Sanitat anuncia mesures excepcionals per a quatre municipis del territori valencià

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha informat este divendres de migdia en una roda de premsa noves mesures de seguretat a causa de la pandèmia del Covid-19 en el territori valencià. Entre estes mesures, la consellera ha dit que es manté el tancament de l’oci nocturn fins al 9 de novembre.

 

Quant a mesures en el sector de l’hostaleria, Barceló ha informat de què es prioritzarà el consum en les taules i que es podran habilitar les zones de barra en els bars per al consum, sempre que es garantisca la distància de seguretat d’1,5 metres, i el màxim número de persones serà de 4.

 

Mesures excepcionals en 4 localitats

A banda, Sanitat ha decretat mesures excepcionals per a quatre municipis del territori valencià a causa de la seua evolució negativa del coronavirus en ells, que entraran en vigor a partir de les 00.00 hores de la nit. Les localitats afectades són Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant); Orihuela, en el Baix Segura (Alacant); Guadassuar, en la Ribera (València); i Onda, en la Plana Baixa (Castelló).

 

Barceló ha informat que el dilluns que ve es publicaran les 22 noves mesures que afectaran els 4 municipis. En Onda entre les mesures que entraran en vigor hi ha la limitació de 10 persones com a màxim en les reunions tant en llocs públics com privats.

 

Mentres que per a les altres 3 localitats les reunions socials seran d’un màxim de 6 persones, tant en llocs oberts com tancats, i l’aforament en la majoria d’actes i situacions passarà a ser del 50%. No obstant això, Barceló ha informat que el dilluns es publicaran totes estes mesures.

Últimes notícies

Com evitar lesions oculars durant l’eclipsi solar amb ulleres adequades

Mirar l’eclipsi solar sense protecció adequada pot causar lesions irreversibles als ulls. Sanitat reforça urgències i Oftalmologia i recomana ulleres homologades i supervisió dels menors.

La valenciana Natalia Palomares triomfa com a única ballarina europea de Shakira

La valenciana Natalia Palomares és l’única ballarina europea que acompanya Shakira en la gira mundial 'Las mujeres ya no lloran', un espectacle que, segons destaca, transforma el dolor en poder inspirador. La seua trajectòria passa per deixar el Grau de Dret per la dansa i arribar a escenaris com la final del Mundial de futbol.

Caiguda múltiple en una prova ciclista a Estivella amb dos ferits greus

Una col·lisió entre dos ciclistes que lideraven el pilot en una prova a Estivella ha provocat una caiguda múltiple amb prop de 40 afectats i dos corredors ferits greus.

Així ha creat la UPV aperitius més dolços amb menys sucre gràcies a la impressió 3D

Un equip de la Universitat Politècnica de València ha desenvolupat una estratègia per reduir el sucre dels aperitius mantenint el sabor dolç, mitjançant la impressió 3D i una distribució intel·ligent del sucre dins del producte.

Mor una turista britànica de 66 anys fent parasailing a Benidorm

Una dona britànica de 66 anys ha mort després d’un accident de parasailing en aigües de Benidorm. Un home britànic de 47 anys també ha resultat ferit i tots dos han sigut traslladats a l’Hospital Marina Baixa.

Intervals nuvolosos i pujada de temperatures a l’interior de València este dimarts

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts 11 d’agost una jornada amb intervals nuvolosos i temperatures estables, amb un ascens de les màximes a l’interior de la província de València, on podran registrar-se valors significativament alts.

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.