Sanitat publica les dates dels primers exàmens d’oposicions de les 11.800 places convocades

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha publicat les dates dels primers exàmens de les 11.800 places convocades de les OPE 2017, 2018, i estabilització de 2019. Els exàmens es realitzaran des del dia 26 de març fins al pròxim 28 de maig. Cal recordar que aquests exàmens es van retardar a causa de la pandèmia per coronavirus.

Es tracta dels primers exàmens per a l’accés a 1.308 places d’ocupació pública en l’àmbit de la sanitat pública valenciana. Així, de manera progressiva, la Conselleria de Sanitat anirà publicant les dates dels exàmens de les més de 110 convocatòries corresponents a les OPE 2017, 2018, i estabilització de 2019. En total, en aquestes OPE s’ofereixen 11.800 places

En aquest sentit, les persones interessades a participar en aquests processos selectius poden consultar les dates dels exàmens en el següent enllaç. Els exàmens es realitzaran en l’Aulari Sud de la Universitat de València i a l’Hospital Universitari La Fe.

La Conselleria de Sanitat està duent a terme un important esforç per a l’estabilització de l’ocupació pública en l’àmbit sanitari. D’aquesta manera, l’agilitació de tots aquests processos selectius suposarà fer un pas més en la lluita contra la precarietat i la temporalitat en l’àmbit de la sanitat pública valenciana.

Així, cal recordar que en els pròxims tres anys Sanitat té previst desenvolupar processos selectius en els quals s’oferiran prop de 20.000 places vacants, que permetran l’estabilització de l’ús de les plantilles i la reducció de la temporalitat existents.

En concret, aquestes 19.717 places es desglossen en: 11.800 places de les OPE dels anys 2017, 2018 i estabilització del 2019; 5.461 de les OPE dels anys 2019, 2020 i 2021; així com les previstes en la OPE de 2022 (2.456 places).

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.