Una possible infidelitat, motiu de la ruptura entre Miki Nadal i Carola Escámez

Surt a la llum una possible infidelitat de Carola Escámez

Es destapa una possible infidelitat de Carola Escámez | INSTAGRAM

 

Fa pocs dies va saltar la notícia que Miki Nadal i la seua dona, Carola Escámez, es divorciaven. El col·laborador de ‘Zapeando’ no passa pel seu millor moment, ja que a la seua ruptura sentimental s’afig el fet que recentment ha estat condemnat per un jutge per un delicte lleu de vexacions a la seua dona, motiu pel que haurà de realitzar servicis comunitaris. Per si això no fora prou, els mitjans s’estan fent eco de les informacions que apunten a una possible infidelitat per part de la seua dona Carola com el desencadenant principal de la seua separació.

 

Ha sigut ‘Informalia’ qui ha exposat que Carola hauria tingut alguna cosa amb una tercera persona i que, en descobrir-ho Miki Nadal, s’hauria originat una forta discussió entre els dos que hauria propiciat el punt final del matrimoni.

 

Carola Escámez i Miki Nadalhan deixat enrere la seva felicitat

Carola Escámez i Miki Nadal han deixat arrere la seua felicitat | INSTAGRAM

 

Una relació marcada per les dificultats

Eixa infidelitat ha suposat la gota que ha fet desbordar el got per a la parella, que no ho ha tingut fàcil i, durant els últims anys, han passat per una sèrie de revessos afegits que haurien propiciat la seua ruptura. Durant el 2014 van haver d’enfrontar-se a una demanda per part de la mare de Carola, a qui no deixaven vore la seua néta i posteriorment, l’any 2017, van perdre el xiquet que esperaven, provocant-los un gran dolor pel que han hagut de passar.

 

Actualment, Miki i Carola viuen separats des de fa uns mesos i, mentres ella s’ha quedat en la casa familiar residint amb sa filla, Miki s’ha traslladat a un pis en la ciutat de Madrid.

 

També et pot interessar… 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.