Sorpresa per les paraules d’Ana Rosa a Albert Rivera en directe

Ana Rosa Quintana al plató de Telecinco

Ana Rosa Quintana, trista amb el final d’Albert Rivera| GTRES

 

Albert Rivera ha anunciat este dilluns la seua retirada de la vida política després de confirmar la seua dimissió com a president de Ciutadans i com a diputat del Congrés. Esta decisió ha suposat un rebombori del què tots els mitjans de comunicació s’han fet eco.

  

La popular presentadora de Telecinco, Ana Rosa Quintana, ha convidat moltes vegades en el seu programa a Albert Rivera, amb qui manté una bona relació. Fins i tot, s’ha especulat amb el fet de què la periodista vote a Ciutadans.

  

La decisió del polític era molt previsible després de les paraules d’ahir, tot just després de conèixer els resultats. Ana Rosa Quintana ha informat en directe de tot el que passava en la seu de Ciutadans, a on Albert Rivera ha oficialitzat la seua dimissió, a més de la seua retirada de la política. «A mi em fa molta pena que acabe d’esta manera. Em fa moltíssima pena, perquè ha fet una lluita espectacular en Catalunyaí», ha dit la presentadora.

 

Ana Rosa visiblement afectada per la dimissió de Rivera

‘El programa de Ana Rosa’ sempre ha rebut amb els braços oberts al polític de la formació taronja, que ara iniciarà nous projectes professionals allunyats de la política, i deixant el seu lloc com a líder de Ciutadans vacant. «La seua successora natural és Inés Arrimadas», ha comentat Ana Rosa, visiblement afectada pel discurs de Rivera.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.