Una possible infidelitat, motiu de la ruptura entre Miki Nadal i Carola Escámez

Surt a la llum una possible infidelitat de Carola Escámez

Es destapa una possible infidelitat de Carola Escámez | INSTAGRAM

 

Fa pocs dies va saltar la notícia que Miki Nadal i la seua dona, Carola Escámez, es divorciaven. El col·laborador de ‘Zapeando’ no passa pel seu millor moment, ja que a la seua ruptura sentimental s’afig el fet que recentment ha estat condemnat per un jutge per un delicte lleu de vexacions a la seua dona, motiu pel que haurà de realitzar servicis comunitaris. Per si això no fora prou, els mitjans s’estan fent eco de les informacions que apunten a una possible infidelitat per part de la seua dona Carola com el desencadenant principal de la seua separació.

 

Ha sigut ‘Informalia’ qui ha exposat que Carola hauria tingut alguna cosa amb una tercera persona i que, en descobrir-ho Miki Nadal, s’hauria originat una forta discussió entre els dos que hauria propiciat el punt final del matrimoni.

 

Carola Escámez i Miki Nadalhan deixat enrere la seva felicitat

Carola Escámez i Miki Nadal han deixat arrere la seua felicitat | INSTAGRAM

 

Una relació marcada per les dificultats

Eixa infidelitat ha suposat la gota que ha fet desbordar el got per a la parella, que no ho ha tingut fàcil i, durant els últims anys, han passat per una sèrie de revessos afegits que haurien propiciat la seua ruptura. Durant el 2014 van haver d’enfrontar-se a una demanda per part de la mare de Carola, a qui no deixaven vore la seua néta i posteriorment, l’any 2017, van perdre el xiquet que esperaven, provocant-los un gran dolor pel que han hagut de passar.

 

Actualment, Miki i Carola viuen separats des de fa uns mesos i, mentres ella s’ha quedat en la casa familiar residint amb sa filla, Miki s’ha traslladat a un pis en la ciutat de Madrid.

 

També et pot interessar… 

Últimes notícies

Guido Rodríguez continuarà al València fins 2028 amb una temporada opcional

El migcampista argentí Guido Rodríguez ha signat un nou contracte amb el València fins juny de 2028, amb una temporada addicional opcional, després de mitja campanya al club.

Juny tanca amb un 87% d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana i Benidorm supera el 90%

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat juny amb un 87,1% d’ocupació, mig punt més que fa un any, amb Benidorm per damunt del 90% i un fort creixement a Castelló.

Nala, la gossa bombera d’Alacant que busca supervivents al terratrémol de Veneçuela

Nala, una gossa de la Unitat Canina dels bombers d’Alacant, ha viatjat quasi 40 hores fins a Veneçuela amb l’ONG GEA per buscar supervivents i repartir ajuda humanitària després del doble terratrémol.

La jove apunyalada pel pare en un crim masclista a Alacant evoluciona fora de perill

La jove de 26 anys ferida pel pare en el crim masclista de Cañada del Fenollar continua ingressada a l’hospital d’Alacant, però la seua vida no corre perill.

Justin de Haas, nou central neerlandés per al Valencia CF i huité jugador dels Països Baixos al club

El central neerlandés Justin de Haas, fitxat des del FC Famalicao, s’ha convertit en el huité futbolista dels Països Baixos que defensa l’escut del Valencia CF i en el primer de clara vocació defensiva.

Rècord negatiu d’ofegaments en juny a Espanya amb huit morts a la Comunitat Valenciana

Juny ha tancat amb 92 morts per ofegament a Espanya, huit d’elles a la Comunitat Valenciana, el pitjor registre des de 2015 i amb un fort impacte en menors i majors.

Un minut de silenci al Palau per les víctimes de l’accident de Metrovalencia, 20 anys després

El Consell ha guardat un minut de silenci al Palau de la Generalitat en memòria de les 43 víctimes de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari del sinistre, en una jornada d’actes d’homenatge i record.

Les mínimes baixen fins a 5 graus menys però València encara patix una nit tropical amb 22,7 °C

Les mínimes han descendit fins a 5 graus en la Comunitat Valenciana, però en molts punts encara superen els 20, amb 22,7 °C a València.