Sanitat publica les dates dels primers exàmens d’oposicions de les 11.800 places convocades

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha publicat les dates dels primers exàmens de les 11.800 places convocades de les OPE 2017, 2018, i estabilització de 2019. Els exàmens es realitzaran des del dia 26 de març fins al pròxim 28 de maig. Cal recordar que aquests exàmens es van retardar a causa de la pandèmia per coronavirus.

Es tracta dels primers exàmens per a l’accés a 1.308 places d’ocupació pública en l’àmbit de la sanitat pública valenciana. Així, de manera progressiva, la Conselleria de Sanitat anirà publicant les dates dels exàmens de les més de 110 convocatòries corresponents a les OPE 2017, 2018, i estabilització de 2019. En total, en aquestes OPE s’ofereixen 11.800 places

En aquest sentit, les persones interessades a participar en aquests processos selectius poden consultar les dates dels exàmens en el següent enllaç. Els exàmens es realitzaran en l’Aulari Sud de la Universitat de València i a l’Hospital Universitari La Fe.

La Conselleria de Sanitat està duent a terme un important esforç per a l’estabilització de l’ocupació pública en l’àmbit sanitari. D’aquesta manera, l’agilitació de tots aquests processos selectius suposarà fer un pas més en la lluita contra la precarietat i la temporalitat en l’àmbit de la sanitat pública valenciana.

Així, cal recordar que en els pròxims tres anys Sanitat té previst desenvolupar processos selectius en els quals s’oferiran prop de 20.000 places vacants, que permetran l’estabilització de l’ús de les plantilles i la reducció de la temporalitat existents.

En concret, aquestes 19.717 places es desglossen en: 11.800 places de les OPE dels anys 2017, 2018 i estabilització del 2019; 5.461 de les OPE dels anys 2019, 2020 i 2021; així com les previstes en la OPE de 2022 (2.456 places).

Últimes notícies

La Fe lidera un gran projecte europeu per a aplicar la intel·ligència artificial al càncer

L’IIS La Fe de València coordinarà científicament SCOPE-AI, un dels principals projectes europeus per a validar i aplicar la intel·ligència artificial en oncologia. El programa testarà 15 solucions d’IA en huit hospitals del continent amb un pressupost de 20,6 milions d’euros.

València blinda el Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 obres de Sorolla

L’Ajuntament de València ha destinat quasi 292.000 euros a reforçar vigilància, càmeres i detecció d’incendis al Palau del Marqués de Campo, seu del Museu de la Ciutat, davant l’arribada de més de 200 obres de Joaquín Sorolla procedents de la Hispanic Society of America.

Alacant es prepara per a construir fins a 44.900 vivendes en 25 anys

El nou Pla General Estructural d’Alacant calcula que la ciutat podrà arribar als 470.000 habitants en 25 anys i reserva sòl per a alçar fins a 44.900 vivendes noves. El document aposta també per nous barris, equipaments sanitaris i universitaris, zones verdes i connexions de transport amb Elx.

Cauen a Alacant per una trama de gossos amb orelles i rabo amputats il·legalment

La Guàrdia Civil ha detingut 14 persones i n'investiga 6 més per una xarxa que venia gossos amb orelles i rabo amputats il·legalment i documentació falsa des d'un criador d'Alacant amb activitat internacional.

La UPV revalida el títol de millor politécnica d’Espanya en la llista de Shanghái 2026

La Universitat Politècnica de València torna a destacar en la classificació de Shanghái 2026 com a única politécnica espanyola entre les 500 millors del món, mentres que Espanya situa 30 universitats en el top 1.000, sis menys que l’any anterior.

Un incendi crema un local fester de Villena sense causar ferits

Els bombers han apagat esta matinada un incendi al local de la comparsa del bando Marroquí de Villena, que ha causat danys materials però cap ferit.

Ruixats i tronades fortes este dissabte a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge ha començat este dissabte amb intervals nuvolosos i risc de ruixats i tronades fortes a l’interior, que podran avançar cap al litoral, amb temperatures màximes en descens lleuger, sobretot en la costa. Emergències manté actives diverses alertes per pluja, tempesta i calor.

Hospitalitzat un home després d’una parada cardiorrespiratòria en un incendi a Altea

Un home ha sigut traslladat a l’hospital en estat greu després de patir una parada cardiorrespiratòria en un incendi en un edifici de sis altures al carrer La Mar d’Altea.