21 localitats prestaran el servei d’atenció presencial en la Declaració de la Renda

El Consell ha autoritzat la subscripció de convenis de col·laboració amb 21 ajuntaments de la Comunitat Valenciana en els quals se situaran punts d’atenció de l’Agència Tributària Valenciana (ATV) per a prestar el servei d’atenció personalitzada i gratuïta als contribuents per a la confecció de la Declaració de la Renda 2021.

En aquests municipis s’instal·laran punts d’assistència gratuïta en els quals, a partir de l’1 de juny, totes les persones contribuents podran rebre assessorament personalitzat i gratuït a través de la iniciativa ‘Més prop de tu’, ampliant així el servei d’atenció personalitzada que ofereix l’Agència Tributària Estatal (AEAT) en les seues seus a un major nombre de localitats.

En concret, els punts d’atenció se situaran a Albaida, Xelva, Xiva (que comptarà amb dos oficines, una en el centre urbà i una altra a la urbanització Calicanto), Ayora, Ademús, la Font de la Figuera, Altea, Santa Pola, El Pinós, El Campello, Torrevieja, Xaló, Xixona, L’Alfàs del Pi, L’Alcora, Sant Mateu, Segorbe, Morella, Vistabella del Maestrat, Benicarló i Montanejos.

A més d’en aquestes localitats, també serà possible rebre assessorament per a confeccionar la renda des de les tres seus de l’ATV en la Comunitat Valenciana i des de les oficines presencials de l’Agència Estatal d’Administració Tributària.

Obligacions a complir

Mitjançant aquest conveni, els ajuntaments aportaran locals per a l’atenció al públic, que hauran de garantir l’accessibilitat a persones amb diversitat funcional, comptar amb connexió a internet i amb una sala amb capacitat suficient per a gestionar les esperes que puguen produir-se.

Per part seua, la Generalitat aportarà el personal especialitzat en matèria tributària que prestarà el servei objecte del conveni. Per a enguany es contractarà 75 persones interines per a ajudar a la ciutadania, un 60% més que en la campanya de 2020 i que, acompanyats dels funcionaris de carrera de l’ATV, atendran les cites programades tant en la modalitat presencial com telefònica.

Així mateix, la Generalitat també aportarà els mitjans materials necessaris per a prestar el servei, com ara equips informàtics i impressores, així com els programes d’ordinador.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.