Felip VI hauria mantingut una breu conversació amb Beatriz Tajuelo, l’ex de Rivera, en Madrid

Felipe Rivera

Felip va coincidir amb Beatriz Tajuelo, ex de Rivera  | València Diari

 

Felip VI havia coincidit en alguna ocasió amb Beatriz Tajuelo, ex d’Albert Rivera, com a acompanyant del líder de Ciutadans en premis com el de ‘Princesa d’Astúries’ o recepcions en palau. La setmana passada, els dos van tornar a coincidir per primera volta després de la ‘tragèdia’ amorosa i el marit de Letícia es va mostrar interessat pel seu estat d’ànim.

 

El monarca va creuar la sala per a dirigir-se a l’exhostessa i mantindre amb ella una conversació. Com haguera fet qualsevol, el rei va consolar a Beatriz durant uns deu minuts, segons assegura ‘La Razón’. Deu minuts no és molt però, segons els testimonis, va ser molt més cordial i amable amb ella, amb qui va ser càlid i molt humà, que amb Albert Rivera, a qui li va fer una salutació més rígida i protocol·lària.

 

Feia 5 anys que estaven junts i van trencar en gener per decisió del líder de Ciutadans

Rivera

Beatriz Tajuelo i Albert Rivera feia 5 anys que estaven junts | Instagram

 

La parella portava 5 anys junts i van trencar en gener per decisió del líder de Ciutadans, la trobada amb el rei no va ser fins a uns mesos després. La setmana passada, concretament el 22 de juny, Felip i Tajuelo van tornar a coincidir per casualitat en el Cercle de Belles Arts de Madrid. El rei va vore a Tajuelo i va creuar tota la sala per a saludar-la, mostrant-se «molt afectuós» segons afirma Cristina Fernández en el mitjà i afig «van ser uns deu minuts de conversació de gran complicitat».

 

Tot i que no sabem què li va dir el rei quan es va interessar per saber com estava, sabem que Beatriz va admetre «ha sigut molt dur»  referint-se a la ruptura amb el que fins fa uns mesos havia sigut la seua parella i que ara s’especula que està amb la cantant Malú. «Només ha sigut una ruptura més, no passa res» va assegurar, però va afegir que la part més difícil va ser la mediàtica «i afig l’assetjament diari que patim tant la meua família com jo» i afegia «Ha sigut dur. Un còctel difícil de digerir» segons diu en ‘La Razón’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut en l’A-31 un conductor sense carnet que portava una arma elèctrica artesanal i va donar positiu en drogues

La Guàrdia Civil arresta en l'A-31 a un conductor alacantí de 32 anys que circulava sense carnet, sota els efectes de les drogues i amb una arma elèctrica artesanal prohibida en el vehicle.

Un informe alerta que l’empadronament i l’admissió frenen l’accés a la sanitat en la Comunitat

Un informe de Medicos del Món Comunitat Valenciana identifica l'empadronament i els filtres en admision com les principals barreres d'accés a la sanitat per a les persones mes vulnerabilizadas a València i Alacant.

Carlos Espí busca un rècord històric amb el Llevant en encadenar cinc jornades marcant

Carlos Espí arriba a Anoeta amb sis gols en les últimes quatre jornades i aspira a encadenar cinc partits seguits marcant, una cosa inèdita en la història del Llevant en Primera Divisió.

Marcelino firma ple de victòries davant el Girona en Montilivi

Marcelino García Toral suma quatre victòries en quatre visites de lliga a Montilivi, totes per marcadors ajustats, dirigint a València i Vila-real enfront del Girona.

Un detingut i tres investigats per enviar tabac de contraban des de Riba-roja

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Vigilància Duanera desmantella a Riba-roja de Túria un punt de picat i enviament de picada de tabac il·legal, amb 157 quilos intervinguts i quatre persones implicades.

Els noms inspirats en la Lluna arrasen enfront del Sol entre les espanyoles

Més de 19.000 dones a Espanya porten noms relacionats amb la Lluna, enfront de poc més de 2.000 que es diuen Sol, segons les dades de l'INE.

Abril arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats i vent fort en el nord

La Comunitat Valenciana inicia abril amb cels poc nuvolosos, lleugers canvis de temperatura i vent del nord que bufarà amb força en la mitat nord, especialment en zones de Castelló.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.