Sorpresa per les paraules d’Ana Rosa a Albert Rivera en directe

Ana Rosa Quintana al plató de Telecinco

Ana Rosa Quintana, trista amb el final d’Albert Rivera| GTRES

 

Albert Rivera ha anunciat este dilluns la seua retirada de la vida política després de confirmar la seua dimissió com a president de Ciutadans i com a diputat del Congrés. Esta decisió ha suposat un rebombori del què tots els mitjans de comunicació s’han fet eco.

  

La popular presentadora de Telecinco, Ana Rosa Quintana, ha convidat moltes vegades en el seu programa a Albert Rivera, amb qui manté una bona relació. Fins i tot, s’ha especulat amb el fet de què la periodista vote a Ciutadans.

  

La decisió del polític era molt previsible després de les paraules d’ahir, tot just després de conèixer els resultats. Ana Rosa Quintana ha informat en directe de tot el que passava en la seu de Ciutadans, a on Albert Rivera ha oficialitzat la seua dimissió, a més de la seua retirada de la política. «A mi em fa molta pena que acabe d’esta manera. Em fa moltíssima pena, perquè ha fet una lluita espectacular en Catalunyaí», ha dit la presentadora.

 

Ana Rosa visiblement afectada per la dimissió de Rivera

‘El programa de Ana Rosa’ sempre ha rebut amb els braços oberts al polític de la formació taronja, que ara iniciarà nous projectes professionals allunyats de la política, i deixant el seu lloc com a líder de Ciutadans vacant. «La seua successora natural és Inés Arrimadas», ha comentat Ana Rosa, visiblement afectada pel discurs de Rivera.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.