Sanitat valora «positivament» la reunió que ha tingut amb el Ministeri

 

La reunió entre la Conselleria de Sanitat Universal i el Ministeri sobre la proposta valenciana per al canvi de fase dels 14 departaments que queden en fase 0 s’ha produït esta vesprada de dijous. El departament valencià ha considerat «molt positiva» la trobada i ha assegurat que la seua proposta ha sigut «ben acollida».

 

No obstant això, fonts de la Conselleria no s’han pronunciat respecte del canvi de fase, i han indicat que el ministre, Salvador Illa, comunicarà demà divendres la seua decisió. La proposta valenciana inclou el passe a la fase 1 dels 14 departaments que encara no ho han fet: Castelló, la Plana, Sagunt, Arnau de Vilanova-Llíria, Clínic-Malva-rosa, La Fe, València-Hospital General, Manises, La Ribera, Alacant-Hospital General, Sant Joan d’Alacant, Elx-Hospital General i Elx-Crevillent.

 

No obstant això, este avanç compta amb dos restriccions: retardar per «prudència» en tot el territori valencià la celebració d’actes culturals a l’aire lliure de menys de 200 persones, i no permetre les reunions de fins a 10 persones en el departament de la Ribera, a causa d’un brot de 42 contagis en un mateix municipi detectat en els últims dies.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia diàleg amb Vox per a aprovar nous pressupostos de la Generalitat

Pérez Llorca ha avançat que obrirà converses amb Vox per a tirar avant nous comptes en 2026 i ha reivindicat l'estabilitat del pacte PP-Vox. També ha assenyalat que la seua prioritat és governar i que demanarà un congrés del PPCV abans de les autonòmiques.

Advertixen de l’impacte del pentinat faller en el cabell: inflamació i fins i tot alopècia

Un especialista advertix que la tensió sostinguda del pentinat faller, al costat de forquetes i laques, inflama el cuir cabellut i pot causar alopècia per tracció si no es prenen precaucions.

La Comunitat Valenciana crea 1.535 empreses al gener, un 20,1% més

La Comunitat Valenciana va registrar 1.535 noves societats al gener, un 20,1% més que un any abans. A Espanya es van crear 11.623, el millor gener des de 2008.

Manuel Vicent complix 90 anys a Màlaga i celebra amb humor i cinema

Manuel Vicent ha complit 90 anys i ho ha celebrat en el Festival de Màlaga amb la presentació del documental 'Demà seré feliç'. Entre humor, memòria i amor pel cinema, l'escriptor va compartir reflexions sobre l'edat, la professió i la mirada aliena.

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.