20.6 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Sorpresa per les paraules d’Ana Rosa a Albert Rivera en directe

Ana Rosa Quintana al plató de Telecinco

Ana Rosa Quintana, trista amb el final d’Albert Rivera| GTRES

 

Albert Rivera ha anunciat este dilluns la seua retirada de la vida política després de confirmar la seua dimissió com a president de Ciutadans i com a diputat del Congrés. Esta decisió ha suposat un rebombori del què tots els mitjans de comunicació s’han fet eco.

  

La popular presentadora de Telecinco, Ana Rosa Quintana, ha convidat moltes vegades en el seu programa a Albert Rivera, amb qui manté una bona relació. Fins i tot, s’ha especulat amb el fet de què la periodista vote a Ciutadans.

  

La decisió del polític era molt previsible després de les paraules d’ahir, tot just després de conèixer els resultats. Ana Rosa Quintana ha informat en directe de tot el que passava en la seu de Ciutadans, a on Albert Rivera ha oficialitzat la seua dimissió, a més de la seua retirada de la política. «A mi em fa molta pena que acabe d’esta manera. Em fa moltíssima pena, perquè ha fet una lluita espectacular en Catalunyaí», ha dit la presentadora.

 

Ana Rosa visiblement afectada per la dimissió de Rivera

‘El programa de Ana Rosa’ sempre ha rebut amb els braços oberts al polític de la formació taronja, que ara iniciarà nous projectes professionals allunyats de la política, i deixant el seu lloc com a líder de Ciutadans vacant. «La seua successora natural és Inés Arrimadas», ha comentat Ana Rosa, visiblement afectada pel discurs de Rivera.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.