Sanitat comunica un nou torn de vacunació per a la pròxima setmana en la Comunitat

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública acabarà la setmana que ve la vacunació dels majors de 80 anys i començarà a vacunar a les persones de 79 anys amb la vacuna de la farmacèutica Pfizer.

 

Sanitat també ha informat que també s’iniciarà el procés de vacunació amb AstreZeneca de les persones nascudes en 1956 (65 anys). Tots dos col·lectius començaran a partir d’este dijous a rebre per missatge de text (SMS) la citació per a acudir als punts de vacunació.

 

La immunització del grup de 79 anys s’iniciarà després que finalitze la vacunació en primera dosi de les persones majors de 80 anys (un col·lectiu de 286.925 persones). Així, progressivament s’anirà cridant a les persones de 79 anys, 78 anys, 77 anys…  Simultàniament es continuarà vacunant en segona dosi de qualsevol de les tres vacunes a aquells grups que els corresponga. 

 

D’altra banda, al llarg d’este pont de Setmana Santa està prevista la vacunació en la majoria dels punts habilitats al llarg de la Comunitat Valenciana

Últimes notícies

Quasi 900 cançons aspiren a entrar al Benidorm Fest 2027

RTVE ha rebut prop de 900 cançons per a la sisena edició del Benidorm Fest 2027, després d’un procés de 115 dies que ha avançat el calendari per a millorar la planificació. Ara la corporació triarà almenys 16 temes, ampliables fins a 20, i podria convidar artistes de prestigi.

Benetússer rebrà 1,78 milions per a recuperar quatre instal·lacions malmeses per la dana

El ple de l’Ajuntament de Benetússer ha aprovat quatre projectes de reconstrucció en edificis municipals danyats per la dana, finançats amb 1,78 milions d’euros del Ministeri de Política Territorial.

Més de 16.600 llauradors valencians cobraran 13,7 milions per fertilitzants al setembre

El Ministeri d'Agricultura ingressarà la primera setmana de setembre 13,78 milions d'euros a 16.615 agricultors valencians per l'ajuda extraordinària a fertilitzants, dins d'un paquet estatal de quasi 495 milions. Altres 9.362 productors de tot Espanya continuen pendents de tràmits per poder cobrar.

La Generalitat recorrerà el nou Reglament de Costes per a protegir els veïns de Dénia

La Generalitat ha anunciat a les associacions d’afectats de Dénia que recorrerà la reforma del Reglament General de Costes per via administrativa, política i judicial. El Consell presentarà recurs en setembre i defensa compatibilitzar la protecció del litoral amb la seguretat jurídica de milers de propietaris.

Tancament de parcs naturals i nivell 3 d’emergència per risc d’incendis el dia de l’eclipse

La Generalitat activarà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis el 12 d’agost per l’eclipse solar i tancarà diversos parcs naturals de la Comunitat Valenciana. A més, es desplegarà un ampli dispositiu amb 26 mitjans aeris i 2.500 agents de seguretat en les províncies de València i Castelló.

Alicante concentra un de cada sis ucraïnesos amb residència a Espanya

Espanya compta amb 353.009 ciutadans ucraïnesos amb permís de residència, un 8,2 % més que fa un any, i la província d’Alacant en concentra 62.831, més d’un de cada sis.

Les matriculacions de turismes cauen un 10,9 % en juliol a la Comunitat Valenciana

La venda de turismes nous ha baixat un 10,9 % en juliol a la Comunitat Valenciana, fins als 8.573 vehicles, mentre que a Espanya ha pujat un 3,7 % i ha arribat a 101.949 unitats.

El PSPV exigix al Consell que accepte la nova financiació i la quita del deute

El PSPV-PSOE reclama al Consell que accepte la proposta estatal de nou model de finançament i la condonació de 11.200 milions de deute, després d’incrementar-se fins a 75.795 milions els compromisos de gasto futurs.
FILMOTECA D'ESTIU