12.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

21 localitats prestaran el servei d’atenció presencial en la Declaració de la Renda

El Consell ha autoritzat la subscripció de convenis de col·laboració amb 21 ajuntaments de la Comunitat Valenciana en els quals se situaran punts d’atenció de l’Agència Tributària Valenciana (ATV) per a prestar el servei d’atenció personalitzada i gratuïta als contribuents per a la confecció de la Declaració de la Renda 2021.

En aquests municipis s’instal·laran punts d’assistència gratuïta en els quals, a partir de l’1 de juny, totes les persones contribuents podran rebre assessorament personalitzat i gratuït a través de la iniciativa ‘Més prop de tu’, ampliant així el servei d’atenció personalitzada que ofereix l’Agència Tributària Estatal (AEAT) en les seues seus a un major nombre de localitats.

En concret, els punts d’atenció se situaran a Albaida, Xelva, Xiva (que comptarà amb dos oficines, una en el centre urbà i una altra a la urbanització Calicanto), Ayora, Ademús, la Font de la Figuera, Altea, Santa Pola, El Pinós, El Campello, Torrevieja, Xaló, Xixona, L’Alfàs del Pi, L’Alcora, Sant Mateu, Segorbe, Morella, Vistabella del Maestrat, Benicarló i Montanejos.

A més d’en aquestes localitats, també serà possible rebre assessorament per a confeccionar la renda des de les tres seus de l’ATV en la Comunitat Valenciana i des de les oficines presencials de l’Agència Estatal d’Administració Tributària.

Obligacions a complir

Mitjançant aquest conveni, els ajuntaments aportaran locals per a l’atenció al públic, que hauran de garantir l’accessibilitat a persones amb diversitat funcional, comptar amb connexió a internet i amb una sala amb capacitat suficient per a gestionar les esperes que puguen produir-se.

Per part seua, la Generalitat aportarà el personal especialitzat en matèria tributària que prestarà el servei objecte del conveni. Per a enguany es contractarà 75 persones interines per a ajudar a la ciutadania, un 60% més que en la campanya de 2020 i que, acompanyats dels funcionaris de carrera de l’ATV, atendran les cites programades tant en la modalitat presencial com telefònica.

Així mateix, la Generalitat també aportarà els mitjans materials necessaris per a prestar el servei, com ara equips informàtics i impressores, així com els programes d’ordinador.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.

Juan Roig crida a anar per la Lliga després de la derrota en semifinals davant el Reial Madrid

El màxim accionista del València Basket va traslladar un missatge d'ànim després de l'ajustada caiguda en la Copa del Rei i va fixar com a meta immediata la Lliga Endesa.

Pedro Martínez: derrota cruel i orgull malgrat la caiguda del València Basket davant el Reial Madrid

El tècnic va lamentar una derrota especialment dolorosa en semifinals després d'anar cinc a dalt mancant poc més de mig minut i va reivindicar al seu equip.

106-108: Hezonja decidix amb dos triples i fica al Reial Madrid en la final

El croat va firmar 25 punts i va rematar amb dos triples en l'últim minut un dol que el València havia encarrilat amb el xou final de Jean Montero. El Reial Madrid va remuntar 17.

106-108. Hezonja apaga el xou de Montero i fica al Reial Madrid en la final

Dos triples de Mario Hezonja en l'últim minut van voltejar un partit que Jean Montero havia incendiat amb 19 punts en l'últim quart. El Reial Madrid, que va arribar a anar 17 a baix, disputarà la final en el Roig Arena.

Campazzo: final de bojos i avís després de la patida semifinal de Copa

Campazzo va celebrar l'agònica victòria en semifinals davant València Basket i va subratllar que el Reial Madrid va creure fins al final. Així i tot, va advertir que han de corregir errors per a optar al títol.

Domingo amb cels buidats i pujada general de les temperatures

El diumenge arriba amb estabilitat per altes pressions, sense pluges i amb un ascens general de les temperatures. Hi haurà calitja a Canàries i boires matinals en diverses zones.