13.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Ribó sobre les Falles: «La voluntat, si és possible, és tirar avant amb totes les restriccions necessàries»

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha assenyalat este dilluns, preguntat per la celebració de les Falles de 2021 després de la declaració d’un nou estat d’alarma per a frenar el Covid-19, que «la voluntat del consistori, si és possible», és dur a terme els actes que puguen tindre lloc «amb totes les restriccions que siguen necessàries».

 

«Tot allò que puguem fer, respectant escrupolosament les normes, crec que ho hem de fer», ha apuntat. No obstant això, ha indicat que esta és una qüestió que no es pot «contestar encara» amb tota la certesa perquè «depén de l’evolució» de la pandèmia.

 

Ribó s’ha pronunciat d’esta manera en declaracions als mitjans de comunicació després de presentar al costat del vicepresident segon del Consell i titular d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, Rubén Martínez Dalmau, el concurs del projecte pilot per a construir habitatge públic en un solar de la ciutat.

Últimes notícies

Sindicats denuncien el bloqueig del conveni en la sanitat privada i exigixen una patronal autonòmica

Desenes de treballadors i treballadores s'han concentrat a València per a denunciar que els grans grups hospitalaris privats impedixen crear una patronal i bloquegen la negociació del conveni, congelat des de 2016. Els sindicats demanen a la CEV que medie i advertixen que, si no hi ha avanços, promouran aplicar un conveni d'una altra comunitat.

El Llevant arriba al primer terç amb un ritme insuficient per a salvar-se

El Llevant ha aconseguit el primer terç de LaLiga EA Sports penúltim i amb una projecció de punts que no li aconseguix per a la permanència. La fragilitat defensiva i el pobre rendiment a casa agreugen la situació.

L’Elx creua el primer terç amb bones sensacions i sense patir

L'Elx completa el primer terç de LaLiga amb 16 punts, invicte en el Martínez Valero i a cinc del descens, malgrat una ratxa de sis jornades sense guanyar.

El Vila-real encaixa la seua major golejada i agreuja la seua sequera en la Lliga de Campions

El 4-0 davant el Borussia Dortmund fixa la derrota més inflada del Vila-real en la Lliga de Campions i prolonga la seua sequera a 270 minuts. L'expulsió de Juan Foyth va marcar el partit.

La Policia registra la clínica dental d’Alzira després de la mort d’una xiqueta atesa en la consulta

La Policia registra la clínica dental d'Alzira amb autorització judicial per a recaptar fàrmacs i documentació de sedació. Una menor va morir i una altra evoluciona favorablement.

Mazón insistix que va ser a peu de l’aparcament al Palau i que no va estar ilocalizable

El president en funcions ha reiterat que, el dia de la DANA, va caminar des d'un aparcament pròxim al Palau sense detindre's i ha rebutjat que estiguera ilocalizable. També ha negat reunions alienes a la gestió o parades intermèdies.

Cuenca va contemplar el viatge de Mazón a Utiel el 29-O, però Pradas el va frenar per falta d’accés

José Manuel Cuenca ha declarat que es va remenar que Carlos Mazón es desplaçara a Utiel el 29 d'octubre, però Salomé Pradas va advertir que no es podia entrar. Assegura que no es va demanar la presència del president en el Cecopi i que van actuar amb la previsió que la DANA s'aniria al nord cap a les 18 hores.

Mazón demana altura a Vox i confia a investir demà a Pérez Llorca com el seu successor

El president en funcions ha cridat Vox a estar a l'altura i ha expressat el seu desig que Juanfran Pérez Llorca siga triat este dijous en Les Corts. La primera votació exigix majoria absoluta i el PP necessita als 13 diputats de Vox; de no aconseguir-se, hi hauria un segon ple amb majoria simple.