La Policia Local de Gandia sanciona a 113 persones per incomplir el tancament perimetral

 

Després de cinc setmanes de controls policials per evitar l’entrada i eixida de Gandia, en la comarca de la Safor (València), els caps de setmana, Nacho Arnau, regidor delegat de Seguretat i Mobilitat, ha valorat este matí el funcionament d’este últim dispositiu posat en marxa des del passat divendres a les 15 hores, i que ha estat en funcionament fins a les 06.00 hores la jornada de hui.

La vigència del dispositiu, que arriba al seu termini des que la Generalitat va decretar el tancament perimetral selectiu, ha comptat amb la presència i col·laboració tant de la Policia Nacional com de la Guàrdia Civil en els controls fixos i mòbils que es van instal·lar.

Així, la Policia Local va controlar un total de 6.790 vehicles dels que van ser sancionats 113 per incomplir el tancament perimetral de Gandia. Per la seua part, la Policia Nacional ha registrat altres 363 sancions per este motiu.

 

Altres sancions

Finalment, Arnau també ha destacat que el dispositiu ha comptat, amb la col·laboració de Protecció Civil per tal d’assegurar l’aplicació de la normativa a la platja, mercats i parcs pel que fa a distanciament social i ús de mascareta.

A banda de les actes registrades per incomplir el tancament perimetral, la Policia Local de Gandia també ha sancionat 85 persones per no disposar d’ITV, no tindre l’assegurança del cotxe en vigor o circular amb el permís de conduir caducat.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.