Ryanair augmenta la freqüència de vols entre València i Frankfurt per Setmana Santa

 

La companyia Ryanair afegirà més vols en la seua ruta València-Frankfurt, a demés d’altres connexions entre Alemanya i Porto, durant esta Setmana Santa. Este nou augment de freqüències es deu al «fort acolliment» que han tingut els 200 vols addicionals (40.000 places més) a Mallorca i a Alacant anunciats este dimarts, 16 de març, assegura l’aerolínia en un comunicat.

 

Després de l’anunci per part del Govern alemany de retirar alguns dels llocs espanyols més demandats pels turistes de la seua llista de zones de risc, Ryanair es mostra «encantada de participar en la recuperació de la indústria turística d’Espanya». De la mateixa manera, la companyia oferirà un augment en el nombre de freqüències que «ajudarà tant a una millor connectivitat amb les ciutats de València i Porto com a un major creixement econòmic d’eixos destins», afirmen.

 

Els clients poden reservar les seues escapades de Setmana Santa entre València i Frankfurt per a viatjar a partir del 28 de març fins a mitjan abril, a demés les noves freqüències de vol continuaran estant operatives durant la resta de l’estiu i es podran reservar vols fins al mes de març de 2022.

 

Ofertes especials fins el 21 de març

Per a celebrar l’increment de freqüències, Ryanair ha publicat una oferta de seients amb vols a partir de 19,99 euros, per a viatjar fins a finals d’octubre de 2021. Esta promoció estarà disponible fins a la mitjanit del diumenge, 21 de març, en la pàgina web de Ryanair.

 

«Estem encantats d’anunciar més vols entre Alemanya i Espanya per a esta Setmana Santa, després de la relaxació de les restriccions de viatge a les destinacions de sol preferides dels alemanys en Europa. A causa de la forta demanda dels clients, hui afegim vols addicionals a València i Porto per a volar des del 28 de març fins a mitat mes d’abril», declara el comercial director de Ryanair, Jason McGuinness. Conscients que les restriccions a causa del Covid-19 varien constantment, Ryanair permet fins a dos canvis de data de vol gratuïts.

Últimes notícies

1.270 milions per a modernitzar els aeroports valencians en cinc anys

El DORA 2027-2031 preveu 1.270 milions per als aeroports d’Alacant-Elx Miguel Hernández i València, dins d’un pla estatal de 13.000 milions que Aena finançarà amb ingressos propis.

Iberdrola destina 2.100 milions fins a 2031 per blindar la xarxa elèctrica després de la DANA

Iberdrola ha redissenyat la xarxa elèctrica danyada per la DANA del 29 d’octubre de 2024 amb 100 milions i anuncia 2.000 milions més fins a 2031 a la Comunitat Valenciana. El pla ha rehabilitat estacions, comptadors, centres de transformació i torres elèctriques a la província de València.

El Consell només ha pagat el 60 % de les ajudes per la DANA, segons la Sindicatura

La Sindicatura de Comptes ha constatat que fins al febrer només s'ha abonat el 60 % de les ajudes per la DANA a la Comunitat Valenciana i alerta de possibles reintegraments per riscos d'incompliments en milers d'expedients.

Detenen a Alcoi una dona per explotar sexualment altres dones en un pis

Una dona de 34 anys ha sigut detinguda a Alcoi per gestionar un pis on explotava sexualment dones estrangeres, aprofitant la seua vulnerabilitat i situació irregular.

El CGPJ ajorna la decisió sobre les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha decidit ajornar la resolució sobre les tres queixes disciplinàries contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València per a estudiar amb més detall la voluminosa documentació del cas. Les queixes provenen de la exconsellera Salomé Pradas, de l’ex secretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso i de l’advocat Rubén Gisbert.

Rafael Rubio nega ser ‘RR’ i reclama arxivar la seua imputació en el cas Azud

L’exsubdelegat del Govern i exregidor socialista Rafael Rubio ha sol·licitat al jutjat l’arxiu dels delictes de suborn i blanqueig que se li atribuïxen en el cas Azud, en considerar que els indicis són insuficients, especialment la suposada associació a les sigles ‘RR’.

Aemet activa avís taronja dimecres a València per fortes pluges i pedra gran

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja a la província de València per ruixats intensos de fins a 40 l/m2 en una hora i pedra de fins a 4 centímetres, sobretot en l’interior i el prelitoral.

Tancat el transvasament Tajo-Segura per una greu rotura del canal a Liétor

La Confederación Hidrográfica del Tajo ha tancat el transvasament Tajo-Segura després de detectar-se una greu rotura del canal al terme de Liétor (Albacete), fet que obliga a buidar el tram afectat i avaluar-ne els danys.