Una possible infidelitat, motiu de la ruptura entre Miki Nadal i Carola Escámez

Surt a la llum una possible infidelitat de Carola Escámez

Es destapa una possible infidelitat de Carola Escámez | INSTAGRAM

 

Fa pocs dies va saltar la notícia que Miki Nadal i la seua dona, Carola Escámez, es divorciaven. El col·laborador de ‘Zapeando’ no passa pel seu millor moment, ja que a la seua ruptura sentimental s’afig el fet que recentment ha estat condemnat per un jutge per un delicte lleu de vexacions a la seua dona, motiu pel que haurà de realitzar servicis comunitaris. Per si això no fora prou, els mitjans s’estan fent eco de les informacions que apunten a una possible infidelitat per part de la seua dona Carola com el desencadenant principal de la seua separació.

 

Ha sigut ‘Informalia’ qui ha exposat que Carola hauria tingut alguna cosa amb una tercera persona i que, en descobrir-ho Miki Nadal, s’hauria originat una forta discussió entre els dos que hauria propiciat el punt final del matrimoni.

 

Carola Escámez i Miki Nadalhan deixat enrere la seva felicitat

Carola Escámez i Miki Nadal han deixat arrere la seua felicitat | INSTAGRAM

 

Una relació marcada per les dificultats

Eixa infidelitat ha suposat la gota que ha fet desbordar el got per a la parella, que no ho ha tingut fàcil i, durant els últims anys, han passat per una sèrie de revessos afegits que haurien propiciat la seua ruptura. Durant el 2014 van haver d’enfrontar-se a una demanda per part de la mare de Carola, a qui no deixaven vore la seua néta i posteriorment, l’any 2017, van perdre el xiquet que esperaven, provocant-los un gran dolor pel que han hagut de passar.

 

Actualment, Miki i Carola viuen separats des de fa uns mesos i, mentres ella s’ha quedat en la casa familiar residint amb sa filla, Miki s’ha traslladat a un pis en la ciutat de Madrid.

 

També et pot interessar… 

Últimes notícies

Ratxes de vent de fins a 122 km/h assoten diversos municipis de Castelló

El fort vent a la província de Castelló deixa ratxes màximes de 122 km/h i manté actiu l'avís groc, amb registres destacats a l'interior i la costa.

Avís groc a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

L'Agència Estatal de Meteorologia manté l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, amb ratxes que poden aconseguir els 80 km/h segons la zona i l'horari.

Març s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més calor i vent molt fort en el nord

El final de març arriba a la Comunitat Valenciana amb ambient més temperat, cel poc nuvolós i ratxes de vent molt forts a Castelló i l'interior nord de València, tant a l'interior com en el litoral.

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.