Una possible infidelitat, motiu de la ruptura entre Miki Nadal i Carola Escámez

Surt a la llum una possible infidelitat de Carola Escámez

Es destapa una possible infidelitat de Carola Escámez | INSTAGRAM

 

Fa pocs dies va saltar la notícia que Miki Nadal i la seua dona, Carola Escámez, es divorciaven. El col·laborador de ‘Zapeando’ no passa pel seu millor moment, ja que a la seua ruptura sentimental s’afig el fet que recentment ha estat condemnat per un jutge per un delicte lleu de vexacions a la seua dona, motiu pel que haurà de realitzar servicis comunitaris. Per si això no fora prou, els mitjans s’estan fent eco de les informacions que apunten a una possible infidelitat per part de la seua dona Carola com el desencadenant principal de la seua separació.

 

Ha sigut ‘Informalia’ qui ha exposat que Carola hauria tingut alguna cosa amb una tercera persona i que, en descobrir-ho Miki Nadal, s’hauria originat una forta discussió entre els dos que hauria propiciat el punt final del matrimoni.

 

Carola Escámez i Miki Nadalhan deixat enrere la seva felicitat

Carola Escámez i Miki Nadal han deixat arrere la seua felicitat | INSTAGRAM

 

Una relació marcada per les dificultats

Eixa infidelitat ha suposat la gota que ha fet desbordar el got per a la parella, que no ho ha tingut fàcil i, durant els últims anys, han passat per una sèrie de revessos afegits que haurien propiciat la seua ruptura. Durant el 2014 van haver d’enfrontar-se a una demanda per part de la mare de Carola, a qui no deixaven vore la seua néta i posteriorment, l’any 2017, van perdre el xiquet que esperaven, provocant-los un gran dolor pel que han hagut de passar.

 

Actualment, Miki i Carola viuen separats des de fa uns mesos i, mentres ella s’ha quedat en la casa familiar residint amb sa filla, Miki s’ha traslladat a un pis en la ciutat de Madrid.

 

També et pot interessar… 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.