Sorpresa per les paraules d’Ana Rosa a Albert Rivera en directe

Ana Rosa Quintana al plató de Telecinco

Ana Rosa Quintana, trista amb el final d’Albert Rivera| GTRES

 

Albert Rivera ha anunciat este dilluns la seua retirada de la vida política després de confirmar la seua dimissió com a president de Ciutadans i com a diputat del Congrés. Esta decisió ha suposat un rebombori del què tots els mitjans de comunicació s’han fet eco.

  

La popular presentadora de Telecinco, Ana Rosa Quintana, ha convidat moltes vegades en el seu programa a Albert Rivera, amb qui manté una bona relació. Fins i tot, s’ha especulat amb el fet de què la periodista vote a Ciutadans.

  

La decisió del polític era molt previsible després de les paraules d’ahir, tot just després de conèixer els resultats. Ana Rosa Quintana ha informat en directe de tot el que passava en la seu de Ciutadans, a on Albert Rivera ha oficialitzat la seua dimissió, a més de la seua retirada de la política. «A mi em fa molta pena que acabe d’esta manera. Em fa moltíssima pena, perquè ha fet una lluita espectacular en Catalunyaí», ha dit la presentadora.

 

Ana Rosa visiblement afectada per la dimissió de Rivera

‘El programa de Ana Rosa’ sempre ha rebut amb els braços oberts al polític de la formació taronja, que ara iniciarà nous projectes professionals allunyats de la política, i deixant el seu lloc com a líder de Ciutadans vacant. «La seua successora natural és Inés Arrimadas», ha comentat Ana Rosa, visiblement afectada pel discurs de Rivera.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.

Setmana amb oratge estable i pujada de temperatures màximes a la Comunitat

L’inici de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb cels rasos o poc nuvolosos, temperatures màximes a l’alça i vent fluix variable que girarà a l’est i sud a partir del migdia.