Col·lapse en les Unitats de Cuidats Intensius (UCI) dels hospitals valencians

 

L’augment dels casos de coronavirus en el territori valencià ha provocat que els hospitals valencians, especialment les Unitats de Cuidats Intensius (UCI), s’hagen vist saturats.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, a conseqüència d’esta segona onada de contagis, en els últims dies, alguns hospitals com el General de València, Gandia, Elda i Alcoi han presentat ja un elevat grau de saturació, com van confirmar fonts dels sindicats Satse, CSIF i CCOO, que reclamen un reforç de personal sanitari.

 

La situació de l’Hospital General de València és molt greu. La falta d’habitacions d’aïllament per a pacients del Covid-19 fa que els treballadors no tinguen separació dels pacients infectats. 

 

L’hospital de Gandia al límit

La unitat UCI d’este centre sanitari de la capital del Túria està dividida en dos sales. Cadascuna d’elles compta amb cinc habitacions envidrades per a aïllar als pacients infectats, mentres que deu pacients es troben «en obert» amb una separació entre llits de 2,4 metres i únicament separats per una mampara de fusta.

 

L’hospital General de València és el centre amb major número de persones ateses pel coronavirus. D’altra banda, la situació de l’hospital de Gandia també és molt preocupant. L’UCI del centre sanitari de la comarca de la Safor es troba al límit.

 

Dotze dels tretze llits estan ocupats i està previst l’habilitació d’un dels quiròfans hospitalaris com a sala de crítics, igual que en l’anterior brot. De fet, l’increment d’hospitalitzacions en UCI s’ha produït en l’última setmana, passant de 4 als 12 fins a este diumenge.

Últimes notícies

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.