La Policia Local de Gandia sanciona a 113 persones per incomplir el tancament perimetral

 

Després de cinc setmanes de controls policials per evitar l’entrada i eixida de Gandia, en la comarca de la Safor (València), els caps de setmana, Nacho Arnau, regidor delegat de Seguretat i Mobilitat, ha valorat este matí el funcionament d’este últim dispositiu posat en marxa des del passat divendres a les 15 hores, i que ha estat en funcionament fins a les 06.00 hores la jornada de hui.

La vigència del dispositiu, que arriba al seu termini des que la Generalitat va decretar el tancament perimetral selectiu, ha comptat amb la presència i col·laboració tant de la Policia Nacional com de la Guàrdia Civil en els controls fixos i mòbils que es van instal·lar.

Així, la Policia Local va controlar un total de 6.790 vehicles dels que van ser sancionats 113 per incomplir el tancament perimetral de Gandia. Per la seua part, la Policia Nacional ha registrat altres 363 sancions per este motiu.

 

Altres sancions

Finalment, Arnau també ha destacat que el dispositiu ha comptat, amb la col·laboració de Protecció Civil per tal d’assegurar l’aplicació de la normativa a la platja, mercats i parcs pel que fa a distanciament social i ús de mascareta.

A banda de les actes registrades per incomplir el tancament perimetral, la Policia Local de Gandia també ha sancionat 85 persones per no disposar d’ITV, no tindre l’assegurança del cotxe en vigor o circular amb el permís de conduir caducat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La soledat empitjora la memòria dels majors però no accelera la seua deterioració

Un estudi europeu amb més de 10.000 majors conclou que la soledat s'associa a pitjor memòria, però no accelera la deterioració cognitiva al llarg de set anys.

Awa Fam fa història en la WNBA en ser número 3 del draft i liderar la gran nit espanyola

Awa Fam va ser triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm i va firmar la millor elecció d'un jugador espanyol en la història de la NBA i la WNBA, en una nit amb triple presència espanyola.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts de cels poc nuvolosos i temperatures a l'alça, amb vent del nord-oest fort en el nord de Castelló i un dimecres més estable.

Un terratrémol de magnitud 2,6 sacseja Oliva i es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta

Un terratrémol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva es va registrar sobre les 21.53 hores i va ser percebut en nombroses localitats de la Safor i la Marina Alta, sense incidents ressenyables.

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.