Felip VI hauria mantingut una breu conversació amb Beatriz Tajuelo, l’ex de Rivera, en Madrid

Felipe Rivera

Felip va coincidir amb Beatriz Tajuelo, ex de Rivera  | València Diari

 

Felip VI havia coincidit en alguna ocasió amb Beatriz Tajuelo, ex d’Albert Rivera, com a acompanyant del líder de Ciutadans en premis com el de ‘Princesa d’Astúries’ o recepcions en palau. La setmana passada, els dos van tornar a coincidir per primera volta després de la ‘tragèdia’ amorosa i el marit de Letícia es va mostrar interessat pel seu estat d’ànim.

 

El monarca va creuar la sala per a dirigir-se a l’exhostessa i mantindre amb ella una conversació. Com haguera fet qualsevol, el rei va consolar a Beatriz durant uns deu minuts, segons assegura ‘La Razón’. Deu minuts no és molt però, segons els testimonis, va ser molt més cordial i amable amb ella, amb qui va ser càlid i molt humà, que amb Albert Rivera, a qui li va fer una salutació més rígida i protocol·lària.

 

Feia 5 anys que estaven junts i van trencar en gener per decisió del líder de Ciutadans

Rivera

Beatriz Tajuelo i Albert Rivera feia 5 anys que estaven junts | Instagram

 

La parella portava 5 anys junts i van trencar en gener per decisió del líder de Ciutadans, la trobada amb el rei no va ser fins a uns mesos després. La setmana passada, concretament el 22 de juny, Felip i Tajuelo van tornar a coincidir per casualitat en el Cercle de Belles Arts de Madrid. El rei va vore a Tajuelo i va creuar tota la sala per a saludar-la, mostrant-se «molt afectuós» segons afirma Cristina Fernández en el mitjà i afig «van ser uns deu minuts de conversació de gran complicitat».

 

Tot i que no sabem què li va dir el rei quan es va interessar per saber com estava, sabem que Beatriz va admetre «ha sigut molt dur»  referint-se a la ruptura amb el que fins fa uns mesos havia sigut la seua parella i que ara s’especula que està amb la cantant Malú. «Només ha sigut una ruptura més, no passa res» va assegurar, però va afegir que la part més difícil va ser la mediàtica «i afig l’assetjament diari que patim tant la meua família com jo» i afegia «Ha sigut dur. Un còctel difícil de digerir» segons diu en ‘La Razón’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.

Un nou hidrogel intel·ligent promet acurtar la recuperació de les fractures òssies

Investigadors desenrotllen un hidrogel intel·ligent injectable per a tractar fractures òssies vertebrals i alveolars, que busca accelerar la regeneració de l'os i reduir complicacions.

Domingo estable en la Comunitat Valenciana amb cel buidat i una mica de boira en el litoral

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge estable, amb cels buidats, boires matinals en el litoral, temperatures sense canvis i vent fluix de component este en les hores centrals.