Sorpresa per les paraules d’Ana Rosa a Albert Rivera en directe

Ana Rosa Quintana al plató de Telecinco

Ana Rosa Quintana, trista amb el final d’Albert Rivera| GTRES

 

Albert Rivera ha anunciat este dilluns la seua retirada de la vida política després de confirmar la seua dimissió com a president de Ciutadans i com a diputat del Congrés. Esta decisió ha suposat un rebombori del què tots els mitjans de comunicació s’han fet eco.

  

La popular presentadora de Telecinco, Ana Rosa Quintana, ha convidat moltes vegades en el seu programa a Albert Rivera, amb qui manté una bona relació. Fins i tot, s’ha especulat amb el fet de què la periodista vote a Ciutadans.

  

La decisió del polític era molt previsible després de les paraules d’ahir, tot just després de conèixer els resultats. Ana Rosa Quintana ha informat en directe de tot el que passava en la seu de Ciutadans, a on Albert Rivera ha oficialitzat la seua dimissió, a més de la seua retirada de la política. «A mi em fa molta pena que acabe d’esta manera. Em fa moltíssima pena, perquè ha fet una lluita espectacular en Catalunyaí», ha dit la presentadora.

 

Ana Rosa visiblement afectada per la dimissió de Rivera

‘El programa de Ana Rosa’ sempre ha rebut amb els braços oberts al polític de la formació taronja, que ara iniciarà nous projectes professionals allunyats de la política, i deixant el seu lloc com a líder de Ciutadans vacant. «La seua successora natural és Inés Arrimadas», ha comentat Ana Rosa, visiblement afectada pel discurs de Rivera.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.