Sanitat publica les dates dels primers exàmens d’oposicions de les 11.800 places convocades

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha publicat les dates dels primers exàmens de les 11.800 places convocades de les OPE 2017, 2018, i estabilització de 2019. Els exàmens es realitzaran des del dia 26 de març fins al pròxim 28 de maig. Cal recordar que aquests exàmens es van retardar a causa de la pandèmia per coronavirus.

Es tracta dels primers exàmens per a l’accés a 1.308 places d’ocupació pública en l’àmbit de la sanitat pública valenciana. Així, de manera progressiva, la Conselleria de Sanitat anirà publicant les dates dels exàmens de les més de 110 convocatòries corresponents a les OPE 2017, 2018, i estabilització de 2019. En total, en aquestes OPE s’ofereixen 11.800 places

En aquest sentit, les persones interessades a participar en aquests processos selectius poden consultar les dates dels exàmens en el següent enllaç. Els exàmens es realitzaran en l’Aulari Sud de la Universitat de València i a l’Hospital Universitari La Fe.

La Conselleria de Sanitat està duent a terme un important esforç per a l’estabilització de l’ocupació pública en l’àmbit sanitari. D’aquesta manera, l’agilitació de tots aquests processos selectius suposarà fer un pas més en la lluita contra la precarietat i la temporalitat en l’àmbit de la sanitat pública valenciana.

Així, cal recordar que en els pròxims tres anys Sanitat té previst desenvolupar processos selectius en els quals s’oferiran prop de 20.000 places vacants, que permetran l’estabilització de l’ús de les plantilles i la reducció de la temporalitat existents.

En concret, aquestes 19.717 places es desglossen en: 11.800 places de les OPE dels anys 2017, 2018 i estabilització del 2019; 5.461 de les OPE dels anys 2019, 2020 i 2021; així com les previstes en la OPE de 2022 (2.456 places).

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.