Ryanair augmenta la freqüència de vols entre València i Frankfurt per Setmana Santa

 

La companyia Ryanair afegirà més vols en la seua ruta València-Frankfurt, a demés d’altres connexions entre Alemanya i Porto, durant esta Setmana Santa. Este nou augment de freqüències es deu al «fort acolliment» que han tingut els 200 vols addicionals (40.000 places més) a Mallorca i a Alacant anunciats este dimarts, 16 de març, assegura l’aerolínia en un comunicat.

 

Després de l’anunci per part del Govern alemany de retirar alguns dels llocs espanyols més demandats pels turistes de la seua llista de zones de risc, Ryanair es mostra «encantada de participar en la recuperació de la indústria turística d’Espanya». De la mateixa manera, la companyia oferirà un augment en el nombre de freqüències que «ajudarà tant a una millor connectivitat amb les ciutats de València i Porto com a un major creixement econòmic d’eixos destins», afirmen.

 

Els clients poden reservar les seues escapades de Setmana Santa entre València i Frankfurt per a viatjar a partir del 28 de març fins a mitjan abril, a demés les noves freqüències de vol continuaran estant operatives durant la resta de l’estiu i es podran reservar vols fins al mes de març de 2022.

 

Ofertes especials fins el 21 de març

Per a celebrar l’increment de freqüències, Ryanair ha publicat una oferta de seients amb vols a partir de 19,99 euros, per a viatjar fins a finals d’octubre de 2021. Esta promoció estarà disponible fins a la mitjanit del diumenge, 21 de març, en la pàgina web de Ryanair.

 

«Estem encantats d’anunciar més vols entre Alemanya i Espanya per a esta Setmana Santa, després de la relaxació de les restriccions de viatge a les destinacions de sol preferides dels alemanys en Europa. A causa de la forta demanda dels clients, hui afegim vols addicionals a València i Porto per a volar des del 28 de març fins a mitat mes d’abril», declara el comercial director de Ryanair, Jason McGuinness. Conscients que les restriccions a causa del Covid-19 varien constantment, Ryanair permet fins a dos canvis de data de vol gratuïts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Segell de Patrimoni Europeu a la Nau reconeix el llegat valencià en l’humanisme europeu

La Nau de València rep el Segell de Patrimoni Europeu com a primer enclavament de la Comunitat, un reconeixement al seu paper històric en l'humanisme i la construcció cultural d'Europa.

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.