La Policia Local de Gandia sanciona a 113 persones per incomplir el tancament perimetral

 

Després de cinc setmanes de controls policials per evitar l’entrada i eixida de Gandia, en la comarca de la Safor (València), els caps de setmana, Nacho Arnau, regidor delegat de Seguretat i Mobilitat, ha valorat este matí el funcionament d’este últim dispositiu posat en marxa des del passat divendres a les 15 hores, i que ha estat en funcionament fins a les 06.00 hores la jornada de hui.

La vigència del dispositiu, que arriba al seu termini des que la Generalitat va decretar el tancament perimetral selectiu, ha comptat amb la presència i col·laboració tant de la Policia Nacional com de la Guàrdia Civil en els controls fixos i mòbils que es van instal·lar.

Així, la Policia Local va controlar un total de 6.790 vehicles dels que van ser sancionats 113 per incomplir el tancament perimetral de Gandia. Per la seua part, la Policia Nacional ha registrat altres 363 sancions per este motiu.

 

Altres sancions

Finalment, Arnau també ha destacat que el dispositiu ha comptat, amb la col·laboració de Protecció Civil per tal d’assegurar l’aplicació de la normativa a la platja, mercats i parcs pel que fa a distanciament social i ús de mascareta.

A banda de les actes registrades per incomplir el tancament perimetral, la Policia Local de Gandia també ha sancionat 85 persones per no disposar d’ITV, no tindre l’assegurança del cotxe en vigor o circular amb el permís de conduir caducat.

Últimes notícies

Detingut a la Plana Baixa per diversos robatoris de gasoil i coure i per fingir que li havien furtat el camió

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 42 anys relacionat amb robatoris de gasoil i cable de coure a Burriana i Onda, i amb una denúncia falsa pel suposat robatori del seu camió.

Desarticulada una xarxa xinesa de prostitució amb 16 detinguts i 26 dones alliberades

La Policia Nacional ha detingut 16 integrants d'una xarxa xinesa de prostitució i ha alliberat 26 dones explotades sexualment en sis províncies, entre elles València, on s'han produït quatre arrestos i s'han clausurat onze prostíbuls.

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda a través d’una app a Busot

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut per una aplicació de contactes i a la qual va obligar a mantindre relacions sexuals en contra de la seua voluntat al domicili d’ella, a Busot (Alacant). La pena queda en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros, llibertat vigilada i ordre d’allunyament.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig després de més de set hores de treball

Els bombers han donat per extingit a les 22.18 hores l’incendi declarat a primera hora de la vesprada a Beniarbeig, a la Marina Alta, en una zona de canyar i matoll prop del riu Girona.

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda en una aplicació de cites

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut en una aplicació de contactes. La pena ha quedat en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros i cinc anys d’allunyament i llibertat vigilada.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig, a la vora del riu Girona

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat a Beniarbeig, a la Marina Alta, a les 22.18 hores de dijous.

Desmantellades sis fàbriques il·legals de tabac amb més de 20 milions de cigarrets

La Guàrdia Civil ha detingut 50 persones i ha desmantellat sis fàbriques clandestines de tabac en una macrooperació internacional amb seu en diverses províncies, entre elles Alacant, amb més de 20 milions de cigarrets i 38,4 tones de tabac intervinguts.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres un avís groc per pluges de fins a 20 litres en una hora i tempestes fortes a l’interior sud de Castelló i nord de València, mentre persisteixen les altes temperatures a l’interior d’Alacant.