Les localitats de la Serratella i Portell, aïllades sense cobertura per la borrasca ‘Filomena’

 

A causa del temporal ‘Filomena‘ les localitats de la Serratella i Portell, en la comarca dels Ports (Castelló), s’han quedat sense cobertura. Per este motiu, els seus habitants no poden comunicar-se amb els seus familiars.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, en Portell, la població s’ha quedat sense llum en ple temporal. Per això, el seu alcalde, Álvaro Ferrer, ha explicat que «en estes situacions complicades, es posa de manifest la precària infraestructura amb la que comptem els municipis. Hauria de ser bàsic comptar amb una xarxa elèctrica de garanties que puga fer front a estos temporals de neu que es produïxen quasi cada hivern».

 

En el municipi de la Serratella tan sols s’han quedat sense cobertura en els telèfons mòbils. El seu alcalde, Alfonso Arín, ha denunciat la situació: «És especialment greu perquè estem en un episodi de temporal amb neu, baixes temperatures i carreteres tallades. A tot això se suma que la població del municipi és molt major i té en el telèfon la seua única via de comunicació amb familiars, ajuntament o emergències».

Últimes notícies

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.