14.9 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Primera reacció de Beatriz, exparella de Rivera, després de l’afonament de C’s

Beatriz Tajuelo durant un acte promocional

Beatriz Tajuelo no vol saber res d’Albert Rivera | GTRES

Beatriz Tajuelo, exparella d’Albert Rivera, sempre ha acompanyat al líder de la formació taronja, fins a la seua separació. Fa 11 mesos que la parella va decidir finalitzar la relació.

  

Ja fa quasi un any que Tajuelo i el polític van posar fi a la seua relació. Es desconeixen els motius de la separació, encara que molts afirmen a què una tercera persona va aparéixer en les seues vides. Esta persona es tracta de la cantant Malú, actual parella d’Albert Rivera.

  

Després de la forta davallada de Ciutadans en les eleccions del 10-N, ha sorgit l’interés de conéixer les impressions de l’exparella del líder del partit. Tajuelo ha vist en primera persona el brutal creixement de la formació taronja i ara, allunyada de Rivera i de la política, ha revelat la seua opinió a ‘OK Diario’ sobre l’afonament de Ciutadans. «Ja ni seguisc la política. He desconnectat del tot. Ja tenim bastant en Catalunya amb el que tenim i ja bastant preocupació hi ha. De la resta és que ni seguisc res ni opine de res».

 

Beatriz Tajuelo amb Albert Rivera

Beatriz Tajuelo ja no vol saber res d’Albert Rivera | GTRES

Tajuelo no vol parlar d’Albert Rivera

Respecte a la seua exparella, ha confessat que pràcticament no existix relació, tota una pena després de tant temps junts. «Preferisc no comentar res d’Albert, que cada un faça la seua vida i res més», ha contestat Tajuelo, afegint que «és la seua vida i pot fer el que vullga. Que li vaja tot fenomenal».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.