Ryanair augmenta la freqüència de vols entre València i Frankfurt per Setmana Santa

 

La companyia Ryanair afegirà més vols en la seua ruta València-Frankfurt, a demés d’altres connexions entre Alemanya i Porto, durant esta Setmana Santa. Este nou augment de freqüències es deu al «fort acolliment» que han tingut els 200 vols addicionals (40.000 places més) a Mallorca i a Alacant anunciats este dimarts, 16 de març, assegura l’aerolínia en un comunicat.

 

Després de l’anunci per part del Govern alemany de retirar alguns dels llocs espanyols més demandats pels turistes de la seua llista de zones de risc, Ryanair es mostra «encantada de participar en la recuperació de la indústria turística d’Espanya». De la mateixa manera, la companyia oferirà un augment en el nombre de freqüències que «ajudarà tant a una millor connectivitat amb les ciutats de València i Porto com a un major creixement econòmic d’eixos destins», afirmen.

 

Els clients poden reservar les seues escapades de Setmana Santa entre València i Frankfurt per a viatjar a partir del 28 de març fins a mitjan abril, a demés les noves freqüències de vol continuaran estant operatives durant la resta de l’estiu i es podran reservar vols fins al mes de març de 2022.

 

Ofertes especials fins el 21 de març

Per a celebrar l’increment de freqüències, Ryanair ha publicat una oferta de seients amb vols a partir de 19,99 euros, per a viatjar fins a finals d’octubre de 2021. Esta promoció estarà disponible fins a la mitjanit del diumenge, 21 de març, en la pàgina web de Ryanair.

 

«Estem encantats d’anunciar més vols entre Alemanya i Espanya per a esta Setmana Santa, després de la relaxació de les restriccions de viatge a les destinacions de sol preferides dels alemanys en Europa. A causa de la forta demanda dels clients, hui afegim vols addicionals a València i Porto per a volar des del 28 de març fins a mitat mes d’abril», declara el comercial director de Ryanair, Jason McGuinness. Conscients que les restriccions a causa del Covid-19 varien constantment, Ryanair permet fins a dos canvis de data de vol gratuïts.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.