Renfe oferix 50.000 places promocionals per a viatjar en agost amb origen i destinació València

 

Renfe oferix des d’este dijous 50.000 places promocionals en trens Ave i Llarga Distància amb descomptes de fins al 65%, per a viatjar durant el mes d’agost amb origen i destinació València.

 

L’oferta permet comprar bitllets amb els preus i les condicions de la tarifa Promo+, que contempla flexibilitat en canvis i anul·lacions, ha indicat la companyia pública en un comunicat.

 

Els descomptes per a viatjar en agost permeten trobar tota classe d’ofertes, amb descomptes de fins al 65%. Entre elles, destaquen els preus promocionals per a parelles (2×1 en Turista+ a mitat de preu) i per a famílies i grups reduïts (4×100 o 4×120 euros). Els descomptes i les ofertes són variables en funció de la línia d’Ave, Alvia i Euromed de la que es tracte.

 

Els bitllets estan a la venda en els canals habituals (www.renfe.com, agències de viatge presencials i virtuals, Renfe Tiquet, estacions, venda telefònica i oficines de Correus).

 

L’objectiu, «oferir la màxima seguretat i confiança»

L’objectiu prioritari de Renfe és «oferir als viatgers màxima seguretat i confiança a l’hora de viatjar, i recuperar d’esta manera els seus hàbits de mobilitat en transport ferroviari». Per això, la companyia «continua reforçant els procediments de neteja i desinfecció de tots els trens, amb la finalitat d’oferir un entorn segur durant el viatge».

 

Estos procediments de neteja i desinfecció dels trens, a demés de les diverses mesures d’embarcament, desembarcament i a bord duts a terme per Renfe, han permés obtindre el certificat Aenor enfront del Covid-19 per al transport de viatgers.

 

D’altra banda, Renfe ha implantat un servici de manteniment de la higienització en ruta dels trens Ave i Llarga Distància, que comença abans de l’eixida del tren, amb la higienització dels punts de contacte dels viatgers en el procés d’accés als cotxes (botoneres, agafadors, marcs de portes, entre altres).

 

Dins del tren i durant el trajecte, el personal de manteniment s’encarrega de mantindre les condicions higièniques de les zones comunes. A demés, en les parades intermèdies repassen la taula del respatler dels seients que queden lliures, els reposabraços de les butaques i la substitució dels capçals.

 

Estos treballs se sumen als que ja es fan amb els trens en buit (tots els trens es desinfecten al principi i al final del servici), amb la finalitat d’extremar les condicions higienicosanitàries i oferir als viatgers un entorn segur a l’hora de viatjar. Tots els viatgers rebran, a demés, tovalloletes i/o gel hidroalcohòlic durant el check-in i disposaran de dispensadors de gel en els WC de tots els trens.

 

En este sentit, Renfe ha introduït millores en la ventilació dels trens, amb l’augment de les renovacions completes d’aire en els cotxes, que es fan cada set minuts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022