19.2 C
València
Dilluns, 3 novembre, 2025

Sanitat comunica un nou torn de vacunació per a la pròxima setmana en la Comunitat

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública acabarà la setmana que ve la vacunació dels majors de 80 anys i començarà a vacunar a les persones de 79 anys amb la vacuna de la farmacèutica Pfizer.

 

Sanitat també ha informat que també s’iniciarà el procés de vacunació amb AstreZeneca de les persones nascudes en 1956 (65 anys). Tots dos col·lectius començaran a partir d’este dijous a rebre per missatge de text (SMS) la citació per a acudir als punts de vacunació.

 

La immunització del grup de 79 anys s’iniciarà després que finalitze la vacunació en primera dosi de les persones majors de 80 anys (un col·lectiu de 286.925 persones). Així, progressivament s’anirà cridant a les persones de 79 anys, 78 anys, 77 anys…  Simultàniament es continuarà vacunant en segona dosi de qualsevol de les tres vacunes a aquells grups que els corresponga. 

 

D’altra banda, al llarg d’este pont de Setmana Santa està prevista la vacunació en la majoria dels punts habilitats al llarg de la Comunitat Valenciana

Últimes notícies

La comissió de la DANA de Les Corts cita a Sánchez, Montero i Ribera l’11 de novembre

La comissió d'investigació de la DANA en Les Corts ha fixat l'11 de novembre per a citar a Sánchez, Montero i Ribera, a més de Robles, Marlaska i Bernabé. Serien les primeres compareixences polítiques després de les de tècnics i experts.

Pluges febles a Alacant i descens generalitzat de temperatures este dilluns

El sud de la Comunitat començarà el dia més nuvolós i amb plugims aïllats en el litoral d'Alacant. Les temperatures baixaran de forma generalitzada i el vent tendirà a este.

Arranca en l’Audiència de Castelló el juí per abusos sexuals a menors en una secta

El juí per abusos sexuals a menors a l'entorn d'una secta de Vistabella comença en l'Audiència de Castelló amb la primera de tretze sessions. Es jutja a sis persones per nou delictes d'abusos continuats i associació il·lícita.

Mazón anuncia la seua dimissió com president de la Generalitat: ja no puc més

Carlos Mazón ha anunciat la seua dimissió un any després de la DANA que va deixar 229 morts. Reconeix errors, denuncia falta d'ajuda del Govern i reclama un relleu en Les Corts.

Cos ha titllat de tardana la dimissió de Mazón i ha lamentat que no convoque eleccions

Carlos Cuerpo ha considerat que la renúncia de Carlos Mazón arriba 'tard' i 'malament' i ha retret que no convoque eleccions. Ha reivindicat ajudes de 8.000 milions a València com a suport del Govern.

Carlos Mazón deixa la presidència després de la DANA i no gestionarà la reconstrucció

L'absència de Carlos Mazón en les hores crítiques de la DANA de 2024, que va deixar 229 morts, li ha costat el càrrec un any després. Es va entre protestes i sense liderar la reconstrucció que aspirava a dirigir.

Carlos Mazón anuncia la seua dimissió com president de la Generalitat: ‘Ja no puc més’

El president de la Generalitat ha anunciat la seua dimissió un any després de la dana amb 229 morts i ha admés que 'ja no puc més'. Ha apel·lat a la majoria de Les Corts per a triar nou president, després de defendre que la recuperació està ben canalitzada.

Vilaplana no ha aportat el tiquet d’aparcament i donarà la matrícula per a demanar-lo

La periodista ha explicat com a testimoni que no conserva el justificant del pàrquing. El jutjat oficiarà a l'empresa amb la matrícula per a obtindre el registre.