va deixar inconscient una dona a Paterna

Un home de 45 anys té decretat l’ingrés en presó després de ser detingut a Paterna. Se l’acusa d’agredir una dona per robar-li la bossa i d’assaltar una farmàcia amb un ganivet.

El Tribunal Supremo reclama 647.000 euros a Ábalos, Koldo García i Aldama

El Tribunal Supremo ha requerit 647.000 euros a Ábalos, Koldo García i Aldama per l’execució de la condemna vinculada als contractes de mascaretes. Els tres disposen de 15 dies per a pagar les quantitats fixades.

Elda nomena Raquel Sánchez Silva ambaixadora del calçat

Raquel Sánchez Silva ha firmat el llibre d’honor d’Elda abans de rebre el premi i ser nomenada ambaixadora del calçat durant un any. La ciutat li dedica una placa i li entregarà el guardó esta vesprada.

Els videojocs acosten els joves a les apostes amb diners reals

Especialistes reunits a València alerten que les caixes de botí i les recompenses aleatòries poden acostar els videojocs a les apostes. Reclamen prevenció basada en evidència i més atenció als joves afectats.