14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Sanitat publica les dates dels primers exàmens d’oposicions de les 11.800 places convocades

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha publicat les dates dels primers exàmens de les 11.800 places convocades de les OPE 2017, 2018, i estabilització de 2019. Els exàmens es realitzaran des del dia 26 de març fins al pròxim 28 de maig. Cal recordar que aquests exàmens es van retardar a causa de la pandèmia per coronavirus.

Es tracta dels primers exàmens per a l’accés a 1.308 places d’ocupació pública en l’àmbit de la sanitat pública valenciana. Així, de manera progressiva, la Conselleria de Sanitat anirà publicant les dates dels exàmens de les més de 110 convocatòries corresponents a les OPE 2017, 2018, i estabilització de 2019. En total, en aquestes OPE s’ofereixen 11.800 places

En aquest sentit, les persones interessades a participar en aquests processos selectius poden consultar les dates dels exàmens en el següent enllaç. Els exàmens es realitzaran en l’Aulari Sud de la Universitat de València i a l’Hospital Universitari La Fe.

La Conselleria de Sanitat està duent a terme un important esforç per a l’estabilització de l’ocupació pública en l’àmbit sanitari. D’aquesta manera, l’agilitació de tots aquests processos selectius suposarà fer un pas més en la lluita contra la precarietat i la temporalitat en l’àmbit de la sanitat pública valenciana.

Així, cal recordar que en els pròxims tres anys Sanitat té previst desenvolupar processos selectius en els quals s’oferiran prop de 20.000 places vacants, que permetran l’estabilització de l’ús de les plantilles i la reducció de la temporalitat existents.

En concret, aquestes 19.717 places es desglossen en: 11.800 places de les OPE dels anys 2017, 2018 i estabilització del 2019; 5.461 de les OPE dels anys 2019, 2020 i 2021; així com les previstes en la OPE de 2022 (2.456 places).

Últimes notícies

Tosha Schareina, quart en l’etapa, s’allunya del podi del Dakar

El valencià va acabar a 9.47 de Luciano Benavides i és quart de la general de motos, a 20.13 del cap, en una jornada de navegació exigent.

10 detinguts per una estafa de 86.350 euros amb falses inversions en una multinacional

Deu persones han sigut detingudes en set províncies per una estafa que va captar 86.350 euros mitjançant suposades inversions en una gran energètica. La víctima va aportar estalvis i préstecs sota pressió.

Tosha Schareina, quart en l’etapa i més lluny del podi del Dakar en motos

Tosha Schareina va acabar quart en l'octava etapa del Dakar, a 9.47 de Luciano Benavides, i és quart de la general a 20.13 del nou líder. Benavides va guanyar per segona jornada seguida i va prendre el comandament per 10 segons sobre Daniel Sanders.

Salomé Pradas s’acosta a les víctimes de la DANA després de l’acarament i assegura haver-lo aportat tot

Després d'un acarament amb José Manuel Cuenca, Salomé Pradas s'ha acostat a les víctimes de la DANA i ha defés que ho ha aportat tot. Les famílies han exigit veritat i responsabilitats.

Pradas diu que es va sentir persuadida des de Presidència per a no confinar durant la dana

Pradas ha declarat que es va sentir persuadida des de Presidència per a no ordenar el confinament durant la dana. Cuenca ho ha negat en un acarament marcat per protestes.

El PP afirma que li agradaria un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per la dana

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Laura Chuliá, va demanar un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per a aclarir la gestió de la dana. També va defendre que José Manuel Cuenca retornara el seu mòbil 'reinicialitzat' i va retraure que els dos responsables només es connectaren al Cecopi i rebutjaren acudir a la comissió d'investigació.

L’Hèrcules tanca una primera volta irregular i queda lluny de l’ascens

El 1-1 a Múrcia va tancar una primera volta de vaivens per a l'Hèrcules: nové amb 26 punts, a 4 del playoff i a 12 del líder, malgrat l'impuls de Company.

El Llevant de Luís Castro viu la seua millor ratxa del curs

Luís Castro ha sumat quatre punts en dos partits i ha enllaçat tres jornades sense perdre, la millor ratxa del Llevant este curs. L'equip continua penúltim amb 14 punts, a quatre de la salvació i amb un partit menys.