13.3 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Felip VI hauria mantingut una breu conversació amb Beatriz Tajuelo, l’ex de Rivera, en Madrid

Felipe Rivera

Felip va coincidir amb Beatriz Tajuelo, ex de Rivera  | València Diari

 

Felip VI havia coincidit en alguna ocasió amb Beatriz Tajuelo, ex d’Albert Rivera, com a acompanyant del líder de Ciutadans en premis com el de ‘Princesa d’Astúries’ o recepcions en palau. La setmana passada, els dos van tornar a coincidir per primera volta després de la ‘tragèdia’ amorosa i el marit de Letícia es va mostrar interessat pel seu estat d’ànim.

 

El monarca va creuar la sala per a dirigir-se a l’exhostessa i mantindre amb ella una conversació. Com haguera fet qualsevol, el rei va consolar a Beatriz durant uns deu minuts, segons assegura ‘La Razón’. Deu minuts no és molt però, segons els testimonis, va ser molt més cordial i amable amb ella, amb qui va ser càlid i molt humà, que amb Albert Rivera, a qui li va fer una salutació més rígida i protocol·lària.

 

Feia 5 anys que estaven junts i van trencar en gener per decisió del líder de Ciutadans

Rivera

Beatriz Tajuelo i Albert Rivera feia 5 anys que estaven junts | Instagram

 

La parella portava 5 anys junts i van trencar en gener per decisió del líder de Ciutadans, la trobada amb el rei no va ser fins a uns mesos després. La setmana passada, concretament el 22 de juny, Felip i Tajuelo van tornar a coincidir per casualitat en el Cercle de Belles Arts de Madrid. El rei va vore a Tajuelo i va creuar tota la sala per a saludar-la, mostrant-se «molt afectuós» segons afirma Cristina Fernández en el mitjà i afig «van ser uns deu minuts de conversació de gran complicitat».

 

Tot i que no sabem què li va dir el rei quan es va interessar per saber com estava, sabem que Beatriz va admetre «ha sigut molt dur»  referint-se a la ruptura amb el que fins fa uns mesos havia sigut la seua parella i que ara s’especula que està amb la cantant Malú. «Només ha sigut una ruptura més, no passa res» va assegurar, però va afegir que la part més difícil va ser la mediàtica «i afig l’assetjament diari que patim tant la meua família com jo» i afegia «Ha sigut dur. Un còctel difícil de digerir» segons diu en ‘La Razón’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La fortalesa del Vila-real en La Ceràmica repta la debilitat a domicili del Mallorca

El Vila-real, tercer i molt sòlid a casa, rep a un Mallorca fràgil anara amb objectius oposats: pressionar als de dalt i posar terra pel mig amb el descens.

Josan es perdrà l’Elx-Reial Madrid per una lesió muscular

El migcampista de l'Elx serà baixa este diumenge davant el Reial Madrid per una lesió a la cama esquerra, confirmada per Eder Sarabia. John Chetauya i Pedro Bigas entrenaran amb el grup i, si no hi ha incidències, estaran a la disposició del tècnic.

Pérez Llorca defén que les crides amb Pradas i Mazón van ser una coincidència

Pérez Llorca ha defés davant la jutgessa que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser una coincidència i que no va actuar d'intermediari. L'acta notarial aportada per Pradas arreplega contactes breus i la instructora sosté que ella buscava arribar al president.

Sarabia promet la millor versió de l’Elx per a buscar un triomf històric davant el Madrid

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx oferirà la seua millor versió per a intentar aconseguir una cosa històrica davant el Reial Madrid. Demana un partit quasi perfecte, estadi ple i màxima convicció.

L’Hèrcules estrena a casa l’era Beto Company davant el filial del Betis

L'equip alacantí obri una nova etapa amb Beto Company per a reenganxar-se a la promoció davant el filial del Betis. Arriba fort a casa però amb baixes sensibles.

L’amo del Ventorro: Mazón va arribar abans de les 14.30 i va eixir entre les 18.30 i les 19.00

El propietari del Ventorro ha declarat que Carlos Mazón i Maribel Vilaplana van romandre en un reservat des d'al voltant de les 14.15-14.30 fins entre les 18.30 i les 19.00. Ha descrit un espai xicotet, sense escorta ni crides benvolgudes, i ha aportat detalls sobre firmes de documents i la facturació.

Bernabé acusa a Pérez Llorca d’encobrir un any de negligència del Consell en la DANA

Pilar Bernabé ha acusat a Juanfran Pérez Llorca d'encobrir durant un any una actuació negligent del Consell en la DANA del 29 d'octubre de 2024. El dirigent del PPCV declara com a testimoni davant la jutgessa que investiga la gestió d'aquell episodi.

L’amo del Ventorro fixa l’horari de Mazón en la DANA: va arribar abans de les 14.30 i va eixir abans de les 19.00

El propietari del restaurant ha declarat com a testimoni que Mazón i Maribel Vilaplana van estar en un reservat sense escorta i que durant la visita va firmar documents.