Sanitat anuncia mesures excepcionals per a quatre municipis del territori valencià

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha informat este divendres de migdia en una roda de premsa noves mesures de seguretat a causa de la pandèmia del Covid-19 en el territori valencià. Entre estes mesures, la consellera ha dit que es manté el tancament de l’oci nocturn fins al 9 de novembre.

 

Quant a mesures en el sector de l’hostaleria, Barceló ha informat de què es prioritzarà el consum en les taules i que es podran habilitar les zones de barra en els bars per al consum, sempre que es garantisca la distància de seguretat d’1,5 metres, i el màxim número de persones serà de 4.

 

Mesures excepcionals en 4 localitats

A banda, Sanitat ha decretat mesures excepcionals per a quatre municipis del territori valencià a causa de la seua evolució negativa del coronavirus en ells, que entraran en vigor a partir de les 00.00 hores de la nit. Les localitats afectades són Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant); Orihuela, en el Baix Segura (Alacant); Guadassuar, en la Ribera (València); i Onda, en la Plana Baixa (Castelló).

 

Barceló ha informat que el dilluns que ve es publicaran les 22 noves mesures que afectaran els 4 municipis. En Onda entre les mesures que entraran en vigor hi ha la limitació de 10 persones com a màxim en les reunions tant en llocs públics com privats.

 

Mentres que per a les altres 3 localitats les reunions socials seran d’un màxim de 6 persones, tant en llocs oberts com tancats, i l’aforament en la majoria d’actes i situacions passarà a ser del 50%. No obstant això, Barceló ha informat que el dilluns es publicaran totes estes mesures.

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.