Sanitat confirma 4 brots nous: En Elda, l’Alcora, Cabanes i Monforte del Cid

 

La Conselleria de Sanitat i Salut Pública ha confirmat este divendres 4 nous brots de coronavirus en el territori valencià. Un d’ells està situat en Cabanes, concretament, en la zona de la Ribera, en la Plana Alta (Castelló), amb 4 casos detectats per contagi social. Un altre està en Elda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), a on ha 6 positius d’àmbit laboral.

 

Per altre costat, també han detectat un nou focus en l’Alcora, en l’Alcalatén (Castelló), a on un brot familiar ha deixat 3 positius. I per últim un altre en Monforte del Cid, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), amb 3 casos d’origen laboral.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A demés, la Conselleria també ha confirmat que en el brot de Gandia, en la Safor (València), s’han sumat 30 contagis nous i en total ja hi ha 114 positius. Pel que fa al de Santa Pola, en el Baix Vinalopó (Alacant), de les proves fetes s’han confirmat 6 positius, i el total ja és de 24 casos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.