Ryanair augmenta la freqüència de vols entre València i Frankfurt per Setmana Santa

 

La companyia Ryanair afegirà més vols en la seua ruta València-Frankfurt, a demés d’altres connexions entre Alemanya i Porto, durant esta Setmana Santa. Este nou augment de freqüències es deu al «fort acolliment» que han tingut els 200 vols addicionals (40.000 places més) a Mallorca i a Alacant anunciats este dimarts, 16 de març, assegura l’aerolínia en un comunicat.

 

Després de l’anunci per part del Govern alemany de retirar alguns dels llocs espanyols més demandats pels turistes de la seua llista de zones de risc, Ryanair es mostra «encantada de participar en la recuperació de la indústria turística d’Espanya». De la mateixa manera, la companyia oferirà un augment en el nombre de freqüències que «ajudarà tant a una millor connectivitat amb les ciutats de València i Porto com a un major creixement econòmic d’eixos destins», afirmen.

 

Els clients poden reservar les seues escapades de Setmana Santa entre València i Frankfurt per a viatjar a partir del 28 de març fins a mitjan abril, a demés les noves freqüències de vol continuaran estant operatives durant la resta de l’estiu i es podran reservar vols fins al mes de març de 2022.

 

Ofertes especials fins el 21 de març

Per a celebrar l’increment de freqüències, Ryanair ha publicat una oferta de seients amb vols a partir de 19,99 euros, per a viatjar fins a finals d’octubre de 2021. Esta promoció estarà disponible fins a la mitjanit del diumenge, 21 de març, en la pàgina web de Ryanair.

 

«Estem encantats d’anunciar més vols entre Alemanya i Espanya per a esta Setmana Santa, després de la relaxació de les restriccions de viatge a les destinacions de sol preferides dels alemanys en Europa. A causa de la forta demanda dels clients, hui afegim vols addicionals a València i Porto per a volar des del 28 de març fins a mitat mes d’abril», declara el comercial director de Ryanair, Jason McGuinness. Conscients que les restriccions a causa del Covid-19 varien constantment, Ryanair permet fins a dos canvis de data de vol gratuïts.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU