Renfe oferix 50.000 places promocionals per a viatjar en agost amb origen i destinació València

 

Renfe oferix des d’este dijous 50.000 places promocionals en trens Ave i Llarga Distància amb descomptes de fins al 65%, per a viatjar durant el mes d’agost amb origen i destinació València.

 

L’oferta permet comprar bitllets amb els preus i les condicions de la tarifa Promo+, que contempla flexibilitat en canvis i anul·lacions, ha indicat la companyia pública en un comunicat.

 

Els descomptes per a viatjar en agost permeten trobar tota classe d’ofertes, amb descomptes de fins al 65%. Entre elles, destaquen els preus promocionals per a parelles (2×1 en Turista+ a mitat de preu) i per a famílies i grups reduïts (4×100 o 4×120 euros). Els descomptes i les ofertes són variables en funció de la línia d’Ave, Alvia i Euromed de la que es tracte.

 

Els bitllets estan a la venda en els canals habituals (www.renfe.com, agències de viatge presencials i virtuals, Renfe Tiquet, estacions, venda telefònica i oficines de Correus).

 

L’objectiu, «oferir la màxima seguretat i confiança»

L’objectiu prioritari de Renfe és «oferir als viatgers màxima seguretat i confiança a l’hora de viatjar, i recuperar d’esta manera els seus hàbits de mobilitat en transport ferroviari». Per això, la companyia «continua reforçant els procediments de neteja i desinfecció de tots els trens, amb la finalitat d’oferir un entorn segur durant el viatge».

 

Estos procediments de neteja i desinfecció dels trens, a demés de les diverses mesures d’embarcament, desembarcament i a bord duts a terme per Renfe, han permés obtindre el certificat Aenor enfront del Covid-19 per al transport de viatgers.

 

D’altra banda, Renfe ha implantat un servici de manteniment de la higienització en ruta dels trens Ave i Llarga Distància, que comença abans de l’eixida del tren, amb la higienització dels punts de contacte dels viatgers en el procés d’accés als cotxes (botoneres, agafadors, marcs de portes, entre altres).

 

Dins del tren i durant el trajecte, el personal de manteniment s’encarrega de mantindre les condicions higièniques de les zones comunes. A demés, en les parades intermèdies repassen la taula del respatler dels seients que queden lliures, els reposabraços de les butaques i la substitució dels capçals.

 

Estos treballs se sumen als que ja es fan amb els trens en buit (tots els trens es desinfecten al principi i al final del servici), amb la finalitat d’extremar les condicions higienicosanitàries i oferir als viatgers un entorn segur a l’hora de viatjar. Tots els viatgers rebran, a demés, tovalloletes i/o gel hidroalcohòlic durant el check-in i disposaran de dispensadors de gel en els WC de tots els trens.

 

En este sentit, Renfe ha introduït millores en la ventilació dels trens, amb l’augment de les renovacions completes d’aire en els cotxes, que es fan cada set minuts.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.