Les localitats de la Serratella i Portell, aïllades sense cobertura per la borrasca ‘Filomena’

 

A causa del temporal ‘Filomena‘ les localitats de la Serratella i Portell, en la comarca dels Ports (Castelló), s’han quedat sense cobertura. Per este motiu, els seus habitants no poden comunicar-se amb els seus familiars.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, en Portell, la població s’ha quedat sense llum en ple temporal. Per això, el seu alcalde, Álvaro Ferrer, ha explicat que «en estes situacions complicades, es posa de manifest la precària infraestructura amb la que comptem els municipis. Hauria de ser bàsic comptar amb una xarxa elèctrica de garanties que puga fer front a estos temporals de neu que es produïxen quasi cada hivern».

 

En el municipi de la Serratella tan sols s’han quedat sense cobertura en els telèfons mòbils. El seu alcalde, Alfonso Arín, ha denunciat la situació: «És especialment greu perquè estem en un episodi de temporal amb neu, baixes temperatures i carreteres tallades. A tot això se suma que la població del municipi és molt major i té en el telèfon la seua única via de comunicació amb familiars, ajuntament o emergències».

Últimes notícies

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.