24.4 C
València
Divendres, 17 octubre, 2025

Sorpresa per les paraules d’Ana Rosa a Albert Rivera en directe

Ana Rosa Quintana al plató de Telecinco

Ana Rosa Quintana, trista amb el final d’Albert Rivera| GTRES

 

Albert Rivera ha anunciat este dilluns la seua retirada de la vida política després de confirmar la seua dimissió com a president de Ciutadans i com a diputat del Congrés. Esta decisió ha suposat un rebombori del què tots els mitjans de comunicació s’han fet eco.

  

La popular presentadora de Telecinco, Ana Rosa Quintana, ha convidat moltes vegades en el seu programa a Albert Rivera, amb qui manté una bona relació. Fins i tot, s’ha especulat amb el fet de què la periodista vote a Ciutadans.

  

La decisió del polític era molt previsible després de les paraules d’ahir, tot just després de conèixer els resultats. Ana Rosa Quintana ha informat en directe de tot el que passava en la seu de Ciutadans, a on Albert Rivera ha oficialitzat la seua dimissió, a més de la seua retirada de la política. «A mi em fa molta pena que acabe d’esta manera. Em fa moltíssima pena, perquè ha fet una lluita espectacular en Catalunyaí», ha dit la presentadora.

 

Ana Rosa visiblement afectada per la dimissió de Rivera

‘El programa de Ana Rosa’ sempre ha rebut amb els braços oberts al polític de la formació taronja, que ara iniciarà nous projectes professionals allunyats de la política, i deixant el seu lloc com a líder de Ciutadans vacant. «La seua successora natural és Inés Arrimadas», ha comentat Ana Rosa, visiblement afectada pel discurs de Rivera.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Troben un cadàver a la platja del Dosser de Cullera sense signes de violència

Un cos sense identificar ha sigut localitzat a la platja del Dosser, a Cullera, sense signes externs de violència i sense indicis que procedisca d'una pastera. És la segona troballa en una setmana; la Guàrdia Civil investiga.

Rescaten a un home de 67 anys després de diversos dies ferit i inconscient a la seua casa de València

Policia Local i Bombers van localitzar al veí en el bany de la seua vivenda, inconscient i amb signes de colp, després de l'avís d'una familiar. Va ser estabilitzat i traslladat a l'Hospital General.

València aprovarà este mes l’ordenança de la Zona de Baixes Emissions, en vigor l’1 de desembre de 2025

L'Ajuntament donarà llum verda en comissió i en ple el 28 d'octubre a l'ordenança de la ZBE. Entrarà en vigor l'1 de desembre de 2025 amb aplicació gradual.

Compromís denuncia la derivació de mamografies a granges de lectura amb anàlisis dubtoses

Compromís alerta de retards en radiologia i de lectures externes de mamografies en condicions discutibles. Demana la compareixença urgent del conseller de Sanitat.

Compromís denuncia derivacions de mamografies a granges de lectura i alerta de fallades en radiologia pública

Compromís advertix de retards en mamografies i ecografies en la Comunitat Valenciana i de lectures externalitzades en condicions dubtoses. Reclama transparència i la compareixença del conseller de Sanitat.

Les víctimes de la DANA demanen a Mazón que si acudix al funeral d’Estat no s’acoste a saludar

L'associació de víctimes del 29-O reclama a Carlos Mazón que, si assistix a l'acte del primer aniversari a València, mantinga la distància amb les famílies. Defenen que el protagonisme siga de la Casa Reial i els afins de les 229 víctimes.

Marcelino avisa: el Vila-real-Betis no decidix, però sí que importa

Marcelino subratlla que el dol en La Ceràmica no és determinant en la jornada 9, però sí clau davant un rival directe i amb el gol average en joc.

Marcelino subratlla que el Vila-real–Betis no és determinant però sí important

Marcelino recalca que el dol davant el Betis en La Ceràmica no serà decisiu en la jornada 9, però sí clau per tractar-se d'un rival directe europeu. També firmarà un rècord personal com a tècnic amb més partits del Vila-real.