Renfe oferix 50.000 places promocionals per a viatjar en agost amb origen i destinació València

 

Renfe oferix des d’este dijous 50.000 places promocionals en trens Ave i Llarga Distància amb descomptes de fins al 65%, per a viatjar durant el mes d’agost amb origen i destinació València.

 

L’oferta permet comprar bitllets amb els preus i les condicions de la tarifa Promo+, que contempla flexibilitat en canvis i anul·lacions, ha indicat la companyia pública en un comunicat.

 

Els descomptes per a viatjar en agost permeten trobar tota classe d’ofertes, amb descomptes de fins al 65%. Entre elles, destaquen els preus promocionals per a parelles (2×1 en Turista+ a mitat de preu) i per a famílies i grups reduïts (4×100 o 4×120 euros). Els descomptes i les ofertes són variables en funció de la línia d’Ave, Alvia i Euromed de la que es tracte.

 

Els bitllets estan a la venda en els canals habituals (www.renfe.com, agències de viatge presencials i virtuals, Renfe Tiquet, estacions, venda telefònica i oficines de Correus).

 

L’objectiu, «oferir la màxima seguretat i confiança»

L’objectiu prioritari de Renfe és «oferir als viatgers màxima seguretat i confiança a l’hora de viatjar, i recuperar d’esta manera els seus hàbits de mobilitat en transport ferroviari». Per això, la companyia «continua reforçant els procediments de neteja i desinfecció de tots els trens, amb la finalitat d’oferir un entorn segur durant el viatge».

 

Estos procediments de neteja i desinfecció dels trens, a demés de les diverses mesures d’embarcament, desembarcament i a bord duts a terme per Renfe, han permés obtindre el certificat Aenor enfront del Covid-19 per al transport de viatgers.

 

D’altra banda, Renfe ha implantat un servici de manteniment de la higienització en ruta dels trens Ave i Llarga Distància, que comença abans de l’eixida del tren, amb la higienització dels punts de contacte dels viatgers en el procés d’accés als cotxes (botoneres, agafadors, marcs de portes, entre altres).

 

Dins del tren i durant el trajecte, el personal de manteniment s’encarrega de mantindre les condicions higièniques de les zones comunes. A demés, en les parades intermèdies repassen la taula del respatler dels seients que queden lliures, els reposabraços de les butaques i la substitució dels capçals.

 

Estos treballs se sumen als que ja es fan amb els trens en buit (tots els trens es desinfecten al principi i al final del servici), amb la finalitat d’extremar les condicions higienicosanitàries i oferir als viatgers un entorn segur a l’hora de viatjar. Tots els viatgers rebran, a demés, tovalloletes i/o gel hidroalcohòlic durant el check-in i disposaran de dispensadors de gel en els WC de tots els trens.

 

En este sentit, Renfe ha introduït millores en la ventilació dels trens, amb l’augment de les renovacions completes d’aire en els cotxes, que es fan cada set minuts.

Últimes notícies

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.