Ryanair augmenta la freqüència de vols entre València i Frankfurt per Setmana Santa

 

La companyia Ryanair afegirà més vols en la seua ruta València-Frankfurt, a demés d’altres connexions entre Alemanya i Porto, durant esta Setmana Santa. Este nou augment de freqüències es deu al «fort acolliment» que han tingut els 200 vols addicionals (40.000 places més) a Mallorca i a Alacant anunciats este dimarts, 16 de març, assegura l’aerolínia en un comunicat.

 

Després de l’anunci per part del Govern alemany de retirar alguns dels llocs espanyols més demandats pels turistes de la seua llista de zones de risc, Ryanair es mostra «encantada de participar en la recuperació de la indústria turística d’Espanya». De la mateixa manera, la companyia oferirà un augment en el nombre de freqüències que «ajudarà tant a una millor connectivitat amb les ciutats de València i Porto com a un major creixement econòmic d’eixos destins», afirmen.

 

Els clients poden reservar les seues escapades de Setmana Santa entre València i Frankfurt per a viatjar a partir del 28 de març fins a mitjan abril, a demés les noves freqüències de vol continuaran estant operatives durant la resta de l’estiu i es podran reservar vols fins al mes de març de 2022.

 

Ofertes especials fins el 21 de març

Per a celebrar l’increment de freqüències, Ryanair ha publicat una oferta de seients amb vols a partir de 19,99 euros, per a viatjar fins a finals d’octubre de 2021. Esta promoció estarà disponible fins a la mitjanit del diumenge, 21 de març, en la pàgina web de Ryanair.

 

«Estem encantats d’anunciar més vols entre Alemanya i Espanya per a esta Setmana Santa, després de la relaxació de les restriccions de viatge a les destinacions de sol preferides dels alemanys en Europa. A causa de la forta demanda dels clients, hui afegim vols addicionals a València i Porto per a volar des del 28 de març fins a mitat mes d’abril», declara el comercial director de Ryanair, Jason McGuinness. Conscients que les restriccions a causa del Covid-19 varien constantment, Ryanair permet fins a dos canvis de data de vol gratuïts.

Últimes notícies

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.

Propietaris de Les Naus defenen davant la jutgessa que complien els requisits per a comprar els pisos

Huit propietaris investigats del residencial Les Naus, a la platja de Sant Joan dAlacant, asseguren davant la jutgessa que reunien les condicions per a accedir als habitatges. Les declaracions posen el focus en la interpretació de la unitat de convivència i en labast real dels ingressos que shi havien de declarar.

El PSPV presenta una esmena a la totalitat als primers pressupostos de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE ha registrat una esmena a la totalitat als primers pressupostos de la Generalitat de Pérez Llorca, que considera pensats per a satisfer Vox i amb retallades en vivenda, sanitat i educació.

Castelló i Almeria busquen a Castalia el primer colp de mà cap a Primera Divisió

Castelló i Almeria s’enfronten este dissabte al SkyFy Castalia en l’anada de les semifinals del play-off d’ascens, amb els orelluts somiant a tornar a Primera 35 anys després i els andalusos buscant un nou intent d’ascens.