Les localitats de la Serratella i Portell, aïllades sense cobertura per la borrasca ‘Filomena’

 

A causa del temporal ‘Filomena‘ les localitats de la Serratella i Portell, en la comarca dels Ports (Castelló), s’han quedat sense cobertura. Per este motiu, els seus habitants no poden comunicar-se amb els seus familiars.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, en Portell, la població s’ha quedat sense llum en ple temporal. Per això, el seu alcalde, Álvaro Ferrer, ha explicat que «en estes situacions complicades, es posa de manifest la precària infraestructura amb la que comptem els municipis. Hauria de ser bàsic comptar amb una xarxa elèctrica de garanties que puga fer front a estos temporals de neu que es produïxen quasi cada hivern».

 

En el municipi de la Serratella tan sols s’han quedat sense cobertura en els telèfons mòbils. El seu alcalde, Alfonso Arín, ha denunciat la situació: «És especialment greu perquè estem en un episodi de temporal amb neu, baixes temperatures i carreteres tallades. A tot això se suma que la població del municipi és molt major i té en el telèfon la seua única via de comunicació amb familiars, ajuntament o emergències».

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.