Sanitat publica les dates dels primers exàmens d’oposicions de les 11.800 places convocades

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha publicat les dates dels primers exàmens de les 11.800 places convocades de les OPE 2017, 2018, i estabilització de 2019. Els exàmens es realitzaran des del dia 26 de març fins al pròxim 28 de maig. Cal recordar que aquests exàmens es van retardar a causa de la pandèmia per coronavirus.

Es tracta dels primers exàmens per a l’accés a 1.308 places d’ocupació pública en l’àmbit de la sanitat pública valenciana. Així, de manera progressiva, la Conselleria de Sanitat anirà publicant les dates dels exàmens de les més de 110 convocatòries corresponents a les OPE 2017, 2018, i estabilització de 2019. En total, en aquestes OPE s’ofereixen 11.800 places

En aquest sentit, les persones interessades a participar en aquests processos selectius poden consultar les dates dels exàmens en el següent enllaç. Els exàmens es realitzaran en l’Aulari Sud de la Universitat de València i a l’Hospital Universitari La Fe.

La Conselleria de Sanitat està duent a terme un important esforç per a l’estabilització de l’ocupació pública en l’àmbit sanitari. D’aquesta manera, l’agilitació de tots aquests processos selectius suposarà fer un pas més en la lluita contra la precarietat i la temporalitat en l’àmbit de la sanitat pública valenciana.

Així, cal recordar que en els pròxims tres anys Sanitat té previst desenvolupar processos selectius en els quals s’oferiran prop de 20.000 places vacants, que permetran l’estabilització de l’ús de les plantilles i la reducció de la temporalitat existents.

En concret, aquestes 19.717 places es desglossen en: 11.800 places de les OPE dels anys 2017, 2018 i estabilització del 2019; 5.461 de les OPE dels anys 2019, 2020 i 2021; així com les previstes en la OPE de 2022 (2.456 places).

Últimes notícies

El Levante llançarà este dijous la campanya d’abonaments, que començarà el 8 de juny

El Levante presentarà este dijous la campanya d’abonaments per a la pròxima temporada, que arrancarà el 8 de juny i no admetrà noves altes, prioritzant la fidelització dels actuals abonats.

Parker avisa abans de la Copa: Huesca no té res a perdre i és la seua última bala

James Lewis Parker, lateral argentí del Horneo Alicante, advertix que l BM Huesca arriba als quarts de final de la Copa del Rei sense res a perdre després del descens i que per a molts jugadors el torneig és la seua última oportunitat. El jugador remarca el factor pista i anima l afició alacantina a omplir el pavelló.

Educació titlla d’irreal l’informe econòmic de la Plataforma de Docents en Lluita

La Conselleria d'Educació qualifica d'irreal i poc rigorós l'informe econòmic amb què la Plataforma de Docents en Lluita vol sustentar les seues demandes de reducció de ràtios, climatització de centres i més plantilla, i adverteix que barreja fons ja compromesos, ingressos puntuals i recursos inexistents.

Serveis Socials defensa davant Vox que cap persona vulnerable es quedarà sense atenció

La consellera Elena Albalat defensa en Les Corts uns pressupostos socials de 2.731,8 milions per a 2026 i replica a Vox que la prioritat nacional no deixarà sense atenció cap persona vulnerable. PSPV i Compromís acusen el Consell de retallades i de preparar un model més privatitzat.

El Valencia Femení dissenya el seu projecte per a la Lliga F amb continuïtat i fitxatges estatals

El Valencia Femení ha començat a planificar la plantilla per a la Lliga F amb un projecte continuista, apostant per mantindre el bloc de l’ascens i incorporar sobretot jugadores de l’estat espanyol i, si és possible, valencianes.

L’Elx fa efectiva l’opció de compra del lateral il·licità Buba Sangaré

L’Elx CF ha executat l’opció de compra pactada amb l’AS Roma i incorpora en propietat el defensa il·licità Buba Sangaré, que firma fins a juny de 2031 per a cobrir la baixa d’Álvaro Núñez.

L’Elx fa efectiva l’opció de compra del lateral il·licità Buba Sangaré

L’Elx ha exercit l’opció de compra pactada amb l’AS Roma i es garanteix en propietat el lateral il·licità Buba Sangaré, que signa fins al juny de 2031 per a cobrir la baixa d’Álvaro Núñez.

L’Estació del Nord de València recupera la seua imatge original amb una inversió de 21 milions

L’Estació del Nord de València està en la fase final d’una restauració integral, finançada amb quasi 20,7 milions d’euros del Pla de Recuperació i del Programa 2 % Cultural, que li tornarà la imatge original dissenyada per Demetrio Ribes.