Les localitats de la Serratella i Portell, aïllades sense cobertura per la borrasca ‘Filomena’

 

A causa del temporal ‘Filomena‘ les localitats de la Serratella i Portell, en la comarca dels Ports (Castelló), s’han quedat sense cobertura. Per este motiu, els seus habitants no poden comunicar-se amb els seus familiars.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, en Portell, la població s’ha quedat sense llum en ple temporal. Per això, el seu alcalde, Álvaro Ferrer, ha explicat que «en estes situacions complicades, es posa de manifest la precària infraestructura amb la que comptem els municipis. Hauria de ser bàsic comptar amb una xarxa elèctrica de garanties que puga fer front a estos temporals de neu que es produïxen quasi cada hivern».

 

En el municipi de la Serratella tan sols s’han quedat sense cobertura en els telèfons mòbils. El seu alcalde, Alfonso Arín, ha denunciat la situació: «És especialment greu perquè estem en un episodi de temporal amb neu, baixes temperatures i carreteres tallades. A tot això se suma que la població del municipi és molt major i té en el telèfon la seua única via de comunicació amb familiars, ajuntament o emergències».

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.