Sanitat valora «positivament» la reunió que ha tingut amb el Ministeri

 

La reunió entre la Conselleria de Sanitat Universal i el Ministeri sobre la proposta valenciana per al canvi de fase dels 14 departaments que queden en fase 0 s’ha produït esta vesprada de dijous. El departament valencià ha considerat «molt positiva» la trobada i ha assegurat que la seua proposta ha sigut «ben acollida».

 

No obstant això, fonts de la Conselleria no s’han pronunciat respecte del canvi de fase, i han indicat que el ministre, Salvador Illa, comunicarà demà divendres la seua decisió. La proposta valenciana inclou el passe a la fase 1 dels 14 departaments que encara no ho han fet: Castelló, la Plana, Sagunt, Arnau de Vilanova-Llíria, Clínic-Malva-rosa, La Fe, València-Hospital General, Manises, La Ribera, Alacant-Hospital General, Sant Joan d’Alacant, Elx-Hospital General i Elx-Crevillent.

 

No obstant això, este avanç compta amb dos restriccions: retardar per «prudència» en tot el territori valencià la celebració d’actes culturals a l’aire lliure de menys de 200 persones, i no permetre les reunions de fins a 10 persones en el departament de la Ribera, a causa d’un brot de 42 contagis en un mateix municipi detectat en els últims dies.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.