La Policia Local de Gandia sanciona a 113 persones per incomplir el tancament perimetral

 

Després de cinc setmanes de controls policials per evitar l’entrada i eixida de Gandia, en la comarca de la Safor (València), els caps de setmana, Nacho Arnau, regidor delegat de Seguretat i Mobilitat, ha valorat este matí el funcionament d’este últim dispositiu posat en marxa des del passat divendres a les 15 hores, i que ha estat en funcionament fins a les 06.00 hores la jornada de hui.

La vigència del dispositiu, que arriba al seu termini des que la Generalitat va decretar el tancament perimetral selectiu, ha comptat amb la presència i col·laboració tant de la Policia Nacional com de la Guàrdia Civil en els controls fixos i mòbils que es van instal·lar.

Així, la Policia Local va controlar un total de 6.790 vehicles dels que van ser sancionats 113 per incomplir el tancament perimetral de Gandia. Per la seua part, la Policia Nacional ha registrat altres 363 sancions per este motiu.

 

Altres sancions

Finalment, Arnau també ha destacat que el dispositiu ha comptat, amb la col·laboració de Protecció Civil per tal d’assegurar l’aplicació de la normativa a la platja, mercats i parcs pel que fa a distanciament social i ús de mascareta.

A banda de les actes registrades per incomplir el tancament perimetral, la Policia Local de Gandia també ha sancionat 85 persones per no disposar d’ITV, no tindre l’assegurança del cotxe en vigor o circular amb el permís de conduir caducat.

Últimes notícies

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.

Desarticulada a Elx una xarxa que ocultava droga en cotxes amb doble fons: nou detinguts

La Policia Nacional i l'Agència Tributària detenen a Elx a nou persones acusades de transportar droga en vehicles amb dobles fons i de blanquejar beneficis mitjançant béns i efectiu.

La Comunitat Valenciana encapçala l’augment de turistes estrangers amb un 10,4% més al febrer

La Comunitat Valenciana lidera al febrer el creixement del turisme estranger a Espanya, amb un augment interanual del 10,4% i 740.365 visitants que van gastar 920 milions d'euros. La regió consolida estades més llargues i un gasto mitjà per turista de 1.243 euros.

Catalá qüestiona que es mantinga la titlla oberta en el topònim de València

L'alcaldessa de València defén que el topònim oficial reflectisca la pronunciació tancada de la e, que és la forma recomanada per l'Acadèmia Valenciana de la Llengua en el seu dictamen.