10.7 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Sanitat nomena a Elena Pérez nova directora de Salut Pública en València

 

La Conselleria de Sanitat ha designat a la llicenciada en Medicina i Cirurgia i especialista en Medicina Preventiva i Salut Pública Elena Pérez com a nova directora del Centre de Salut Pública de València.

 

Des de 2017, Pérez és coordinadora d’Acció Comunitària per a la Salut en la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, encara que ha ocupat altres llocs com a Cap del Servici de Promoció de la Salut en l’Entorn Sanitari o cap de la secció de Promoció de la Salut en l’Entorn Sanitari, també dins de la Conselleria.

 

Este nomenament es produïx tres dies després que la consellera de Sanitat, Ana Barceló, ordenara el cessament de la fins este moment directora de Salut Pública de València, Elvira Mensat, després de la polèmica per les persones que s’han vacunat fora de l’ordre de prioritat fixat pel Ministeri, arran d’un informe en el que Mensat afirmava que no tenia instruccions específiques de la Conselleria en cas de què hi haguera dosis sobrants dels vials de la vacuna de Pfizer.

Últimes notícies

Pérez Llorca trasllada el suport del Consell a la candidatura del belenismo com a Patrimoni de la UNESCO

El Consell ha recolzat la candidatura del belenismo a la Llista Representativa de la UNESCO i ha animat a visitar els pesebres de la Comunitat. La Generalitat està elaborant l'expedient al costat del Govern, Itàlia i 14 comunitats, amb presentació prevista al març.

El València Basket reunix més de 500 aficionats en el seu entrenament nadalenc obert

L'equip masculí va obrir les portes de l'Alqueria del Basket i va reunir 500 seguidors, amb un altre centenar a l'espera. López-Arostegui va completar quasi tota la sessió i podria tornar davant Morabanc Andorra.

L’IVAM proposa un Nadal amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa

L'IVAM reunix estes festes una agenda amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa, al costat de col·lectives i permanents. Horari especial el 31 i tancaments l'1 i 6 de gener

Cinc persones rescatades en l’incendi d’una vivenda a Quart de Poblet

Cinc persones han sigut rescatades d'un edifici de Quart de Poblet després de declarar-se un incendi en una vivenda de la primera planta. També s'ha posat fora de perill a un gos.

El València tornarà als entrenaments este dissabte després de l’aturada nadalenca

L'equip reprendrà el treball el dissabte a les 17.00 després d'una setmana de descans, amb la permanència com a prioritat i un gener clau en Lliga i Copa.

Detingut a València per vendre droga oculta en un rellotge intel·ligent

La Policia Nacional ha detingut a València a un home de 39 anys quan venia droga al carrer. Ocultava dosi en el compartiment d'auriculars d'un rellotge intel·ligent i portava cocaïna i tusi.

Immobilitzen 112 quilos de gamba roja per captura i emmagatzematge il·legals a Santa Pola

El Seprona ha immobilitzat 112,33 quilos de gamba roja en un magatzem no autoritzat de Santa Pola i ha denunciat al responsable. Els expedients s'han remés a l'Administració autonòmica, Salut Pública i l'Ajuntament.

Parell aconseguirà els 250 partits amb el Vila-real si juga davant l’Elx

El migcampista suma 249 partits oficials amb el Vila-real i podria arribar a 250 el 3 de gener davant l'Elx. Seria un inici de 2026 amb fita personal.