Renfe oferix 50.000 places promocionals per a viatjar en agost amb origen i destinació València

 

Renfe oferix des d’este dijous 50.000 places promocionals en trens Ave i Llarga Distància amb descomptes de fins al 65%, per a viatjar durant el mes d’agost amb origen i destinació València.

 

L’oferta permet comprar bitllets amb els preus i les condicions de la tarifa Promo+, que contempla flexibilitat en canvis i anul·lacions, ha indicat la companyia pública en un comunicat.

 

Els descomptes per a viatjar en agost permeten trobar tota classe d’ofertes, amb descomptes de fins al 65%. Entre elles, destaquen els preus promocionals per a parelles (2×1 en Turista+ a mitat de preu) i per a famílies i grups reduïts (4×100 o 4×120 euros). Els descomptes i les ofertes són variables en funció de la línia d’Ave, Alvia i Euromed de la que es tracte.

 

Els bitllets estan a la venda en els canals habituals (www.renfe.com, agències de viatge presencials i virtuals, Renfe Tiquet, estacions, venda telefònica i oficines de Correus).

 

L’objectiu, «oferir la màxima seguretat i confiança»

L’objectiu prioritari de Renfe és «oferir als viatgers màxima seguretat i confiança a l’hora de viatjar, i recuperar d’esta manera els seus hàbits de mobilitat en transport ferroviari». Per això, la companyia «continua reforçant els procediments de neteja i desinfecció de tots els trens, amb la finalitat d’oferir un entorn segur durant el viatge».

 

Estos procediments de neteja i desinfecció dels trens, a demés de les diverses mesures d’embarcament, desembarcament i a bord duts a terme per Renfe, han permés obtindre el certificat Aenor enfront del Covid-19 per al transport de viatgers.

 

D’altra banda, Renfe ha implantat un servici de manteniment de la higienització en ruta dels trens Ave i Llarga Distància, que comença abans de l’eixida del tren, amb la higienització dels punts de contacte dels viatgers en el procés d’accés als cotxes (botoneres, agafadors, marcs de portes, entre altres).

 

Dins del tren i durant el trajecte, el personal de manteniment s’encarrega de mantindre les condicions higièniques de les zones comunes. A demés, en les parades intermèdies repassen la taula del respatler dels seients que queden lliures, els reposabraços de les butaques i la substitució dels capçals.

 

Estos treballs se sumen als que ja es fan amb els trens en buit (tots els trens es desinfecten al principi i al final del servici), amb la finalitat d’extremar les condicions higienicosanitàries i oferir als viatgers un entorn segur a l’hora de viatjar. Tots els viatgers rebran, a demés, tovalloletes i/o gel hidroalcohòlic durant el check-in i disposaran de dispensadors de gel en els WC de tots els trens.

 

En este sentit, Renfe ha introduït millores en la ventilació dels trens, amb l’augment de les renovacions completes d’aire en els cotxes, que es fan cada set minuts.

Últimes notícies

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.