19.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

La Policia Local de Gandia sanciona a 113 persones per incomplir el tancament perimetral

 

Després de cinc setmanes de controls policials per evitar l’entrada i eixida de Gandia, en la comarca de la Safor (València), els caps de setmana, Nacho Arnau, regidor delegat de Seguretat i Mobilitat, ha valorat este matí el funcionament d’este últim dispositiu posat en marxa des del passat divendres a les 15 hores, i que ha estat en funcionament fins a les 06.00 hores la jornada de hui.

La vigència del dispositiu, que arriba al seu termini des que la Generalitat va decretar el tancament perimetral selectiu, ha comptat amb la presència i col·laboració tant de la Policia Nacional com de la Guàrdia Civil en els controls fixos i mòbils que es van instal·lar.

Així, la Policia Local va controlar un total de 6.790 vehicles dels que van ser sancionats 113 per incomplir el tancament perimetral de Gandia. Per la seua part, la Policia Nacional ha registrat altres 363 sancions per este motiu.

 

Altres sancions

Finalment, Arnau també ha destacat que el dispositiu ha comptat, amb la col·laboració de Protecció Civil per tal d’assegurar l’aplicació de la normativa a la platja, mercats i parcs pel que fa a distanciament social i ús de mascareta.

A banda de les actes registrades per incomplir el tancament perimetral, la Policia Local de Gandia també ha sancionat 85 persones per no disposar d’ITV, no tindre l’assegurança del cotxe en vigor o circular amb el permís de conduir caducat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’efecte Castro es diluïx: el Llevant encadena quatre derrotes seguides

L'equip és penúltim a set punts de la salvació i acumula tres partits sense marcar; l'impuls inicial amb Luís Castro s'ha esvaït.

Detinguts quatre empleats d’immobiliàries a Alacant per estafar a compradors estrangers

La Policia Nacional ha arrestat a tres hòmens i una dona de dos immobiliàries a Alacant per cobrar arres de vivendes inviables i manipular documentació. El perjuí supera els 100.000 euros i la causa continua oberta.

Els detinguts per matar al seu veí a Benimàmet passaran el dimecres a disposició judicial

La família arrestada per la mort a punyalades d'un veí a Benimàmet passarà previsiblement el dimecres a disposició judicial. El crim va ocórrer el diumenge a la vesprada després de l'alerta d'una veïna al 112.

A presó un home sense antecedents amb 17 quilos de cocaïna en el maleter

Un veí de Múrcia de 44 anys ha ingressat a la presó provisional després de ser detingut a San Isidro amb 15 paquets de cocaïna que sumaven uns 17 quilos. La Guàrdia Civil va intervindre el cotxe i va trobar la droga oculta en bosses en el portaequipajes.

Presó provisional per a tres detinguts després d’un assalt violent a una vivenda a Castelló

Tres hòmens han sigut detinguts a Castelló, Seseña i Madrid per un robatori amb violència a casa habitada comesa en 2025. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó provisional.

Igualtat proposa a Fiscalia i al Poder Judicial reforçar la protecció a les víctimes

Igualtat envia recomanacions a jutges i fiscals per a fer més efectiva la protecció enfront de la violència de gènere, amb més distància d'allunyament i control de l'ús de polseres. El paquet arriba després de deu assassinats en el que va d'any, sis amb denúncies prèvies.

La Comunitat Valenciana va liderar l’ocupació turística al gener amb una alça del 4,1% i 7.825 afiliats més

La Comunitat Valenciana va encapçalar el creixement de l'ocupació turística al gener, amb un 4,1% interanual i 7.825 altes fins a 199.991 afiliats. Va ser el segon major augment absolut.

Detenen a un home pel robatori de huit patinets enfront d’un gimnàs de València

La Policia Nacional ha detingut en Patraix a un home de 24 anys després de sorprendre'l quan intentava un nou furt. Se li atribuïxen almenys huit robatoris de patinets elèctrics.