Ribó sobre les Falles: «La voluntat, si és possible, és tirar avant amb totes les restriccions necessàries»

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha assenyalat este dilluns, preguntat per la celebració de les Falles de 2021 després de la declaració d’un nou estat d’alarma per a frenar el Covid-19, que «la voluntat del consistori, si és possible», és dur a terme els actes que puguen tindre lloc «amb totes les restriccions que siguen necessàries».

 

«Tot allò que puguem fer, respectant escrupolosament les normes, crec que ho hem de fer», ha apuntat. No obstant això, ha indicat que esta és una qüestió que no es pot «contestar encara» amb tota la certesa perquè «depén de l’evolució» de la pandèmia.

 

Ribó s’ha pronunciat d’esta manera en declaracions als mitjans de comunicació després de presentar al costat del vicepresident segon del Consell i titular d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, Rubén Martínez Dalmau, el concurs del projecte pilot per a construir habitatge públic en un solar de la ciutat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.

Una avaria en el metre provoca retards en quatre línies de Metrovalencia

Una avaria en una unitat de la línia 7 entre Xàtiva i Bailèn ha obligat a desallotjar trens i ha generat retards en les línies 3, 5, 7 i 9 de Metrovalencia durant una hora.

Vint anys del penal fallat de Riquelme que va deixar al Vila-real sense final de Champions

Es complixen vint anys del penal fallat per Juan Román Riquelme davant l'Arsenal, una acció que va deixar al Vila-real sense la pròrroga i a un pas de la final de la Champions League 2005-06.

El València perdona al Girona i marxa al descans amb empat sense gols

València i Girona es van anar al descans amb 0-0 a Mestalla després d'una primera part dominada pel conjunt local, que va disposar de les millors ocasions però sense punteria.