Felip VI hauria mantingut una breu conversació amb Beatriz Tajuelo, l’ex de Rivera, en Madrid

Felipe Rivera

Felip va coincidir amb Beatriz Tajuelo, ex de Rivera  | València Diari

 

Felip VI havia coincidit en alguna ocasió amb Beatriz Tajuelo, ex d’Albert Rivera, com a acompanyant del líder de Ciutadans en premis com el de ‘Princesa d’Astúries’ o recepcions en palau. La setmana passada, els dos van tornar a coincidir per primera volta després de la ‘tragèdia’ amorosa i el marit de Letícia es va mostrar interessat pel seu estat d’ànim.

 

El monarca va creuar la sala per a dirigir-se a l’exhostessa i mantindre amb ella una conversació. Com haguera fet qualsevol, el rei va consolar a Beatriz durant uns deu minuts, segons assegura ‘La Razón’. Deu minuts no és molt però, segons els testimonis, va ser molt més cordial i amable amb ella, amb qui va ser càlid i molt humà, que amb Albert Rivera, a qui li va fer una salutació més rígida i protocol·lària.

 

Feia 5 anys que estaven junts i van trencar en gener per decisió del líder de Ciutadans

Rivera

Beatriz Tajuelo i Albert Rivera feia 5 anys que estaven junts | Instagram

 

La parella portava 5 anys junts i van trencar en gener per decisió del líder de Ciutadans, la trobada amb el rei no va ser fins a uns mesos després. La setmana passada, concretament el 22 de juny, Felip i Tajuelo van tornar a coincidir per casualitat en el Cercle de Belles Arts de Madrid. El rei va vore a Tajuelo i va creuar tota la sala per a saludar-la, mostrant-se «molt afectuós» segons afirma Cristina Fernández en el mitjà i afig «van ser uns deu minuts de conversació de gran complicitat».

 

Tot i que no sabem què li va dir el rei quan es va interessar per saber com estava, sabem que Beatriz va admetre «ha sigut molt dur»  referint-se a la ruptura amb el que fins fa uns mesos havia sigut la seua parella i que ara s’especula que està amb la cantant Malú. «Només ha sigut una ruptura més, no passa res» va assegurar, però va afegir que la part més difícil va ser la mediàtica «i afig l’assetjament diari que patim tant la meua família com jo» i afegia «Ha sigut dur. Un còctel difícil de digerir» segons diu en ‘La Razón’.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.