17.8 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Felip VI hauria mantingut una breu conversació amb Beatriz Tajuelo, l’ex de Rivera, en Madrid

Felipe Rivera

Felip va coincidir amb Beatriz Tajuelo, ex de Rivera  | València Diari

 

Felip VI havia coincidit en alguna ocasió amb Beatriz Tajuelo, ex d’Albert Rivera, com a acompanyant del líder de Ciutadans en premis com el de ‘Princesa d’Astúries’ o recepcions en palau. La setmana passada, els dos van tornar a coincidir per primera volta després de la ‘tragèdia’ amorosa i el marit de Letícia es va mostrar interessat pel seu estat d’ànim.

 

El monarca va creuar la sala per a dirigir-se a l’exhostessa i mantindre amb ella una conversació. Com haguera fet qualsevol, el rei va consolar a Beatriz durant uns deu minuts, segons assegura ‘La Razón’. Deu minuts no és molt però, segons els testimonis, va ser molt més cordial i amable amb ella, amb qui va ser càlid i molt humà, que amb Albert Rivera, a qui li va fer una salutació més rígida i protocol·lària.

 

Feia 5 anys que estaven junts i van trencar en gener per decisió del líder de Ciutadans

Rivera

Beatriz Tajuelo i Albert Rivera feia 5 anys que estaven junts | Instagram

 

La parella portava 5 anys junts i van trencar en gener per decisió del líder de Ciutadans, la trobada amb el rei no va ser fins a uns mesos després. La setmana passada, concretament el 22 de juny, Felip i Tajuelo van tornar a coincidir per casualitat en el Cercle de Belles Arts de Madrid. El rei va vore a Tajuelo i va creuar tota la sala per a saludar-la, mostrant-se «molt afectuós» segons afirma Cristina Fernández en el mitjà i afig «van ser uns deu minuts de conversació de gran complicitat».

 

Tot i que no sabem què li va dir el rei quan es va interessar per saber com estava, sabem que Beatriz va admetre «ha sigut molt dur»  referint-se a la ruptura amb el que fins fa uns mesos havia sigut la seua parella i que ara s’especula que està amb la cantant Malú. «Només ha sigut una ruptura més, no passa res» va assegurar, però va afegir que la part més difícil va ser la mediàtica «i afig l’assetjament diari que patim tant la meua família com jo» i afegia «Ha sigut dur. Un còctel difícil de digerir» segons diu en ‘La Razón’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Catalá anuncia límits i control per als apartaments turístics a València

L'alcaldessa ha assegurat que estos allotjaments 'passaran a ser molt limitats, molt controlats i sempre legals' i ha oferit revertir-los a ús residencial. Hi ha unes mil sancions tramitades i tancaments a reincidents.

Morant insta a Pérez Llorca a no doblegar-se davant Gènova i a donar suport al nou model de finançament autonòmic

Diana Morant ha demanat a Juanfran Pérez Llorca que no se sotmeta a Gènova i recolze el nou model de finançament autonòmic, que xifra en 3.700 milions per a la Comunitat. Ha urgit a més al fet que els diputats valencians del PP el voten a favor per a assegurar la seua aprovació.

Pérez Llorca acusa el Govern de dividir amb la reforma del finançament autonòmic

El president ha denunciat que l'Executiu usa la reforma per a polaritzar en vespres de comicis i ha exigit negociar amb el PP. També ha demanat un fons transitori d'anivellament per a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca creu que el confinament del 29-O no hauria evitat morts

Pérez Llorca ha sostingut que confinar a la població durant la DANA del 29 d'octubre de 2024 no hauria evitat víctimes. També ha reclamat més seguretat en el jutjat pels incidents registrats.

Morant acusa el PP d’iniciar els ‘jocs de la fam’ després de l’acarament per la dana

La líder del PSPV ha acusat el PP de passar de 'tot es va fer bé' a culpar-se per la gestió de la dana i ha demanat la compareixença urgent de Pérez Llorca. També ha assenyalat a la cúpula popular per la 'negligent' actuació i s'ha mostrat disposada a revelar les seues wasaps del dia de la tempesta.

Pradas defén que va donar la cara en la causa de la DANA i retrau que uns altres reinicialitzen els seus mòbils

La exconsellera s'ha ratificat davant la jutgessa en un acarament amb José Manuel Cuenca i ha sostingut que va informar Presidència durant la DANA. Assegura que va trencar la indicació de no cridar al president, va aportar guasaps i crides, i que va actuar segons criteri tècnic.

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a la exalcaldesa d’Orihuela i a huit persones més pel contracte d’escombraries

La Secció Sèptima de l'Audiència d'Alacant ha condemnat a nou dels 33 acusats en la peça del contracte d'escombraries d'Orihuela. Entre ells estan la exalcaldesa Mónica Lorente i tres exconcejales, en una segona sentència després de la validació d'escoltes i registres pel Suprem.

Salomé Pradas s’acosta a les víctimes de la DANA després de l’acarament i defén que ho ha aportat tot

La exconsellera s'ha dirigit als familiars després de l'acarament amb José Manuel Cuenca, ha defés la seua versió i ha demanat parlar amb ells. Les víctimes l'han increpada i han exigit responsabilitats.